Mitä kuuluu tänään?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja guiding_image » 23 Joulu 2020 10:46

:offtheair:
Sitä on jotenkin älyttömän vaikea selittää. Pystyin eilen polttamaan pari-neljä isoa hatsia sinsemiliaa.
Se raja mikä siinä rikkoutuu on ihan tavallisen mielen käsitysten saavuttamattomissa. Eli uskomaton.

Ja just se pelko mikä sitä tilaa kohtaan on, niin se futasee päin näköä niillä ensi-minuuteilla kun tajuat. Ei vittu! Nyt mä vedin överit. Mutta kun ei ole mitään minää - se alkaa parantelemaan sitä tilaa missä oltiin luulossa että tällä kertaa mä 100% varmasti menetin järkeni ja mielentilanikin meni siinä samassa.

Tässon vähän lentokone biisei. Tajuutsä? Jos sä tajuaisit sen että nyt mä kuolen tähän lentokoneeseen.

On jotenkin vaikea samaistua tähän kroppaan.
This is where people started to fear of going back to their bodies? That's my imagination.
We need no technology..
Olenko siis tosiaan skeptikko luonteeltani?
Mieti mistää syystä Jumala joskus haluaisi että kaikista meistä hyvä-osaisista jotkut joutuis esittämään lika-sankoa. Ja just se fakta että lehdistö haluaisi sen ajatuksen että jotkut todella edenneet ovat tajunneet että ei voi ymmärtää Jumalaa.

Ajan näkee jotenkin uskomattoman uudella tavalla. Asioiden ikuisuus

Kun poltan niin näen nousujen aikana aika vitun kipeitä asioita. Se mikä mua pelottaa polttaa koska se ylittää rajan että mikä minuus, minä.

Bussissa oli joulupukiksi pukeutunut kuljettaja.
Siis mä kuvittelen koko ajan joksikin koreografiksi

Mun tavallisessa tilassa on niin paljon pidäteltävää - et jos polttais 420 niin se rentous jotenkin katoisi mutta ilmestyisi (samaan aikaan).

guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 23 Joulu 2020 16:37

MarkoH kirjoitti:
sininendraakki kirjoitti:Miksi ihmisellä on kuitenkin illuusio, tai ei-illuusio, että hän käyttää alkoholia tai muuta sellaista? Tai tarvitsee ylipäätään jotakin?

Koska minä etsii aina tilaa tai kokemusta joka on "whole and complete"? Se etsii erillisyyden päättymistä, omasta erillisyydestään käsin. Ja siksi ei sitä löydä, mutta ei vaan voi lopettaa etsimistä. Jos se lopettaisi etsimisen, ei olisi enää toivoa muuttaa tätä mikä on miksikään muuksi. Mikä minän näkökulmasta olisi jonkinlainen kuolema.

Merkittävää. Jos purje thc:stä tehty ottaisi kerran oikein kunnolla tuulta purjeisiin ... tulis se ei-minän tila ja se jatkuisi kauemmin kuin on soveliasta. Eli tuntuu että on tila ei-minä kauemmin kuin on soveliasta. Ja niistä kaikista kauheimmissa nousuissa kuunteleisit jotain terence mckennaa

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 23 Joulu 2020 17:52

guiding_image kirjoitti:Merkittävää. Jos purje thc:stä tehty ottaisi kerran oikein kunnolla tuulta purjeisiin ... tulis se ei-minän tila ja se jatkuisi kauemmin kuin on soveliasta. Eli tuntuu että on tila ei-minä kauemmin kuin on soveliasta. Ja niistä kaikista kauheimmissa nousuissa kuunteleisit jotain terence mckennaa

"Ei-minä" ei ole tila. Jos se olisi tila, sen voisi saavuttaa tai menettää. Mutta minä ei tule eikä mene, sitä ei ole koskaan ollutkaan. Silti, näyttää siltä että minä kuvittelee itsensä ei-minän tilaan, että se voisi jotenkin selvitä omasta olemattomuudestaan sittenkin voittajana. Minä pyrkii aina selviytymään.

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 25 Joulu 2020 12:50

thc ei ole ratkaisu. pienellä teolla voi olla kauas ulottuva seuraus, kuten pienestä siemenestä kasvaa suuri puu. aika kuluu hitaasti, päivät seuraavat toisiaan, sitten vuodet. ruumiissasi on menneiden vuosien ja tapahtumien jäljet, ei ehkä aina näkyvissä tai pinnalla. puutkin vanhenevat, toiset jäävät pystyyn, toiset kaatuvat myrskyssä, lahoavat sitten maaksi ja karikkeeksi.

näkösuuri_resepti
Viesti:

ViestiKirjoittaja näkösuuri_resepti » 04 Tammi 2021 12:00

:coffee2:
https://youtu.be/HLCasyAh7ic
joku krt tch maailmankaikkeudessa.
tajusin jotain turvautumisesta. tajusin että tää on ainoa tie.
ja siis olin niin älyttömissä thx blosseissa että jo pienokainen atomi sun menis aivan sekaisin.
emt

ehkä se liittyy johonki shamanismiin jota oon yrittäny täs melkein koko aikuisikäni saavuttaa. jengi kait luulee et joo shamanistinen trippi. ja kaikki kullataan

se on ehkä ainakin omasta mielestä jotakin muuta. se liittyy siihen että ego hajoaa ja tripin jälkeen.......... se ego rakentuu uudelleen paljon parempana minä-nä. minänä

siis toivoisin että tää ego vähitellen häviäisi. ego makes you stupid.. mut vaikket olis yhtä herkkä (psykoottinen) kuin mä niin kai sä voisit leikkii jotain vitun shamaanii
etkä ees sais siitä muuta palkkioks kuin tällasen juoppo hölmön tekstin

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 04 Tammi 2021 19:17

MarkoH kirjoitti:"Ei-minä" ei ole tila. Jos se olisi tila, sen voisi saavuttaa tai menettää. Mutta minä ei tule eikä mene, sitä ei ole koskaan ollutkaan. Silti, näyttää siltä että minä kuvittelee itsensä ei-minän tilaan, että se voisi jotenkin selvitä omasta olemattomuudestaan sittenkin voittajana. Minä pyrkii aina selviytymään.

Jos minulla on avain, olen avaimen haltija. Jos hukkaan avaimen, olen avaimeton. Kaksi eri tilaa. Jos kuvittelen, että minulla on avain, niin se on yksi tila. Jos ymmärrän, että koko avain oli kuvitelmaa, se on toinen tila.

Tämä ei ole sanaleikki. Yleinen virhe, minkä harjoittaja tekee on se, että hän irrottaa Minän itsestään. Sen jälkeen hän rakentaa uuden Minän siitä, mikä jää jäljelle. Mystisen, sanoinkuvaamattoman, ikuisen, kaiken kanssa yhtä olevan ja todellisemman Minän. Kuten sanoit, Minä pyrkii aina selviytymään. Mutta siinä on virhe. Minällä ei ole todellisuutta, sinulla on. Minällä ei ole tarvetta olla olemassa, sinulla on. Se, joka rakensi vanhan Minän on sama, joka rakentaa uuden Minän. Se ei vaan kutsu sitä enää Minäksi.

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 05 Tammi 2021 00:56

Vieras kirjoitti:
MarkoH kirjoitti:"Ei-minä" ei ole tila. Jos se olisi tila, sen voisi saavuttaa tai menettää. Mutta minä ei tule eikä mene, sitä ei ole koskaan ollutkaan. Silti, näyttää siltä että minä kuvittelee itsensä ei-minän tilaan, että se voisi jotenkin selvitä omasta olemattomuudestaan sittenkin voittajana. Minä pyrkii aina selviytymään.

Jos minulla on avain, olen avaimen haltija. Jos hukkaan avaimen, olen avaimeton. Kaksi eri tilaa. Jos kuvittelen, että minulla on avain, niin se on yksi tila. Jos ymmärrän, että koko avain oli kuvitelmaa, se on toinen tila.

Jos minulla on minä, en ole minätön. Jos minä hukkaa minän, minä ei ole minätön. Siksi kirjoitin että ei-minä ei ole (kenenkään) tila. Kuka saapuisi tuohon tilaan, kuka voisi poistua siitä?

Tämä ei ole sanaleikki. Yleinen virhe, minkä harjoittaja tekee on se, että hän irrottaa Minän itsestään. Sen jälkeen hän rakentaa uuden Minän siitä, mikä jää jäljelle. Mystisen, sanoinkuvaamattoman, ikuisen, kaiken kanssa yhtä olevan ja todellisemman Minän. Kuten sanoit, Minä pyrkii aina selviytymään. Mutta siinä on virhe. Minällä ei ole todellisuutta, sinulla on. Minällä ei ole tarvetta olla olemassa, sinulla on. Se, joka rakensi vanhan Minän on sama, joka rakentaa uuden Minän. Se ei vaan kutsu sitä enää Minäksi.

Niin, siksi kirjoitin että "näyttää siltä". Ikään kuin. Minä joka aikoo kadottaa itsensä haluaa ehdottomasti olla paikalla todistamassa tätä tapahtumaa(!), tätä uutta tilaa, kun se sitten tapahtuukin, miksi sitten tapahtuukin. :lol:

Tervetuloa takaisin. Ja hyvää uutta vuotta kaikille. :roll:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 05 Tammi 2021 10:14

"Jos minulla on minä, en ole minätön. Jos minä hukkaa minän, minä ei ole minätön."

Kumpi?

Jos minulla on minä, en ole minätön. Jos minä hukkaan minän, en ole minätön.

Jos minällä on minä, se ei ole minätön. Jos minä hukkaa minän, se ei ole minätön.

Vaihdat subjektia lauseiden välillä.

Tässä on syvällisempi asia takana. Palataan siihen vaikka toisessa ketjussa, jos tarvitsee.

Palaa sivulle “Kahvila”