8
Vittu mua oikeesti naurattaa yksi juttu. En pysty millään sitä kiertelemällä selittää.
Et voisko nyt for crying out loud seksuaalisuuden vapauttaa?
Mä en esim tajua miten tän mun Galaxy edge 6+:n voi joskus luovuttaa. Ja siis mä näin äsken jotain näkyjä kali yugasta mitä ei enää järjellinen mieli pysty käsittämään.
Siis sitä ei voida tuoda takas
. Synonyymi
Menisitkö ite Sepän Epäillyt nimiseen osastoon. Vaikka joku sun perheessä kärsis ihan vitusti.
Oisko tekopyhyys nimellä resepti. Vanhuksia kärsii eikä se ole tämän tarkoitus. Tarkoitus on sanoa että jos mä kerran pääsen samadhiin . Niin mitä mulle tarkoittaa kuolema?
Ja siis voi olla että tämä Corona-kriisi enteilee jotain niin pahaa - ettei sitä pysty järjellä käsittämään. Koska koneiden aikakausi pystyy tekemään ihmeitä - kuten tämä nimenomainen A.I - mitä ehkä matrixissa kerrottiin - mitä delegoin. Ajattele jos ois vain yksi kuningas. Mähän sanoin! Määrittele.. ei me tiedetä yhtään mihin tää yhteiskunta on menossa. Ja yritän kuvailla sitä näkyä jonka sain Kali Yugasta.
Ja oli nice to know tietoa. (:
Valo kuitenkin lopulta voittaa. En pysty pehmeällä äänella tätä mitenkään sanoa. Voihan se olla että esim. fysiikan lait ovat muuttuneet. Eikö? Mut meidän observing eye just esimerkiks Matti Rautaniemen tapauksessa -..-- haluaisin pyytää lupaa..? On silti tosiasia että historijoitsijat ovat enteilleet tätä. Et me ollaan menossa sellaiseen aikakauteen. Ja mieti miten (jos olisit planeetta) kohdistaisit suurimman pelkosi. Ja kai se suunnittelee
En tiedä! On vain hauskaa jakaa tällaista ajatuksen logiikkaa. Jos se edes ketään kiinnostaa. Näin tilaisuuden ja mun mielenmaisema sai ehkä vähän lisää valoa.