Shamar Rinpoche

Muualla puhutaan. Täällä kuunnellaan, pohditaan ja lopulta meditoidaan.
Dharmis42
Viesti:

Shamar Rinpoche

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 20 Elo 2016 04:29

Aikalailla viimeisiä tallennettuja puheita? Kääntäjän puheet jos skippaa, niin sujuu nopeammin :)

Laittakaa lisää jos löytyy.

"Sharmar Rinpoche Teaching Dhagpo Kagyu Ling, 2013, part 1"
phpBB [media]

"Sharmar Rinpoche Teaching Dhagpo Kagyu Ling, 2013, part 2"
phpBB [media]

Dharmis42
Viesti:

Re: Shamar Rinpoche

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 03 Joulu 2016 05:47

Rehellisesti en ole vielä tätä kuunnellut. Laitan tänne muistutukseksi.
phpBB [media]

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 03 Joulu 2016 05:50

Tämäkin on vielä katsomatta:
phpBB [media]

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 31 Joulu 2016 08:11

Hiljalleen katson ylempää videota. Pieniä pätkiä. Jokainen tuntuu...

Ikäänkuin sellaista ei saisi sanoa? Luottamus siitä, että kaikki ei ole esillä...

Hmmm, tilanne vaatii lisää tutkimuksia :)

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 14 Tammi 2017 10:30

Ulkopuolisena ihmisenä, minulle on jäänyt käsitys, että Shamarpan oikeutettu valtuutus on sivuutettu Kagyu-linjassa. Näin ollen todellista linjaa ei ole olemassa (tradition sisällä).

Tämä rikkoo tällä hetkellä jokaisen harjoittajan harjoittaman tradition. Seitsämännen Karmapan ongelma rikkoo tradition ja sen harjoittamisen. Perustan väitteen, että tällaista tilannetta vastaan ei ole traditiossa harjoitusta. Nykyinen traditio on siis rikki ja sen harjoittaminen ei tässä ajassa ole mahdollista.

Toivon, että asia korjataan mahdollisimman nopeasti. Kagyu-traditio on muuten vaarassa menettää uskottavuutensa.

Perustan tämän kaiken henkilökohtaiseen mielipiteeseen, eikä minulla ole mitään kontakteja buddhalaisuuteen riippuen. Kiitos.

Dharmarunkku79

ViestiKirjoittaja Dharmarunkku79 » 14 Tammi 2017 10:39

Dharmis42 kirjoitti:Ulkopuolisena ihmisenä, minulle on jäänyt käsitys, että Shamarpan oikeutettu valtuutus on sivuutettu Kagyu-linjassa. Näin ollen todellista linjaa ei ole olemassa (tradition sisällä).

Tämä rikkoo tällä hetkellä jokaisen harjoittajan harjoittaman tradition. Seitsemännen Karmapan ongelma rikkoo tradition ja sen harjoittamisen. Perustan väitteen, että tällaista tilannetta vastaan ei ole traditiossa harjoitusta. Nykyinen traditio on siis rikki ja sen harjoittaminen ei tässä ajassa ole mahdollista.

Toivon, että asia korjataan mahdollisimman nopeasti. Kagyu-traditio on muuten vaarassa menettää uskottavuutensa.

Perustan tämän kaiken henkilökohtaiseen mielipiteeseen, eikä minulla ole mitään kontakteja buddhalaisuuteen riippuen. Kiitos.

Palaa sivulle “Dharma-arkisto”