Mitä kuuluu tänään?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Syys 2020 13:04

Olemassaolo on kärsimystä.
Kärsimykselle on syy
Se voidaan poistaa
Nirvana

Siin ois neljä jalos totuutta.
Uneni eivät viime aikoina tuntuneet kovinkaan mukavilta.

Ne oli tyyliin jos kuuntelet tän biisin ja ne sanoo siinä: "some thoughts of a certain sound"
Ja tulee se ääni....... niin sellasii kuului päässäni mun ja niin halvatun kirottuja mielikuvia...

Se alkaa se äänen alustus somethoughts... 3:49
Mä en nyt jaksa alkaa ettii taas sitä.et miten jakaa video youtuben tietystä kohdasta. Mutta se on mahdollista
Bluetech on kans hyvä bändi.. mä yksin oon mutta uskon meidän yhteisöllisyyteen. Uskon siihen todella

phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 02 Loka 2020 01:06

Kyl toi botti pistää harmittamaan.
Ei mul kato joskus oo ketään kelle puhua

Että mihin hävisi se foorumeiden yhteishenki. Että pidetään toisistamme huolta.

Itellä alkaa pää hajoo. Oikeesti
Mut jos jotenkin saat käsiisi. Kirjoja.
Äiti Amman sarjasta Jumalallisen Rakkauden Valo. Vaikka joutuisit maksamaan. Maksa. Ne on oikeesti hyviä. Niissä ne kuvailut mitä Amma oli tai siis. Kuka? Ne on kyl niin uskomattoman hyviä.

Lainaan vaikka ei sais. Mutta ihan lyhyt vaan. Eiks kriitikot saa pari riviä ottaa ihan mistä tahansa? Joku sellainen muistikuva on äikän tunneilta.. mut nyt

Äiti hymyili:"Selvä, et ymmärtänyt, mistä tässä oli kyse. Amma ei moiti sinua." Sivu 39 Jumalallisen rakkauden valo osa 6

Toi oli ote kapittelista nimeltä egon harhauttama, jossa sannyasiksi itseään väittävä heebo tulee ashramiin... Ja alkaa vaatia yletöntä ruokaa ja palvelua. Amma pistää sille ns. jauhot suuhun sillä esimerkillisellä rakkaudella mitä Amma on. Ja antaa tästä itseään kirjoitusten ylittäneen .. Nojoo yoi have to read it. Mut hauskaa et joku jaksanu suomentaa noita kirjoja. Amman piirit ei ehkä oo yhtään niin pienet kuin ens alkuun kuvittelis. Rakkautta

näkösuuri_resepti
Viesti:

ViestiKirjoittaja näkösuuri_resepti » 01 Marras 2020 05:13

Otin pienen siivun sitruunalikööriä, etten sortuisi ehdotteluun.
Näin kuitenkin tapahtui. Menin Yin-jooga tunnille tuossa alkusyksystä. Mielessä aivan uskomaton noidan mieli. Tyyliin Carlos Castanedan Don Juan. Tai Ian Flemingin 007.

Paljon tästä uskaltaa sanoa julkisesti. :happy1:
Kävin muuten katsomassa Tennispalatsin iSENSE:ssä elokuvan Tenet. Eiks ne koskaan käy suihkussa? Se Dolbyn Atmos kyllä vittu räväyttää Sun aistit hereille.

Wikipediassakin sanotaan Crowleystä että sieraimet oli viturallaan kokkelin käytöstä. Mut siis se jooga-kurssi.

Ne ei antanut edes varoitusta vaan suoraan punaisen kortin. No siitähän mun tunteisiin ehdollistuminen alkoi. Mutta minähän vain annoin heille mun valo-kehon. Aika pyyteettömästi

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 08 Joulu 2020 18:04

Oispa ollu botti innoissaan
Kun odotuksissani kissani
Tangenttia ja rlbl döböl döö x:

Vitun hullu fiilis. Kävin alkos. 1, 7 l kossua
.shott
Shotti

Kävelen himaan ja telemastolla on kohta kansalaispinnaa kiiiirtania soittavalle äänen kuorolle malmilla
Asiaa. Asiaa asiaa.

Kävelen siis kotiin päin kossukänneissä. Ja heti kun tulin tänne siitä puhumaan niin distance lisääntyi mutta se mitä teen tarkentui.

Josset tajuuvielä. Bohm. Quantum. When distance becomes scattered. Position loses tarkkaavaisuus
... tajuutsä. Kun mä kävelen kossukännis yli 7kn matkaa naukkaillen. Nii jossain vaihe3s on pakko päästä kuselle.

Polta thx josset pääse aaltopituudelle. Silmät kuin sudella

Nii^^ jotenk7 se mun koko flow tipahti ihan sikana. Mun suu on ihan degenaroitunu puhun mitä se on.

Ja just tää et jotku joogit pääsis tarpeeks pitkälle et ne vois vaan päästää vapaalle ja antaa puheen tulla ilman rationaalista, viisasta ja töksäyttelyvapaasti...
Tiedätsä vittu paljon tälle foorumille löllö ttely sai vapautettua aikaa mun elämään kun sain sanoa tän.

Hullu from the mission. Heitän ammalle 40e kuussa. Se on ainaki 100-varma että menee minne menee. Koska ammal on vapaaehtosii ja koska Amma on ainoa joka vaatii palkkaa. Sä kyl tajuut. "mma vaatii että saisi sun rahat hyväntekeväsiyyksii "" kato puoli litraa kosanderia ja aasi ajatus kulkee. Ja lentka renkka rotkee rohkeiden kossujen takia sanoin taas tän. Eläkää täysillä vain ja ja ainostaa **

Lähetän siinä kontekstissa että mitä minulle kuuluu. Peace

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 08 Joulu 2020 21:10

Aleister Crowley on ainakin nuorena ollut erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa, koska hän osallistui yritykselle valloittaa Kanchenjunga vuonna 1905. https://en.m.wikipedia.org/wiki/1905_Kanchenjunga_expedition

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 10 Joulu 2020 05:50

Heh. Itellä on samadhi mielentila. Atm
Mutta tuota itellä on sama mystinen suorakulmio

Mä oon yrittäny selittää. Tajuutsä et bodhi-citta on mahdollinen.. niin mullon samanlainen mystinen suorakulmio kuin oli mr crowleyllä
Voit myös hakea nimellä mystic rectangle
Tuntuu kuin olisi niin lapsi, ettei mitään rajaa. Myös

Siis asun sellasel alueella missä on lastentarha. Eli aika turha. Kannabiksen pölyt---siis tiedätsä on uskomattoman terveellistä kulkea selvänä lastentarhan ohi ja tajuta. Nää lapset elää niin paremmassa maailmassa
Ja on mulla ollut muitakin empatia-kokemuksia. Ja se miksi sanoin tän kaiken on että keep the spirit alive

Voin editoidakin. Mut pystyyköhän aikaa siirtämään. Sain viime jouluna pari superlippua finnkinoon. Coronan takia se päivämäärä joina lippua voi lunastaa siirtyikin 10. Helvetin paljon lokakuuta2020
Ja tää on distraction

Arvaa miten mä käytin nää liput? Katsomalla Interstellar kolmannen kerran. iSENSE ja Dolby Atmos
Joskus nää paukut kyl kolahtaa niin

Ja aasinsillalla tuli just mieleen etten koskaan. Alleviivatusti koskaan . No mä en pystyis käymään näitä keskusteluja. Halleluja
Mieti ihmiset on oikeesti

To a point where your heart feels like it's coming out of your chest. Kato miten helppoa oli luoda samadhi äiti Ammaa kohtaan.

Niin mä en ois ikinä pystyny käymään niissä leffoissa kun olen vaikutuksen alaisena. Enkä puhu mistään risperidonista. Korostan! Suomen huumelaki on niille perseestä.
Edit2
Kun tää on puolittainen dmt tila samal ku se puolittain jotain ihan ohi-huuto dmt-tilaa. Sanon tän mun mielentila ei väheksy samadhii. Loksahtiko nyt?
Mä en tajuu miten mä oisin koskaan pystyny väheksyä tätä thc mielentilaa? Alkaako vittu nyt loksahtaneelle tai maailmanrauhan edestä taistelleelle?
Tämähän on tietysti ihan hölynpölyä. Tarkoitan vaan (teen työni Vishnua ilahduttaakseni) että on aivan karmaisevaa tehdä työtä jotta kannabista ei saisi käyttää. Onko tämä asia nyt tarpeeksi karmaisevasti tehty selväksi?

Ja ette usko mut tän samadhin saavuttaminen oli nyt vittu oikeesti mä oon tosissaan. Napapiirillä. Kelaa jos oon aikasemmin ollu joku ihan vitun sairas noita Suomen Lapista. Ja et koko tää ehdollistunut todellisuus riippuu --- nyt itellä loksahteli noi riippuvuussyntyisteiden ilmiöiden todelliset lain-alaisuudet..

Kelaa paljon youtube mainostaa. Sit kelaa et paljon naurattais kun ne tulis yhdellä kertaa. On tapahtunut jotain sekaisevaa. On olemassa peli Hill Climp Racer ja se on

Mut kato jos sen pystyis katkaisemaan tohon. Niin puhutaan jostain seksuaalienergian jalostamisesta. Kuten edesmennyt Ior Bock ehkä suvussaan oli paljon parempi näissä tarinankerronnoissa oli.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 10 Joulu 2020 06:39

:angel5: 8
Vittu mua oikeesti naurattaa yksi juttu. En pysty millään sitä kiertelemällä selittää.
Et voisko nyt for crying out loud seksuaalisuuden vapauttaa?
Mä en esim tajua miten tän mun Galaxy edge 6+:n voi joskus luovuttaa. Ja siis mä näin äsken jotain näkyjä kali yugasta mitä ei enää järjellinen mieli pysty käsittämään.

Siis sitä ei voida tuoda takas
. Synonyymi
Menisitkö ite Sepän Epäillyt nimiseen osastoon. Vaikka joku sun perheessä kärsis ihan vitusti.

Oisko tekopyhyys nimellä resepti. Vanhuksia kärsii eikä se ole tämän tarkoitus. Tarkoitus on sanoa että jos mä kerran pääsen samadhiin . Niin mitä mulle tarkoittaa kuolema?

Ja siis voi olla että tämä Corona-kriisi enteilee jotain niin pahaa - ettei sitä pysty järjellä käsittämään. Koska koneiden aikakausi pystyy tekemään ihmeitä - kuten tämä nimenomainen A.I - mitä ehkä matrixissa kerrottiin - mitä delegoin. Ajattele jos ois vain yksi kuningas. Mähän sanoin! Määrittele.. ei me tiedetä yhtään mihin tää yhteiskunta on menossa. Ja yritän kuvailla sitä näkyä jonka sain Kali Yugasta.

Ja oli nice to know tietoa. (:

Valo kuitenkin lopulta voittaa. En pysty pehmeällä äänella tätä mitenkään sanoa. Voihan se olla että esim. fysiikan lait ovat muuttuneet. Eikö? Mut meidän observing eye just esimerkiks Matti Rautaniemen tapauksessa -..-- haluaisin pyytää lupaa..? On silti tosiasia että historijoitsijat ovat enteilleet tätä. Et me ollaan menossa sellaiseen aikakauteen. Ja mieti miten (jos olisit planeetta) kohdistaisit suurimman pelkosi. Ja kai se suunnittelee

En tiedä! On vain hauskaa jakaa tällaista ajatuksen logiikkaa. Jos se edes ketään kiinnostaa. Näin tilaisuuden ja mun mielenmaisema sai ehkä vähän lisää valoa.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 10 Joulu 2020 10:53

Kaiken pystyy kuvittelemaan uudelleen tuhannella eri tavalla. Tuntuu että luovan ajattelun generaattori on saanut aikaan niin yhtäkkisen luovuuden mielessäni, että sitä on melkein mahdotonta huomata..

Pitimäni vain sanoa, että aika turha puhua aiheesta yhtään mitään. Paitsi että mitä enemmän pelkäät kannabista tajunnan laajentajana niin sitä paremmin se toimii.
Koska on faktaa että ihmiset jotka
Ei toimi faktojen pohjalta. Lol

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 16 Joulu 2020 11:05

:sleepy2:
Ihan kuin mä tänään tarttisin mitään enempää. Mutta siis yleensä silloin kun ei ole oliveoil
No perkele. Kävin alkossa. Pari viime homostelu homous on seksikästä päivää... eivv käyskentelin tuolla metsäpolkuja mielessä ja kielen päältä MAha-mantraa pudotellen. Kuunnelleen metsien pixieitä. Ne sano 'älä juo paljon.'
Elän siis siinä mitä sanotaan "Better living through xhemistry."
Lyhensin velksti kaunis. Tai//

Tuli mutsilta viesti. Että ethän sä nyt ole mistään voinu saada rahaa. Joo tykkään taiteilla sanoilla koska tässon se mahis että ulostulo on degenaratiivista. Enmä kyllä usko siihen. Siis uskon että me ollaan menossa johonkin sellaiseen koneiden aikakauteen -jota ansiokkaasti Matrixissa- kuvailtiin. Mutta joka on enemmän.

Mieti omaa elämääsi. Mieti paljon olet pystynyt tähän mennessä tajuamaan elämästä. Kun A.I tulee se ottaa kielen rajoittuneisuudesta johtuen, oikean aivopuoliskon roolin. Me tullaan syntymään uudestaan ihmiskuntaan symbioosissa maailman kauneimpien koneiden kanssa. Just today. Mut yleensä jos jatkan dynaamista dokaamista monta päivää se ulosanto häippäsee jostai pakoventtiilistä.

Mä oon tässä päivässä teidän kanssa. Se riittää. Kiitos ihana-upea psykedeelisestä netin käyttö mahdollisuudesta tarjoamallasi palvelulla on vaikutuksia. Suuria. Mutta vielä ehdollistuneita.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 21 Joulu 2020 10:06

Sä et pysty ymmärtämään. Kuinka paljon minä vihaan tätä kehoa johon olen syntynyt. Se on kärsimykselle.
"Olemassaolo on kärsimystä."

Joskus istuin tzazzuu ja tajusin kristallinkirkkaasti mitä se merkitsee. Kärsimyksen syy...

Mä rakastan kyl niit elementtei siin kehossa.
Maailmanpuu podcast käsittääkseni... käsitteli... teoreettisesti... vitunko väliä..!! Asiaa tattvoista.

Vittu kerran meinas raivo kuohahtaa prismassa kun seisoin pakastealtaan(altavista) edessä odottamassa mudee...... ja joku tuli tökkäämään olkapäätä et hei väistys nyt siitä sivulle kun minä otan pakastealtaasta rapuja. Mul pimeni hetkeksi tai sadasosa hetkeksi pää ihan vitun totaalisesti.

Raivosin sisäisesti mutta ukko tuli vielä siihen päälle sanomaan "sanoin vaan että väisty."

Palaa sivulle “Kahvila”