Tota niin
Kirjoitin oikeastaan kokonaisem blogin
Siitä kun
Jorvin psykiatrisen osaston potilaana
Huhhuh. Kerran kuukaudessa piti käydä Matinkylän psykoosipoliklinikalla
Ja ne ruuttas olkalihakseen paliperidoli palmitaatti *ruiskeen. Se paliperidoli muuttuu ihmisen metaboliassa risperidoniksi. Joka on erittäin vahva anti-psykoottinen aine.
Ja tätä on dharana. Kun kesällä 2019 kokeilin vähän Thc dieseliä. Vittu se oli kyl hulluu. En tajunnu toleranssista mitään. Polkasin vaa kokonaisen sätkän raakaa kukkaa vanha röökin polttaja kun olen. Punasta malluu aski päiväs
Niin kato ku mul oli se risperidoni anti-psychotc piässä. Se blokkaa dopamiini-2:sen ja serotoniini 2-A:n. Niin pysty polttaa
Se oli just sitä sadhana aikaa. Kun heräsin 4 aamulla ja tein niitä fakin henkisiä harjoituksia. Toisinaan heräsin 4 aamulla . Vedin käteen ja söin sperman. Ja poltin.
Niistä lisää
https://mercurial-blonde.blogspot.com kesä heinäkuu 2019.
Fättii
*vittu edith. Tiedätsä siel Matinkylän psykoosipolilla. Ei vittu. Siel oli se parta-jeesus jonka piti kato piikittää se xeplion ruiske. Kerran kuussa. Xeplion. Vittu
Ja siis 2019 alkoi sillä että käytin 4kk olanzapinea. Se on neurolepti. Vittu siis oikeesti joka kerta kun käyn kusella mun pitää puristaa välilihasta asti virtsaputkeen jääneet kuset ulos käsi pelillä. Mä
Mä en yhtään tiedä miks mut se olanzapine - siis onks se nyt tejas - se nukuttaa hyvin koska se on myös benzodiazepiini. Ja ihan ihan vitub vahva huume.
Siis oon psykoosissa. Kato ku skitsofreniaan kuuluu se, että. Et mä en oo!!!

sometimes violent. Se nk sairaudentunnottomuus.
Se näkyy skitsofreenikolle kristallin kirkkaasti... Kun iso thc intoksikaatio potkaisee harhat niille kuuluvaan paikkaan
Siis ymmärrätsä. Ainoo lääke skitsofreniaan on kannabis. Koska se kannabis on ainoa lääke joka poistaa sen psykoosion. Että en mä sekasin. Kun pajauttaa. Ainoa asia mitä tiedät on että ei jumalauta. Mä hyväksyn psykoosin
Edith2 niin se oli kyl vittumainen parta jeesus siellä matinkylän psykoosipoliklinkalla. Ku se piikitti suoräan hartiasta ohi. Ja se piikitti hermoon. Kunnon vittu sadisti. Mul oli vasen olkapää joku 5kk kipeenä ku se piikitti suoraan vittu hermoon. Eikä se tajunnu edes sitä ite.
Siis sAtana tuntui oikein manipura chakrassa kun se jätkä
.. alkoi ehdottelemAn että katkolle. Tai ku se ei tajunnu jotenkin yhtään mistään yhtään vittu mitään.
Perus
Äly on kallein. No joom zazenia harjoittaneena voin kyl sanoa et istuminen on parasta. Aina