Palautetta foorumista?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
sininendraakki
Viesti:

Re: Palautetta foorumista?

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 21 Marras 2019 10:29

Minne on hävinnyt Tyhjänpäiväisiä runoja polun varrelta -viestiketju?

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 21 Marras 2019 23:39

sininendraakki kirjoitti:Minne on hävinnyt Tyhjänpäiväisiä runoja polun varrelta -viestiketju?

Ei kait se olekaan...

http://www.avoinsangha.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=2&t=421

Kahvila, sivu 4.

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 22 Marras 2019 13:42

Kiitos! En löytänyt sitä millään haulla.

Jayaguru-Shishya
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jayaguru-Shishya » 28 Elo 2020 12:57

Vieläkö foorumi on hengissä? Ainakin spammilla aika kiittettävästi näyttäisi täyttyneen, onkohan kukaan moderaattoreista enää aktiivisia?
Prajapatir vai idam agre asit, Tasya vag dviitiya asit, Vag vai paraman Brahman

ॐ ह्रीं क्लीं हुं मातङ्ग्यै फट् स्वाहा

Sicut enim fulgur exit ab oriente et paret usque in occidente ita erit et adventus Filii hominis

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 27 Loka 2020 10:49

Pitäisi olla: "onkohan kukaan moderaattoreista aktiivinen?" tai "ovatkohan ketkään moderaattoreista aktiivisia?"

Yours very kindly

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 17 Joulu 2020 10:14

Taas alkaa olla kenkämainoksia kaikkialla. En tiedä millaista on olla moderaattori, oletettavasti siitä ei saa lainkaan palkkaa, siitä huolimatta kenkämainokset tulisi poistaa kaikki.-Sanoi Cicero Rooman senaatissa.

guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 22 Joulu 2020 12:00

Mitä jos nöyryys alkaa tästä? Sillee et samal kun sä kirjoitat niin mahatma ohjaa sun kirjoitusta..? Lyhyestä runo kaunis.
Kontemploida
Sut siitä hyllytetään
This is the only way I can be happy

Käveleskelin rauhassa ja tuli mieleen, en kyllä vittu varmasti uskalla polttaa. Mutta uskalsin

Tää on ihan zen- ma, ma
Et uskaltaisitÄ pyytää et houm
Joskus alkoholista tulee ihan vitun syviä sado-masokistisii *äijät ajattelee juttuja*

Maybe it's just collectivism or some kind of a tornado. Tiedätkö se diskordianistien yoga???

Yo mega-therion /covid19 / celebrity/666

Zzori mun kielellistä ilmaisua-..--
Uusi ymmärrys joogasta kävi mun sielun läpi.

Edith2
Siis tota mä just yritin selittää että kun on tarpeeksi nöyrä niin nollasta 400km/h on nopea. Pelaan Gameloftin Asphalt 9:ää ja siinä pelissä on mahdollisuus ajaa yli neljääsataa sähköautolla.

Maanmyymispsite=gamppuhorum

guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 22 Joulu 2020 12:19

Or is this somekind of return into childhood thing. That has gone apes?
Maybe... a shot of Greenwich time will carry you out to an understanding of what this really is. Some say it's one third of LSD. and I'we been working out a scheme so b7zarre that you cannot gonceptualize it.
And the day after tomorrow

Mitä jos nöyryys alkaa tästä? Sillee et samal kun sä kirjoitat niin mahatma ohjaa sun kirjoitusta..? Lyhyestä runo kaunis.

Sellainen se tulevaisuuskin olla voi
Enhän mä tällä lapsiani tuhoa.
Siis jos mä voisin siirtää sut siitä normaalitilasta tähän illuusion huoramaisuuteen. Olisin ehkä maagi - tai pelkästään mitä Carlos Castaneda nimitti ajatuksissaan ehkä. Ehkä nimellä impacable intent. Eli siis intuitio joka on niin suora siinä logiikassaan että mä voin jutella ayahuasca ihmisten kanssa (in my imagination).

That's why the unsettling process was so mad. Miten minun täytyy suhtautua tähän reppuun? Mistä sain sen, onkohan vielä välillämme rikkoutunut rauha ja veljeys inhimillisisiämme piirteitä?

Ja tarkoitan viikko-isää? Täysin zämänis zämänis
Tuli vaan mieleen että ovatko he myrkyttäneet SINUN mielikuviksen sanomaan sulle että oot idiootti.
Millanen taakka tää ego on?

Siis se saa meiät luulemaan itsen olevan idiootti. Sä et vaan pysty tajuamaan sitä kun se on kerran alkanu luulemaan itseään idiootiksi, niin se ei koskaan pysty lopettamaan sitä.

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 09 Tammi 2021 16:57

Lauseessani oli väärä sanjärjestys, olisi pitänyt olla: "Muuten, olen sitä mieltä että kaikki kenkämainokset tulisi poistaa!" -Cato tai Cicero Rooman senaatissa.

Palaa sivulle “Kahvila”