Mitä kuuluu tänään?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
Dharmis42
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 23 Maalis 2015 03:47

Hassu video:
phpBB [media]

jee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jee » 01 Huhti 2015 20:49

Muutoksen tuulet puhaltaa 8-)

who would

ViestiKirjoittaja who would » 14 Huhti 2015 12:31

I knew a piece of shit, and I know it anyway.

hv

ViestiKirjoittaja hv » 22 Huhti 2015 23:37

Hienosti moderoitu foorumi. Tänne on ilo kirjoittaa, koska ei ole paskaa täynnä.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 26 Huhti 2015 04:28

Misseol kirjoitti:riippuu mis sanghas oot
Noh tuota tämä sangha pähkinänkuoressa:
phpBB [media]

Heeee, heee :lol:

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 07 Touko 2015 22:51

Mjoo, mä näkisin, että tuskin vakavissaan buddhalaisuutta harrastavilla on mitään kovin pahoja antipatioita sellaista yleistä keskustelua kohtaan. Jotenkin näkisin, että se uskonto tietyllä tavalla kieltää sellaisen (ymmärrys).

"Open source"-buddhalaisuus :lol: (joku siellä nyt närpistää kurttujaan kuitenkin)

Banjo ois kiva.
phpBB [media]

222

ViestiKirjoittaja 222 » 08 Touko 2015 22:16

:sad11: katoppa tota hymiöö
onko sun aivot niin nopeat, että näit siinä ylösalaisin olevan

hymiön kun se on sivuttain?
osaiskohan joku oikeasti piirtää myyrän apinassa? oon joskus ite nähny jonku tyyliin leijonan karhussa - ja vaikka osaisin piirtää, en ikin mitää sellasta :D ja kun pelasin new Vegasia, siinä näin kerran deathclaw:n naaman kuolleen deathclaw:n kyljessä vaan ku et se naama oli 3 krt isompi, mitä pitäisi olla. Mut siis oha noit kuvia, joissa on kuva kuvassa. :sad11: no mun mielest sen näkee paremmin kun se liikkuu tuonne vasemmalle...

mä en käsitä siis ollenkaan, mitä meinaat open source -buddhalaisuudella. siis mun mielestä buddhalaisuus voidaan kiteyttää helposti. sun pitää tehdä se, mikä auttaa sua keskittymään (samadhi), ja josset pysty keskittymiseen,(samadhi) et pysty siihen. Niinku siis jossä oot buddhalainen, mut sä et tiedä yhtään mitä keskittymisellä (samadhi) meinataan, mitä järkee siinä on? Siis josset sä oikeesti vaan tiedä, niin miten sä voit edes väittää, että sillä asialla on sulle yhtään mitään väliä?

SITTEN kun sä oot tehny bodhicittan ja päässy samadhiin, niin sit sä voit alkaa harjoittamaan. Mut se tulee olemaan aivan vitun paljon vaikeempaa, kuin silloin, kun sä luulit, että sä tiedät mitä samadhi on. Koska nyt sä et enää tiedä, ja sun pitää silti tehdä samoja asioita, kuin sillon, kun sä luulit, että sä tiedät - etkä sä haluu tehdä niitä samoja asioita, koska sä tiedät, ettei niistä oo mitään hyötyy.

Mut kelaa, ton asian selittäminenkin on tyyliin mulle sama asia, kuin sanoisin jollakin tavalla sulle sen mitä luulet mun sanovan ja sit mä kerron sulle et valehtelin ja sä sanot, etä sä luuletkin että mä valehtelin ja siihen mä, etä mä en tienny valehtelenksmä, johon sä et enää sano mitään, koska se ois valehteluu.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 09 Touko 2015 12:32

Ai keskittyminen vai? Mä oon aina luullu, että riittää kun syö soijaa, käy patsastelemaan suitsukkeen käryyn, jodlaa jotain jonninjoutavaa ja pukeutuu hassusti. Tuo halukin on vähän niin ja näin kun sä haluut jotain muitten takii, mut entäs jos se joku muu on sussa itessäs?

crimefighter

ViestiKirjoittaja crimefighter » 10 Touko 2015 08:08

Oon luopunu autolla ajosta. Toyota.

runtuu

ViestiKirjoittaja runtuu » 14 Touko 2015 12:20

you can't twerk on Pattabhi Jois' promise. Lupaus oneellisuddesta

Palaa sivulle “Kahvila”