madhu-vidya

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
Dharmis42
Viesti:

Re: madhu-vidya

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 07 Touko 2016 05:35

Voihan simpura. Uskon, että mielenvoimasi tulee toteuttamaan kaiken sen, mitä ulkopuolisuudessaan se näyttäyttyy kaikille :lol:

Uh aurinko, https://www.youtube.com/watch?v=BJPyxhEH0p8 8-) (hassulinkkejä, hassunhauskoja ;) ) No, näin ne sano.... :lol: (sisäpiirijuttuja)

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 08 Touko 2016 02:46

Tai sitten.

Vitun apina, taidat saada kiksejä siitä ku kukaa ei sano sulle mitää. Oot sellasessa maailmas, jossa kukaa ei koske suhun. Ku suhun on koskettu jo tarpeeks. Näin sä voit tuntee taas sen mitä pidät epätodellisena. Tehää siitä todellista, mut ku kukaa ei kuuntele, ketää ei kiinnosta ja oot yksin siinä maailmassa, joka työntää tuotetta ja kuvaa ihmisyyden hyvyydestä. Maksa siitä vittu, tällanen sun pitäis olla kaiken sen myllyn jälkeen. Ne odottaa sulta jotain...eiku joo, tän voi kuitenki feikata...

Oho tästäki on jo melekeen kymppivuotta, huh...
phpBB [media]

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 08 Touko 2016 04:48

Jos meinaat, että mihin ne rajat menee, ni sanotaanko näin et pakkasen puolelle. Toki voit epäillä.

Mut miks mä ees viitin kiinnostua? Ei hajua...kai se on joku tilattu homma :lol:

(ai mistä...en osaa sanoa...keksi ite)

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 04 Helmi 2017 11:35

"Madhu-vidya" on sanskritia ja tarkoittaa hunaja(n kaltainen) tieto. Ilmaisua käytetään upanishadeissa, sillä ei tunnu olevan mitään tekemistä buddhalaisuuden kanssa, ainakaan wikipedian selityksen perusteella.

känäs

ViestiKirjoittaja känäs » 05 Helmi 2017 20:27

manas... trayate... eihän noillakaan asioilla ole yhtään mitään yhteistä. hari bol

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 05 Helmi 2017 21:20

niin no enmä tiedä. toi nyt pitäis ainakin olla käsitteenä tuttu jos tekee henkisiä jotai harjoituksia joskus sillo ku huvittaa... KOSKA!! jos tapaat tyypin, joka oikeesti harjoittaa tuota, että kaikki pahat käännetään hyviksi, sun tulee ymmärtää kaksi asiaa.1. se tod. näk tajuu millases kuses se on... samsara. 2. se varmaan haluu vaa jatkaa ja sä oot häiriö sille.

Siis jos joku ei tiedä mikä on Madhu-vidya, voin kertoa, että sitä tarvitaan esim. retriitin jälkeen. Ei sinne voi jäädä, tulee kohdata todellisuus, elämä. mutta ei hätää. MV pelastaa. Ei ole syytä huoleen, kyse ei ole mistään erityisestä tai pelkästään taivaan isän seuraajien kautta jaettavasta punaisen langan rosoisesta päästä... Jos minulta kysytään, kyse on herkistymisestä, ja oikeastaan esim. sen hyväksymisestä, että vaikka retriitiltä paluu arkeen onkin ALOITTELIJALLE mahtava kokemus, on se veteraanille vähän vaikeaa.

koska ne dopaminergiset järjestelmät, joita tavallaan oot sillä sadhanalla hallinnut, eli mielihyvä, aistien kautta saatu mielihyvä, sen hallitseminen, pari päivää et kestää sen tosiasian......... no, veteraaneille tulee vaan se, et taas tähän samaan maailmaan, kun taas beginnereillä on hirveet kiksit päästä takas todistaa miten hyvä harjoittaja on...mut taas sudenkuoppa, älä fiilistele liikaa, ettei ne luule sua hulluks...

mä kuulostan niin tyhmältä, tiedän. onkohan tässäkin viestissä mitään uutta kenellekään? toisaalta, jos on ihan tavallinen ihminen, vois sanoo tän viel. jos on joku valhe josta piettää kiinni oikein kynsin hampain, hups. unohdin. taidan olla ihan tavallinen ihminen. tai se on jotenkin niin perverssillä tavalla väärinpäin käännetty madhu-vidya kun se alkaa väittelee sun kanssa et

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 25 Elo 2017 21:37

Siis Madhu-vidya ei ois edes mainitsemisen arvoinen, ellei se funais viel huonosta seurasta poispääsemisen jälkeenki.h
tai jotain. En oo muutaku kännissä. Muttei täällä ole muuta kuin 4G ja SSD ja LibreOffice ja CentOS7. On meil tietysti klovneja jotka morkkaa länsimetroo telkussa ja nostaa siitä rahaa. et siinä se yhteiskunnan nokkimisjärjestys. jys
järjestäjyys. Harva oikeesti nähny noistakaan - tuollaiseen toimintaan antautuvista - ihmisistä oikeeta hallinon alan työntekijää. sääli! Viel harvempi nähny mut mikä hyvä asia. no ei. En oo se friikki jotka pelkäät aina näkeväs mihin tahansa meet. haha!
Tää saattaa olla madhu-vidya^2
bye

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 10 Syys 2017 12:54

Dharmis42 kirjoitti:Tai sitten.

Vitun apina, taidat saada kiksejä siitä ku kukaa ei sano sulle mitää. Oot sellasessa maailmas, jossa kukaa ei koske suhun. Ku suhun on koskettu jo tarpeeks. Näin sä voit tuntee taas sen mitä pidät epätodellisena. Tehää siitä todellista, mut ku kukaa ei kuuntele, ketää ei kiinnosta ja oot yksin siinä maailmassa, joka työntää tuotetta ja kuvaa ihmisyyden hyvyydestä. Maksa siitä vittu, tällanen sun pitäis olla kaiken sen myllyn jälkeen. Ne odottaa sulta jotain...eiku joo, tän voi kuitenki feikata...

Oho tästäki on jo melekeen kymppivuotta, huh...
[medimedia]

kirjoita yhtä antaumuksellinen trollaus sen jälkeen kun mä sanon, ettei sun egoa ole olemassa
edit.1 Nyt mä muistan yhen niistä tärkeimmistä jutuista joita mä oon elämässäni tajunnut. Se on, että to the degree sä rajoitat toisen vapautta, niin paljon sä kahlitset itseäsi. Ei välttämättä liity madhu-vidyaan mut ehkä

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 23 Syys 2017 02:00

ksr_dsna kirjoitti:kirjoita yhtä antaumuksellinen trollaus sen jälkeen kun mä sanon, ettei sun egoa ole olemassa
edit.1 Nyt mä muistan yhen niistä tärkeimmistä jutuista joita mä oon elämässäni tajunnut. Se on, että to the degree sä rajoitat toisen vapautta, niin paljon sä kahlitset itseäsi. Ei välttämättä liity madhu-vidyaan mut ehkä
Mä yritän.
Vapautta ei voi rajata. :sarcasm:

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 29 Syys 2017 20:15

En tiedä, villi arvaus, tän harjoittamisel vois päästä paradoksiin.
edit. Öh vähän kehnoo suomenkieltä. Yi mua oikeesti oksettaa. Joutua, päästä, mennä. Pointtina siis nyt hei kaverit :D on että paradoksi, jossa ei ole mitään järkeä.
Paradoksi, jossa ei ole mitään järkeä. Onko se vieläki se? No ei!! :D Mutta jos yrittää kääntää ihan kaiken täydellisesti niin tulos on varmaan bhakti-jooga. Haluuks joku selittää mikä on paradoksi? Mutteikö se ois mannaa sillai kokemuksellisesti fiilaten et jos vaik miettis kirjan kirjoittamista? nykyäänhän juopotki kirjoittaa kirjoja. sepä vasta paradoksi
mut kyl tätä kandee tehdä voi jopa tuntea myötätuntoa niitä sairaita sekopäitä kohtaan joita Suomen teeveessä kuvastellaan kansan sankareina kun uskaltivat käydä alkossa.
edith alakulmassa
nii voi tulla nii hyväks et sun on pakko tappaa joku, mut samaan virkkeeseen et se johtuu siitä ku oot niin kiintynyt harjoitukseen nimeltä madhu-vidya. opetetaankohan poliisikoulussa tota, et toi ihminen on oikeesti ehkä jos ihan sattumanvaraisesti tai mielettömän hyväl tsägäl ja jos astro.seppo sanoi oikean sanan mun ystävä - Eipä kuule oo täähn menns ykskään kyttä yajutuunu sitäviel hakc

Palaa sivulle “Kahvila”