Mitä kuuluu tänään?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Syys 2020 13:04

Olemassaolo on kärsimystä.
Kärsimykselle on syy
Se voidaan poistaa
Nirvana

Siin ois neljä jalos totuutta.
Uneni eivät viime aikoina tuntuneet kovinkaan mukavilta.

Ne oli tyyliin jos kuuntelet tän biisin ja ne sanoo siinä: "some thoughts of a certain sound"
Ja tulee se ääni....... niin sellasii kuului päässäni mun ja niin halvatun kirottuja mielikuvia...

Se alkaa se äänen alustus somethoughts... 3:49
Mä en nyt jaksa alkaa ettii taas sitä.et miten jakaa video youtuben tietystä kohdasta. Mutta se on mahdollista
Bluetech on kans hyvä bändi.. mä yksin oon mutta uskon meidän yhteisöllisyyteen. Uskon siihen todella

phpBB [media]

guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja guiding_image » 02 Loka 2020 01:06

Kyl toi botti pistää harmittamaan.
Ei mul kato joskus oo ketään kelle puhua

Että mihin hävisi se foorumeiden yhteishenki. Että pidetään toisistamme huolta.

Itellä alkaa pää hajoo. Oikeesti
Mut jos jotenkin saat käsiisi. Kirjoja.
Äiti Amman sarjasta Jumalallisen Rakkauden Valo. Vaikka joutuisit maksamaan. Maksa. Ne on oikeesti hyviä. Niissä ne kuvailut mitä Amma oli tai siis. Kuka? Ne on kyl niin uskomattoman hyviä.

Lainaan vaikka ei sais. Mutta ihan lyhyt vaan. Eiks kriitikot saa pari riviä ottaa ihan mistä tahansa? Joku sellainen muistikuva on äikän tunneilta.. mut nyt

Äiti hymyili:"Selvä, et ymmärtänyt, mistä tässä oli kyse. Amma ei moiti sinua." Sivu 39 Jumalallisen rakkauden valo osa 6

Toi oli ote kapittelista nimeltä egon harhauttama, jossa sannyasiksi itseään väittävä heebo tulee ashramiin... Ja alkaa vaatia yletöntä ruokaa ja palvelua. Amma pistää sille ns. jauhot suuhun sillä esimerkillisellä rakkaudella mitä Amma on. Ja antaa tästä itseään kirjoitusten ylittäneen .. Nojoo yoi have to read it. Mut hauskaa et joku jaksanu suomentaa noita kirjoja. Amman piirit ei ehkä oo yhtään niin pienet kuin ens alkuun kuvittelis. Rakkautta

Palaa sivulle “Kahvila”