Mitä kuuluu tänään?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 13 Loka 2017 18:26

om
HUOM! älä kuuntele tätä jos vihaat mua koska saat vain räikeet naurut.
Oma tarina psykedeelisenä ja Suomalaisena kristittynä kyllä veti todella pitkän korren. Kesti yli 5 pvää aamusta iltaan ryyppäämistä https://vocaroo.com/i/s0LZAuNkz5ar ja tää on se paha kohta. Ekat kolme päivää oli koko ajan ylhääl takaraivos pieni ting-a-ling siis intuition omaavalle ihmiselle vahvistus, että jokin celestial being nyt valvoo tätä tilannetta kun 200 ja rapiat opiskelijaa alkaa sopeutumaan tähän yhteisöön.
Viikko sen jälkeen aloin tajuta et kaikki mun ympärillä on täysin ehdollistuneita. Vedin kaljaa ettei haittais, koska haluan suorittaa opintoni, joihin oli muuten vahva päätös. Kun alueen kylähullujen negatiivinen vaikutus minuun alkoi peseytyä mieleeni koin, että homma handussa. Täällähän mä oon, ihan normaalisti teiän kaikkien muidenkin kanssa.
Säästän sut pahimmalta, mut oli todella psykedeelistä ja siis haluan tässä sanoa, no periaatteessa jossei noin paljoo itteensä hemmottelevien yhteisöön voi sopeutua niin sitten ei mihinkään. Eiku
Se oli ihan uskomaton kavalkaadi erilaisia syitä ja seurauksia joista oli oman vapaa-ajan lomassa oltava tajuissaan. Koitin siis toteuttaa dharmaa tai siis oikeaa tapaa elää. Lisäks mullon omatkin ongelmat. Siis miten joku voi kuvitella että kokonaisen koulutuslaitoksen mielentilan voi jotenkin redusoida tai siis yksinkertaistaa vain hiljaiseen tottelemiseen. *mutku se hallinto on muuten mahdoton toteuttaa.* Oonko tosiaan omassa shamanistisessa ja endo-kannabinoidisessa mielentilassani itse tätä säätyä: "Minä sanon ja te toteutatte kyseenalaistamatta." Ajohahtihan toi oli mut mitä sä voit odottaa keskisuomalaiselta pikkukylän mentaliteetilta, jossa on landepaukkuilla oikeus vetää oma adrenaliinitasapaino täysin päin vittua päivästä toiseen ja lähtee viinakännis ampumaan viattomia metsäneläimiä!?

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 14 Loka 2017 02:23

Tsekkaa: http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo95941.pdf. Dissosiaatio on hoidettavissa.

Röökiä on tullu polteltua. Liikaa.

Välillä tulee lueskeltua esim. https://dharmawheel.net. Aika junnaavaa matskua. Saman toistoa. Mjooh. Buddhalle kiitos.

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 16 Loka 2017 20:22

phpBB [media]
Jos jotain henkilöö oikein kunnolla ja olan takaa syrjittäis sosiaalisesta ympäristöstä, tulisko sille disso? Ja se just mikä on hauskaa näis puheenaiheis et nää ihmiset, joille sää yrität puhuu dissosiaatiosta
*piip*
toi on se mitä ne kuulee. Ja niillä nyt sattuu olee valta sun yksilöllisyydestä. Ne on sun vanhempia. Ne päättää.
Siinä vaiheessa sä saatat ehkä pikkasen flipahtaa. Itehän flipahin jo 8kk ku mutsi löi täböl feissii ku alko hampaat kasvaa. no mistä vitusta minä oisin sen tajunnu.
Siinä vaiheessa ku faijan vanhempien puolelta kaikki delas nii tuli miljoona tilille. ja vaikka olitin suullisela sopimuksella että ne menee kaikki mulle ja siskolle, isä veti kaiken välistä. nyt, olen aivomyyräistäni täynnä tätä paskaa. en edes saa polttaa pilveä.
kleopatra sienis :clock:

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 18 Loka 2017 11:13

ksr_dsna kirjoitti:Jos jotain henkilöö oikein kunnolla ja olan takaa syrjittäis sosiaalisesta ympäristöstä, tulisko sille disso? Ja se just mikä on hauskaa näis puheenaiheis et nää ihmiset, joille sää yrität puhuu dissosiaatiosta
*piip*
toi on se mitä ne kuulee. Ja niillä nyt sattuu olee valta sun yksilöllisyydestä. Ne on sun vanhempia. Ne päättää.
Siinä vaiheessa sä saatat ehkä pikkasen flipahtaa. Itehän flipahin jo 8kk ku mutsi löi täböl feissii ku alko hampaat kasvaa. no mistä vitusta minä oisin sen tajunnu.
Siinä vaiheessa ku faijan vanhempien puolelta kaikki delas nii tuli miljoona tilille. ja vaikka olitin suullisela sopimuksella että ne menee kaikki mulle ja siskolle, isä veti kaiken välistä. nyt, olen aivomyyräistäni täynnä tätä paskaa. en edes saa polttaa pilveä.
kleopatra sienis :clock:
Eikös tuommosille vois haistattaa pitkät vitut?

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 21 Loka 2017 16:09

valhe johon kulttuurisen ehdollistuneisuuden omaksuneet ihmiset laittoivat all-in. * Olisiko totuutta jossei olisi myös valhetta..? No yäk! Kuka ajattelee tollei? b: Mutta toisaalta kun tuota alkaa analysoimaan, niin mitä syytä ois ollu vaihtaa ehdollistumisen realiteettia? En kyllä postaa tätä videoo tänne, vaan linkitän. Siis mullon yks stoori ihmisestä, joka koki täydellisen dissosiaation ensimmäisestä kannabis-kokeilusta. hmm, voiks niit kokeiluja olla kaksi :D No eniwey. Mut tää vidi on jo hype** joten sen vois jakaa en oo ees ite katsonut sitä. Hauska kuulla susta - en ehkä täysin ainakaan toistaiseksi käsitä mitä tarkoitit. Et viittis selittää?

* https://youtu.be/eZW57S5Cz8Q
** https://youtu.be/TRZVxFQre6U

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 22 Loka 2017 15:56

Ja se just mikä on hauskaa näis puheenaiheis et nää ihmiset, joille sää yrität puhuu dissosiaatiosta
*piip*
Lähinnä tämä mietitytti.

Oman ymmärrykseni mukaan jatkuva yhteydenpito hyväksikäyttäjiin vaikeuttaa (tai estää) integraatioprosessia.

Jotain tällaista siis: https://www.huffingtonpost.com/sherrie-campbell-phd/a-hard-truth-about-life8-_b_6199918.html

Löydä joku hyvä terapeutti, joka tietää tarpeeksi dissosiaatiosta?

That's just my two cents...

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 31 Loka 2017 11:21

Etsiskelin foorumilla käytyjä keskusteluja Nietzschestä. Ja niihin liittyviä materiaaleja. Olen viime päivinä perehtynyt aiheeseen. Nietzsche ei ollut mitenkään täydellinen ihminen ja jotkut hänen ajatuksensa ovat suorastaan vastenmielisiä. Mutta joillain osa-alueilla hän tekee osuvia havaintoja.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 01 Marras 2017 19:50

Kattelin: "The Vietnam War" http://www.imdb.com/title/tt1877514/?ref_=fn_al_tt_1

Hyvin tehty dokkari.

jee
Viesti:

ViestiKirjoittaja jee » 02 Marras 2017 00:19

Tampereella ollaan edelleen ja olen tavannut satoja ihmisiä. Surullista että monet ovat kokeneet niin kovia. Silloin ihmiset jotenkin helposti ulkoistavat kaiken kärsimyksen mahdollisimman kauas itsestään ja kärsivät itse, kuin sitä kuuluisaa myrkkyä joisi ja toivoisi että muistot kuin takaiskusta paranisivat ja saisi rauhan. Sorruin itsekin tähän mutta buddhalaisuus on paljon enemmän. Mitä enemmän olen kokenut, sitä järkevämmältä kaikki opit ovat tuntuneet. En välttämättä ole oikeassa mutta tuntuu fiksuimmailta filosofialta elämässä. Kaikkea hyvää, t.Jee

ksr_dsna
Viesti:

Kulttuurin suhde Itseen

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 03 Marras 2017 08:38

Idea on unesta josta äsken heräsin. Olin kyllä hereillä jo ennen kuutta, mutta pelipuhelin piti ladata joten menin vielä peittoihin hetkeksi. https://youtu.be/GsW1Nu8q0KI
Takanasi pamahtaa ovi kiinni täysillä ja ääni tuntuu kuin joku löisi tiivistämättömän puuoven kiinni pääsi vieressä. Olet jonkin sortin vartija ja olet turvakäytävässä, jossa on kaksi lukittua ovea, joista sinä olet avaamassa ulos johtavaa ovea. Vankila/mielisairaalan tiloihin johtava ovi aukeaa, ja sieltä tuodaan ihmistä nokkakärryillä. Tää ihminen on siis köytettynä siihen kiinni (Con Air tyylisesti) ja tiedät, että virkasi puolesta tehtävänäsi on kohta haastatella tai kuulustella häntä.
Sellainen on kulttuurimme suhde Itseen.
Ihmiset pelkäävät pään sisällä olevia ääniä, esim. just korvan vieressä raivolla kiinni läimäytetty ovi. Mitä sitten, se ääni on vain pään sisällä, mitä väliä? Mitä jos joku tuntematon alkaisi puhumaan sulle kun olet yksin.. Tekisit saman tien väärän oletuksen, että kulttuuri näkee sinut aivan kajahtaneena, mistä seuraisi vainot ja tuomitsemisen pelko. Mutta kun se ääni olisi verrannollisesti tuo kulttuurillisen instituution vangitsema koiran kuonokoppaan puettu jonka saapumista elämäsi tähän hetkeen yritin kuvailla.

Palaa sivulle “Kahvila”