Palautetta foorumista?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
sininendraakki
Viesti:

Re: Palautetta foorumista?

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 22 Kesä 2016 13:07

Miisassa oli/on sentään jäljellä elämää. Muutenhan täällä on koko lailla kuollutta, "a congregation of dead trees", kuolleiden puiden kokous, niin sanoakseni. Yrittäkää sitten itse alkaa valuttaa jotakin ulos sydämestänne, olkaa hyvä!

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 22 Kesä 2016 14:14

Laatu korvaa määrän.

Itse kirjoittelen sitä mukaa mitä jaksan. Voithan myös itse aloittaa threadin jostain mielenkiintoisesta aiheesta, ja katsoa miten porukka tulee mukaan.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 24 Kesä 2016 03:18

Ajattelin kirjoittaa mielipiteeni, mutta ensimmäiseksi fyysinen näppäimistö alkoi temppuilemaan.

Vaihdoin näppäimistön ja selaimeni lopetti toiminnan. Asensin siis uuden selaimen ja...en enää muista mitä minun piti sanoa :lol:
Hommat aina rullaa mallillaan, näin olen todennut :occasion5:

Jayaguru-Shishya
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jayaguru-Shishya » 20 Elo 2016 19:41

tommi kirjoitti:
Jayaguru-Shishya kirjoitti:... ja tällainen viestittely on moderaattorien kommenttien perusteella "ihan tervetullutta".

Hyvää jatkoa ja pitkää ikää foorumille.

Haluatko, että tehdään sellainen kokeilu, että laitetaan tälle sinua ärsyttävälle häirikölle porttikielto vaikka kesä-heinä-elokuun ajaksi, ja siivotaan hänen viimeaikaiset viestinsä pois? Minkälaisia vaikutuksia ajattelet tuollaisella porttikiellolla olevan? Kerro vaikka täällä mitä ajattelet tapahtuvan, ja katsotaan sitten elokuun lopulla mitä oikeasti tapahtui, ja miten ennustuksesi piti paikkansa.

Hyvin näyttää toimivan. Jospa kokeilun sijaan ottaisit osaksi jokapäiväistä foorumin ylläpitoa, ettei häiriköinti sallita foorumilla?
Prajapatir vai idam agre asit, Tasya vag dviitiya asit, Vag vai paraman Brahman

ॐ ह्रीं क्लीं हुं मातङ्ग्यै फट् स्वाहा

Sicut enim fulgur exit ab oriente et paret usque in occidente ita erit et adventus Filii hominis

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 22 Elo 2016 11:42

Ei kestä kiittää.

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 23 Elo 2016 10:51

Hei,

sininendraakki kirjoitti:Miisassa oli/on sentään jäljellä elämää. Muutenhan täällä on koko lailla kuollutta, "a congregation of dead trees", kuolleiden puiden kokous, niin sanoakseni. Yrittäkää sitten itse alkaa valuttaa jotakin ulos sydämestänne, olkaa hyvä!

Foorumi porskuttaa kuitenkin vielä. Mietin juuri eilen että jatkuvasti koko ajan joku lukee jossain puolella maailmaa jotain kirjoitustani. Niin paljon olen tekstiä syöltänyt internetiin since 1990s. Tämä ei ole mitään egoilua.

tommi
titteli: über geek
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 30 Elo 2016 20:39

Jayaguru-Shishya kirjoitti:
tommi kirjoitti:
Jayaguru-Shishya kirjoitti:... ja tällainen viestittely on moderaattorien kommenttien perusteella "ihan tervetullutta".

Hyvää jatkoa ja pitkää ikää foorumille.

Haluatko, että tehdään sellainen kokeilu, että laitetaan tälle sinua ärsyttävälle häirikölle porttikielto vaikka kesä-heinä-elokuun ajaksi, ja siivotaan hänen viimeaikaiset viestinsä pois? Minkälaisia vaikutuksia ajattelet tuollaisella porttikiellolla olevan? Kerro vaikka täällä mitä ajattelet tapahtuvan, ja katsotaan sitten elokuun lopulla mitä oikeasti tapahtui, ja miten ennustuksesi piti paikkansa.

Hyvin näyttää toimivan. Jospa kokeilun sijaan ottaisit osaksi jokapäiväistä foorumin ylläpitoa, ettei häiriköinti sallita foorumilla?

Hyvin näyttää toimivan mikä? Se, että nimimerkki Dharmis42 yrittää yksin epätoivoisesti kirjoittaa ketjuihin, mutta saa vain satunnaisesti vastauksia nimimerkiltä MarkoH? Onko siis tosiaankin tällainen yhden henkilön lohduton yksinpuhelu mielestäsi keskustelufoorumien laadullinen maailmanennätys?

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 31 Elo 2016 16:26

Tommi,

anna olla.

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 19 Helmi 2017 15:41

ai niinkö httpd:n koodaminen ois niinkö laiton asia

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 01 Huhti 2017 21:39

kai mä tajuun paljon ne lisenssit maksaa..
en kyl tajuu mitään tän foorumin moderaattoreista. ok, sori admin unohdin et ne lisenssit maksaa. no bad feelings .D
mulle tää mesta on aina ollu platta tai siis platform oman itseni kehittämiselle...
siitä iso kiitos
sori jos revin turpaa tääl joskus välil "vähän" liikaa
three jewels
mut sori, ja voin nyt kai olla rehellinenkin. 2012 vuonna alussa kun olin heittäny kesästä asti kumbhakaa inee niin tapahtu jotain. aloin polttaa, juomaan ja jäin kofeiiniin. muistan yhen kerran ku oli niin tajuton ihottuma ettei voinu muuta ku syödä kortinsonii ja lutkuttaa leijona-viinaa. no kylhän se siitä kuivahti, mut munuaiset oli repeämäisillään ja melkein kävelin junan alle. ja tästä kävelyreissusta täytyy sanoa se oli tunti nelkyt ja 5-10 min ennen juna-asemaa tajusin etten mä haluukkaan tappaa itseäni. ja sit vaa kävely takas kotiin. tunti nelkyt.
en tiiä, koska kato ku äiti amma. oon nähnyt sairaita visuaaleja/unia sen jälkeen ku lopetin sat-guru mantran sanomisen. mut lopetin sen kyllä syystäkin.
oota. täs tulee tää. eetos aatos saatanan mulkku vittu isoterskanen homo! ne visuaalit on tiiätsä tyyliin sponge.bob et on vaa neliön muotoinen minä jolla on tikkujalat, jotka lähtevät neliön alakulmista. siis äiti amma.
nii vaik oonki mulkku ihmisenä ja kusipää ystävänä, voin silti
phpBB [media]

ja kiitos oikeesti ihan helvetisti vitun hyvästä foorumista.. en silti vieläkään tajuu (ja tää onn ilman "cherishing yourself while denigrating others") miten hyvä oot

Palaa sivulle “Kahvila”