cultural disintegration

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
Lame-0

Re: cultural disintegration

ViestiKirjoittaja Lame-0 » 01 Joulu 2018 13:17

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 03 Joulu 2018 14:22

Oikeakin tähtien sota on olemassa, olemme vain tietämättömiä siitä, autuaan tietämättömiä. Kaikki mikä liittyy ufoihin ei ehkä olekaan Love, Peace and Understanding -osastoa. Erityisesti jos tutustuu Michael Sallan kertomaan aineistoon Youtubessa. Buddhalaisuuden tuntema sota asuroiden ja deevojen välillä tarkoittaa todennäköisesti sotaa tai ristiriitaa perinteisten jumalien ja ufo-olentojen eli asuroiden tai titaanien välillä. Sama ristiriita jatkuu edelleen, uskonnon kannattajat tekevät kovasti työtä tuhotakseen kaiken ufo-tietouden, he soluttatuvat ufo-organisaatioihin ja -ryhmiin, levittävät siellä omaa ***** ******nsa hyvin tehokkkaasti, niin tehokkaasti ettei mikään keskustelu ole lopulta lainkaan mahdollista.
Mesopotamia ja Sumeru valitsivat yhteyden asuroihin/alieneihin, he hylkäsivät vanhat jumalat eli deevat, heidän korkein oppaansa oli/on Ashura Mazda. Mesopotamiassa planeettojen tiedettiin kiertävän aurinkoa ja olevan kooltaan selvästi aurinkoa pienempiä. Käyttämämme ajanlaskun 60- ja 12- lukujärjestelmä on sekin perua Mesopotamiasta/Sumerusta. Adapa (josta lännenpänä muodostui Adam) on sumerulaisuuden "ensimmäinen ihminen". Heidän kielensä on sukua sanskriitille, adapa on sama juurta kuin sanskritin adinatha ja adibuddha.

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 05 Joulu 2018 01:56

Luin äskettäin että maailmankaikkeudessa on suunnilleen yhtä paljon tähtiä kuin mitä maapallolla on hiekanjyviä. Jos elämää olisi vain yhdellä "hiekanjyvällä", olisihan se melkoista tilan haaskausta, kuten eräässä elokuvassa todettiin. Mutta odottelen edelleen kontaktia, en kovin innokkaasti kuitenkaan, etten pettyisi jos kukaan tuolla ei olisikaan kiinnostunut juuri minusta. Olen kuitenkin aina valmis tappeluun jos yllytetään.

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 05 Joulu 2018 11:12

Jos haluaa saada yhteyden Maan ulkopuoliseen elämään tai sen edustajiin, se on mahdollista. Yhteyden toteutuminen tapahtuu tavoilla, jotka ovat mahdollisia henkilön elämän tilanteelle ja sosiaaliselle ympäristölle. Kaikki mikä tapahtuu sinulle, tapahtuu aina (jossain määrin) myös sukulaisillesi ja ystävillesi. Ihminen ei vain ole tietoinen tällaisesta ja uskoo olevansa erillinen yksilö. Yhteys ei välttämättä noudata yleisiä odotuksia, tai kirjallisuudesta tuttua kaavaa. Kontakti voi tapahtua ylättävällä tavalla, kuin pensaikosta silloin kun tähyää taivaalle.
Suomessa on ryhmiä jotka pyrkivät kontaktiin Maan ulkopuolisen sivistyksen kanssa. Ohessa linkki jossa voi tutustua siihen millaisilla keinoilla tähän päämäärään pyritään: http://eksopolitiikka.fi/

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 08 Joulu 2018 15:45

Voin heittää rumasti koska en lukenut ji
Tää on härkis koftaa ja knorr kermakastike plus urtekram riisi
Nyt. Okei sori en löytänyt kierrevihosta.
Mutta tämä on 2,8 l viinaa ja vittumainen naapuri
Tod. Schizophre i

Now.
your self-doubt will increase
Sory. Wrong story. Narnian was not there
sä oot just niit vittumaisii kovistelijoita, joka pilaa, jotka tän sendun kokonaan
Pietarin kulttuurin tollanen otetaan
Juoksepas salaa pietariin operaatio
Ja laita hanska ilmoille - hymy suuhun

Laittoman varon, laitan niinq satanen
Ruikutan älä soitan sitä kajarii noin koval
Pokkaan ei oo piktä matka - iskuja perään ku ottaa

Karhujemma otosen lapsen
Keretäänkö väistellä
Ja uppoo

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 08 Joulu 2018 18:17

sininendraakki kirjoitti:Oikeakin tähtien sota on olemassa, olemme vain tietämättömiä siitä, autuaan tietämättömiä.

Ananda. Se on yksi hulluimmista mielenitoloista joita olen pystynyt hengityksen hallinnan avulla itseni oman sielu kans hyväksymmään.
Kato äiti ja isoäiti o inkerist ja mie oo anakin ainakin
Hyvää läppää . Se mene sillä tavalla suomen maassa että kun olosuhteiden kärsimys jouduttaa siut kärsimykseen. Tulet kysymään itseltäsi
Ja tämä on oikeesti kirja. Kalevalan Avain
Ite ehkä tempasin tuossa aika hirvittävää psykoosiin. Mit aine oli viina. Joten pystynkö kuvailemaan sitä sinulle...
En.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 08 Joulu 2018 19:54

guiding_image kirjoitti:
sininendraakki kirjoitti:Oikeakin tähtien sota on olemassa, olemme vain tietämättömiä siitä, autuaan tietämättömiä.

Ananda. Se on yksi hulluimmista mielenitoloista joita olen pystynyt hengityksen hallinnan avulla itseni oman sielu kans hyväksymmään.
Kato äiti ja isoäiti o inkerist ja mie oo anakin ainakin
Hyvää läppää . Se mene sillä tavalla suomen maassa että kun olosuhteiden kärsimys jouduttaa siut kärsimykseen. Tulet kysymään itseltäsi
Ja tämä on oikeesti kirja. Kalevalan Avain
Ite ehkä tempasin tuossa aika hirvittävää psykoosiin. Mit aine oli viina. Joten pystynkö kuvailemaan sitä sinulle...
En.

Lol. Lainaa omaa tekstii.
Mullo sellane ongelma ensinnäki et pystyn omas piässä muodostaa täydellisen vastauksen. Kun yritän toistaa se menee näin.
Vedin neljä päivää viinaa enkä oo varma menetinkö tajuntaa. Muiden mielestä ehkä, enkä muista siitä mitään. Kun se alkoi tulemaan alas ensimmäisenä päivänä... söin parin tunnin välein. 3 päivää kylmää hikeä kun nukuin öisin. Join kuumaa nestettä eli teet-a-lot. Urheilin ja joogasin kuitenkin ne pahimmatkin päivät vaikkei uskoisi.
Viina ottaa sen 4 päivää tullakseen alas. Mun reikäpää ootko tosissaan litramäärillä.
Syy miks vaihhoin kaljasta koska oon melko varma et niisson raskasmetallei sekoitettuna..et sillei. Viina sitäpaitsi ei rasita yhtä paljon maksaa. Se rasittaa aivoja

Niin kun se kylmä hiki alkoi loppua olin taas tietenkin iskussa.
Nii... se mitä halusin sanoo on et
Tai 2 juttuu. Kun lopetin se ei ollut kivaa ja elin kaksi päivää yhteiskunnan rahoittamassa myrkytystilassa. Anteeks sosku!
Ja nyt tulee se mitä oikeesti halusin sanoo. Tein siis sadhanaa kun se tuli alas... ja välil oli sellane fiilis ku ois ollu paukuissa vaikkei tietty ollu koskenu ganjaan.

Se oli jännää!! Hei miks mä teen näin. Pitäiskö valita toi vähemmän kuumottava reitti. Ja noi ajatukset vaa tuli mun päästä samal taval ku ois loosseis. Mut todellisuudes olin tulossa alas aivan hirvittävästä viinakännistä...
Lisäks sain tän kirjotettua..
Https://effort-insane.tumblr.com

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 12 Joulu 2018 22:43

Hare paskaa! Mitä vittua mä sekoilen! Tuntuu ku ois liia monta persoonallisuutta piässä
https://youtu.be/RF9KZqia2vI Euro Isckon
Aika kova?
Mutsi saa mut lulee et oon sille velekaa

Palaa sivulle “Kahvila”