sininendraakki kirjoitti: Hänkin oli antanut kaiken matkavaluuttansa paikallisille "toimijoille". Hänen onnekseen Japanin yenillä ei ollut määriteltyä kurssia Marokon valuutan suhteen, yenit olivat siellä arvottomia. Junassa oli leppoisa tunnelma, jota kesti tunnin verran ennenkuin konduktööri tuli pyytämään esille junalippuja. Näytin hänelle InterRail-lippua, ja olin hämmästynyt hänen lisäpiletti vaatimuksestaan. Hän ei luovuttanut, vaan lupasi viedä minut junan putkaosastoon, ja sieltä ulos seuraavalla asemalla. Nousin ylös lähteäkseni konduktööriin mukaan, jolloin japanilainen nuori mies tarjoutui maksamaan minun lisämaksuni. Niinpä yllättäen hänen ystävällisellä avullaan pääsin Madridiin.
Rispekt
Olinite tos 14pvää aivan pihalla. Homman nimi eteläs on ettet ymmärrä.
Ja oon ollu hesan astanga koululla plus aikoinaan Markuksen tykö. Markukselhan on kova kirja tuol kirjastois.
Nyt niitä runoi....
Antakee anteeksi. Tornion kirjaZTos oli markuksen Katujen zen
En öbaut koskaan unohda mun opee.
Mullon vielkin zafu ja ihmeellinen zazen alusta.
Koska välillä.syön lihaa ja oikean jalan l8nkka n7vel alkaa sattuu sillä tavalla ettei edes kunnos tamasinen lääke ts. Mofriino auta. Piettää vaan istuu hetki zazenis kun se alkaa poistaa karmojen vaiktuksia.
Ja nyt niitä.runoja jota
Saisinko yksin tämän?
Yö: Menin nukkumaan noin 2200. Kello on nyt 0600. Kuulin jossain vaiheessa yötä taas sen negredossa olemista indikoivan pffft äänen. Muistan kaksi unta...
Yhdessä piti piiloutua koska rosvot piileskelivät feikatun myrskyseinämän takana paratiisisaarella. Se uni päättyi siihen että kaunis neito istui pöytään minun ja kahden muun pojan kanssa pelaamaan jotain tilanteeseen sopivasti modattu korttipeliä.
Oonehkö menossa psykoosii .kävi tänää lääkäri ajassa
Ja ylläri lääkäri olo toisella paikkakunnalla.
Funasi et et ehkö tää jeesais
phpBB [media]
Sä ehkä kuvittelet että tää näyttää köyhältä tai juopolta. Se ei ole homman nimi. En vaa uskalla poustaa mun uusimpii runoi koska tiedän et ihmiset flippaa....
Ja haluun vain hyvää. Mut mua on rusikoitu sen verran pahasti etten ehkä voi puhua. Tsori