Päivän kuva

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
...
Viesti:

Re: Päivän kuva

ViestiKirjoittaja ... » 23 Kesä 2013 20:11

Meikäläinen. Ja magic gatheringia. Nyt jääny vähemmälle kun ei ole ollut peliseuraa.

Ei sulla sattuis olee blood bowlia koneella?

Jonne

ViestiKirjoittaja Jonne » 23 Kesä 2013 20:54

Raitanator kirjoitti:Meikäläinen. Ja magic gatheringia. Nyt jääny vähemmälle kun ei ole ollut peliseuraa.

Ei sulla sattuis olee blood bowlia koneella?

Jopas jotakin, ei ole. Lainasin Blood Bowl- miniatyyrit ja olen mukana liigassa joka kestää n. syksyyn. Pelasin jo kaikki runkosarjaottelut kun olin niin innoissani päästessäni pelaamaan laudalla ja figuilla pitkästä aikaa. Nyt odottelen muitten tuloksia. Luulen että jään juuri play off -viivan alapuolelle. Minulle täysin uusi Khemrijoukkue oli riippuvainen lähinnä onnesta pallon pelaamisen suhteen koska ovat niin kömpelöä ja hidasta sakkia. Väkivalta onnistui huomattavasti paremmin mutta sillä ei välttämättä jatkoon pääse. Tuo kaveri tuossa alla ei välttämättä saa edes palloa nostettua hyppysiinsä syöttöpelistä puhumattakaan :D

Kuva

Alan maalailemaan ja keräilemään miniatyyrejä taas, minulla oli joskus aikamoinen läjä. Kävi niin että kaveriporukalta loppui aika ja innostus joten myin Warhammer-armeijan ja heitin roskiin Blood Bowl -jengit. Necromundaa ja Magic the Gatheringiakin tuli pelattua silloin kauan sitten.

Nuo kuvan WHFB liskot ja Eldar WH40K:n puolelta vastaavat tunteisiini parhaiten joten niitä alan maalailemaan.
Kummatkin puolustavat omaa olemmassaoloaan eivätkä muuten vaivaudu häiritsemään muita. Rodut ovat pelimaailman älymystöön ja muinaisiin korkeakulttuureihin kuuluvia. Maya-intiaanit ja Atlantis Warhammer-maailmaan muunneltuna.

Kuva

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 24 Kesä 2013 10:28

Hei,

Jonne, kuvasi eivät näy ainakaan minulla. Kenties URL:ssa jotain vialla? Näyttävät melko pitkiltä.

Tässä uuden kaverini kassi:

Kuva
:violent2:

Jonne

ViestiKirjoittaja Jonne » 24 Kesä 2013 11:12

thanavuddho kirjoitti:Hei,

Jonne, kuvasi eivät näy ainakaan minulla. Kenties URL:ssa jotain vialla? Näyttävät melko pitkiltä.

Minulla näkyy nuo ylläolevat mutta yksi aikaisempi kuva ei näy.
URL osoitteeksi niin selain ilmoittaa että sivu yrittää siirtyä siihen osoitteeseen. Siirtymäsivulla on linkki kuvaan eli siihen kuvan URL-osoitteeseen ja toinen linkki josta voi palata edelliselle sivulle. En tiedä miksi tuollainen sivu on ilmestynyt estämään kuvan suoraa näyttämistä enkä osaa asialle mitään tehdä.

tommi
titteli: über geek
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 24 Kesä 2013 15:55

Jonne kirjoitti:Minulla näkyy nuo ylläolevat mutta yksi aikaisempi kuva ei näy.
URL osoitteeksi niin selain ilmoittaa että sivu yrittää siirtyä siihen osoitteeseen. Siirtymäsivulla on linkki kuvaan eli siihen kuvan URL-osoitteeseen ja toinen linkki josta voi palata edelliselle sivulle. En tiedä miksi tuollainen sivu on ilmestynyt estämään kuvan suoraa näyttämistä enkä osaa asialle mitään tehdä.

Se voi johtua siitä että nuo kuvien linkit on kopioitu jostain Googlen sivulta. Googlella on joissain paikoissa, esim. muistaakseni hakutuloksissa, sellainen viritys että jos yrittää kopioida niitä linkkejä niin sieltä kopioituu joku googlen oma versio siitä linkistä.

Kokeilen laittaa tähän noita kuvia niiden suorien linkkien kautta, ilman Googlen välikäsiä:

Kuva

Kuva

Jonne

ViestiKirjoittaja Jonne » 24 Kesä 2013 16:38

tommi kirjoitti:Kokeilen laittaa tähän noita kuvia niiden suorien linkkien kautta, ilman Googlen välikäsiä.

Teen jatkossa samoin. Tässä ei ole Google mukana:

Kuva

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 27 Kesä 2013 09:59

Sain "rich snippet preview" toimimaan!!!

:toothy10:

:toothy7:

image.jpg
image.jpg (124.07 KiB) Katsottu 1061 kertaa

Pari viikkoa menee ennen kuin se näkyy...

...
Viesti:

ViestiKirjoittaja ... » 02 Heinä 2013 19:39

Semi-sentient fuckers.

Kuva

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 02 Heinä 2013 20:09

Päivän paras, Raita!

:toothy7:

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 03 Heinä 2013 19:16

Hei,

Koska tämä kirja on hypännyt eteeni viime päivinä, niin aloin lukea sitä. Harmi vaan etten löytänyt sitä mistään suomeksi.

Kuva

Tämä alkuperäinen kansikuva on jotenkin erittäin... Se tuo mieleen 1920-luvun.

:read2:

Palaa sivulle “Kahvila”