Palautetta foorumista?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
tommi
titteli: über geek
Viesti:

Re: Palautetta foorumista?

ViestiKirjoittaja tommi » 26 Kesä 2013 18:32

thanavuddho kirjoitti:Jos joku haluaa tittelin, niin käsi pystyyn. Parempi vielä jos tittelin saisi vapaasti käyttäjän itsensä määritettäväksi.

Tuolta asetuksista sai näköjään lisättyä käyttäjätietoihin ylimääräisiä kenttiä. Lisäsin sinne tuollaisen "titteli"-kentän, johon käyttäjä voi itse määritellä itselleen tittelin.

Se näkyy nyt tuossa profiilissa muiden kuvaustietojen perässä, mutta koitan vielä jossain vaiheessa muokata tuota leiskaa niin että se näkyisi heti tuossa nimen alapuolella.

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 27 Kesä 2013 04:16

tommi kirjoitti:
thanavuddho kirjoitti:Jos joku haluaa tittelin, niin käsi pystyyn. Parempi vielä jos tittelin saisi vapaasti käyttäjän itsensä määritettäväksi.

Tuolta asetuksista sai näköjään lisättyä käyttäjätietoihin ylimääräisiä kenttiä. Lisäsin sinne tuollaisen "titteli"-kentän, johon käyttäjä voi itse määritellä itselleen tittelin.

Se näkyy nyt tuossa profiilissa muiden kuvaustietojen perässä, mutta koitan vielä jossain vaiheessa muokata tuota leiskaa niin että se näkyisi heti tuossa nimen alapuolella.

:occasion5:

Hyvää työtä!
:violent2:

tommi
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 30 Kesä 2013 20:06

Nyt jokaisella pitäisi olla omassa profiilissa kenttä nimeltä "titteli", ja siihen jos kirjoittaa jotain niin se näkyy keskustelussa nimen alapuolella arvonimenä, eli jokainen voi halutessaan määritellä itselleen jonkin arvonimen.

Jonne

ViestiKirjoittaja Jonne » 04 Heinä 2013 18:38

Profiilia ei voi poistaa, tällaisilla foorumeilla siihen on yleensä mahdollisuus.

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 04 Heinä 2013 19:23

Minä voin poistaa sen. Näin varmuuden vuoksi lähetä yv, jos haluat että poistan.

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 05 Heinä 2013 03:25

Hei,

Raitanator kirjoitti:Minä voin poistaa sen. Näin varmuuden vuoksi lähetä yv, jos haluat että poistan.

Jos poistat profiilin niin jätä viestit kuitenkin taakse. Joillain foorumeilla mahdollista poistaa tai muokata omia viestejä vuosienkin päästä. Sillä tavalla on mahdollista sotkea ketjuja aika pahasti. Se vaikuttaa kaikkiin muihinkin kirjoittajiin, eikä vain omiin juttuihin.

Metta,
Thanavuddho

Jonne

ViestiKirjoittaja Jonne » 05 Heinä 2013 07:42

thanavuddho bhikkhu kirjoitti:Hei,

Raitanator kirjoitti:Minä voin poistaa sen. Näin varmuuden vuoksi lähetä yv, jos haluat että poistan.

Jos poistat profiilin niin jätä viestit kuitenkin taakse. Joillain foorumeilla mahdollista poistaa tai muokata omia viestejä vuosienkin päästä. Sillä tavalla on mahdollista sotkea ketjuja aika pahasti. Se vaikuttaa kaikkiin muihinkin kirjoittajiin, eikä vain omiin juttuihin.

Metta,
Thanavuddho

Yleensä postit jäävät foorumille mutta kirjoittajan kohdalle tulee "vieras."

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 05 Heinä 2013 16:21

Hei,

Jonne kirjoitti:Yleensä postit jäävät foorumille mutta kirjoittajan kohdalle tulee "vieras."

Juu, tämä on ok. Voi olla että tässä phpBB:ssä profiilin joutuu poistamaan ylläpidosta käsin.

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 06 Heinä 2013 09:34

Hei,

koska kirjaudun googleid:llä, en pääse kirjautumaan ylläpitoon, koska se vaatii salasanaa. Koitin pyytää uutta salasanaa, mutta järjestelmä sanoi, että se on jo lähetetty...

tommi
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 06 Heinä 2013 11:13

Raitanator kirjoitti:koska kirjaudun googleid:llä, en pääse kirjautumaan ylläpitoon, koska se vaatii salasanaa. Koitin pyytää uutta salasanaa, mutta järjestelmä sanoi, että se on jo lähetetty...

Testailin tuota itse, ja näyttää siltä että jos salasanan haluaa uusia, niin järjestelmä lähettää uuden salasanan sähköpostiin, mutta se uusi salasana ei toimi vielä, vaan siinä sähköpostissa on vielä varmistuslinkki jota pitää klikata, jonka jälkeen vasta se uusi salasana tulee voimaan.

Palaa sivulle “Kahvila”