thanavuddho kirjoitti:Raitanator kirjoitti:Onko nyt homma selvä? Voimmeko pistää hakemuksen vetämään?
Toivottavasti Harri pääsee sairaalasta pois mahdollisimman pian
Oottakaas nyt hetki vielä...
Olen itse asiassa jo kotona, en enää lasaretissa. Mutta sain sen verran kovia yskä-lääkkeitä ja mömmöjä kotiin syötäväksi, että väsyttää koko ajan ja välillä maailma pyörii. Muutenkin outo olo. Eli en ole ihan täysissä järjissä.
Off-topic: Jotkut yskikset on ihan tajuttomia troppeja. Intissä sain kerran pullon jotain kolmiolääke-yskistä, ja kun annosteluohjetta noudattaen ei yskä kahdessa päivässä lähtenyt, vedin loppupullon yhdessä illassa (about 2/3 pullosta), ja lopputulos oli se, että muisti meni lähes kokonaan, mutta sen muistan, että komppanian käytävillä kun kävelin, oli se vaikeaa, sillä toinen jalkani oli yllättäen puoli metriä lyhyempi kuin toinen. Hieman sitä jalkani kutistumista ihmettelin, mutta sitkeästi vain yritin kävellä, ja kävelinkin. Eli olin aivan hörhöissäni. Muilla toki oli hauskaa seuratessaan seko-hörhöilyjäni. Sanottakoon kuitenkin se, että se yskä kyllä katosi saman tien.
No, nyt en yliannostele itselleni näitä nappi-yskiksiä, mutta silti kolisee. Ne ovat jytyä.
Haluaisin fundeerata tähän astisen kokonaisuuden hieman selvemmällä päällä, ennen kuin sitoudun/sitoudumme mihinkään. Myös tili-jutusta keskustelisin mielelläni hieman lisää.
Ja niin, se hallitus pitää olla kasassa ennen kuin voi yhdistyksen rekisteröidä, näin muistaisin.
terv,
Harri