Palautetta foorumista?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
Santeri
Viesti:

Re: Palautetta foorumista?

ViestiKirjoittaja Santeri » 17 Heinä 2013 17:48

Hei,

Huomasin ylläpidosta että foorumilla on muutama vahvistamaton käyttäjä. Onkohan rekisteröitymisessä jotain häikkää?

Thanavuddho
:violent2:

tommi
titteli: über geek
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 17 Heinä 2013 19:21

thanavuddho kirjoitti:Hei,

Huomasin ylläpidosta että foorumilla on muutama vahvistamaton käyttäjä. Onkohan rekisteröitymisessä jotain häikkää?

Thanavuddho

Tuo johtuu todennäköisesti siitä että ne vahvistusviestit ovat päätyneet spämmikansioon, tai sitten käyttäjä ei ole muusta syystä klikannut sitä vahvistussähköpostissa ollutta linkkiä.

Kun nyt vähän tutkin tätä, niin selvisi että noissa sähköposteissa on käytössä tällainen SPF järjestelmä, jossa domain-nimeen voi liittää jotain tietoja, joiden avulla voidaan varmistaa että kyseisestä domainista lähetetty sähköposti ei ole roskapostia. Meiltä oli näköjään puuttunut nämä SPF tiedot sieltä domain-nimen tiedoista, joten tämä voi olla syynä miksi nämä avoinsangha.fi-osoitteesta tulevat vahvistussähköpostit joutuvat niin helposti sinne spämmikansioon.

Lisäsin nyt nuo SPF tiedot, ja tekemäni testin perusteella ainakin gmail tunnistaa nyt että avoinsangha.fi osoitteesta tulevat sähköpostit ovat aitoja, joten toivottavasti jatkossa nämä viestit eivät päädy sinne spämmikansioon.

Lisäys: näköjään käyttäjä gyougan ehti jo vahvistaa tunnuksensa sillä aikaa kun olin kirjoittamassa tätä viestiä, eli vahvistusviestit näyttävät nyt menevän perille.

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 18 Heinä 2013 10:01

Hei,

Favicon ei toimi. Leikkasin tuosta bannerista ehdotuksen uudeksi faviconiksi:

image.jpg
image.jpg (15.98 KiB) Katsottu 6477 kertaa

Toisaalta mietin että pitäisikö meidän ottaa käyttöön vähän värikkäämpi banneri? Voisimme myös mahdollisesti tiivistää foorumin teemaa enemmän buddhalaisuuden ympärille (kuitenkin niin, että mistä vain voi keskustella...).

Thanavuddho

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 31 Elo 2013 03:37

Karmapa Chenno, luulis et sais toverit jotain seisoo. Ihme pelleilyä koko homma, kagyu jotai et onko ukko uus. Ei oikein uskottavaa. Jotai kiinan maksumiehiä kaikki. Saakeli just ku ois kiinnostanu :lol:

tommi
titteli: über geek
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 31 Elo 2013 21:08

Dharmis42 kirjoitti:Karmapa Chenno, luulis et sais toverit jotain seisoo. Ihme pelleilyä koko homma, kagyu jotai et onko ukko uus. Ei oikein uskottavaa. Jotai kiinan maksumiehiä kaikki. Saakeli just ku ois kiinnostanu :lol:

Minulla on jonkin verran vaikeuksia ymmärtää tätä. Tämä voi johtua ehkä siitä että jompi kumpi meistä on nauttinut liikaa alkoholia. Voimmeko auttaa jossakin asiassa?

Karmapa, Karma Kagyu, Kiinan ja Tiibetin poliittiset suhteet; kuulostaa kiinnostavalta. Kirjoita ihmeessä lisää, jos vain jaksat. Periaatteena täällä meillä on että tällaisista herkistäkin aiheista saa keskustella vapaasti.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 31 Elo 2013 22:30

tommi kirjoitti:
Dharmis42 kirjoitti:Karmapa Chenno, luulis et sais toverit jotain seisoo. Ihme pelleilyä koko homma, kagyu jotai et onko ukko uus. Ei oikein uskottavaa. Jotai kiinan maksumiehiä kaikki. Saakeli just ku ois kiinnostanu :lol:

Minulla on jonkin verran vaikeuksia ymmärtää tätä. Tämä voi johtua ehkä siitä että jompi kumpi meistä on nauttinut liikaa alkoholia. Voimmeko auttaa jossakin asiassa?

Karmapa, Karma Kagyu, Kiinan ja Tiibetin poliittiset suhteet; kuulostaa kiinnostavalta. Kirjoita ihmeessä lisää, jos vain jaksat. Periaatteena täällä meillä on että tällaisista herkistäkin aiheista saa keskustella vapaasti.

Heh, taisin lueskella aiheesta ja turhauduin hieman :lol: En muista lähettäneeni viestiä :)

Aihehan on itsessään hyvin mielenkiintoinen. Siis http://en.wikipedia.org/wiki/Karmapa_controversy . Tuskimpa ratkaisua tällaisiin ongelmiin on tulossa. Syö vain hieman uskottavuutta muuten niin hienolta suuntaukselta. Over and out :drunken:

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 04 Syys 2013 15:53

tommi kirjoitti:Tämä voi johtua ehkä siitä että jompi kumpi meistä on nauttinut liikaa alkoholia.

Olin ottanut yhden bissen kun luin tuota päivä sitten. Silloin ajattelin, että ehkä olen ottanut liian vähän, kun en ymmärtänyt.

:occasion5:

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 05 Syys 2013 10:51

Raitanator kirjoitti:
tommi kirjoitti:Tämä voi johtua ehkä siitä että jompi kumpi meistä on nauttinut liikaa alkoholia.

Olin ottanut yhden bissen kun luin tuota päivä sitten. Silloin ajattelin, että ehkä olen ottanut liian vähän, kun en ymmärtänyt.

Tiibetin buddhalaisuudesta lueskelu hirvittävässä jurrissa on mukavaa. Välillä jopa luulen tajuavani jotain siitä :lol:

Ei sillä, hieno kulttuuri kaikkine rituaaleineen. Ei länkkäri meinaa tajuta mitkä massit ja populat tuossakin systeemissä liikkuu. Hieno kelata mikä ruljanssi alkaa Dalai Laman heitetty vei...siirryttyä paranirvanaan.

Vähän väärä thread, noh foorumihan toimii hienosti nyt palautteena. Elkää arastelko moderoida viestejä, jos jotain asiaankuulumatonta alkaa ilmaantua :)

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 09 Syys 2013 10:20

Raitanator kirjoitti:

:toothy7:

Mutta pojat lopettakaa se viinan kanssa läträäminen (sori, pitää sanoa ammatin puolesta...).

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 25 Syys 2013 21:30

Totta puhut.

En juo kaljaa. Juon nyt siideriä.

Palaa sivulle “Kahvila”