Mielikuvitus

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
Dharmis42
Viesti:

Re: Mielikuvitus

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 19 Kesä 2016 04:16

miisa kirjoitti:mielikuvitukseni huutaa minulle: "Haluun jutella sun kaa - parisuhteessa." Näin tos yks yö kovaa unta. (: mulla oli kymmenen sentin reikä alaselässä sillai ihanasti, että siitä näkyi lihaa (muttei jostain syystä selkärankaa). Mitkä ne metsänhenget onkaan, joilla on pitkät hiukset ja hiukset peittävät sen reiän - ja niillä on voima houkutella muusaa etsivä syvälle metsään, josta tuo raukka ei enää löydä takaisin..?
No anyways otetaan nyt tää perus stance, eli yhteiskunta haluaa tuhota mielikuvituksen. Koska mitä välii vaik näkisit hallui silmät auki tai sulla ois ääni päässä sun oman mietintä-äänen rinnalla? Ja tuohon vairagyaan liittyen, miten kukaan edes voi kuvitella...no pun intended...että ilman yhteiskunnan hylkäämistä (sannyasa) voi saavuttaa joogan
edit. siks mä päätin ryhtyä noidaksi. tavallaan yhteiskunta on menossa kohti paradoksaalista suhtautumista öö just sitä kohtaan ettei oo mitään epänormaalia mutta siinä itsessään on aineksia, jotka pyrkivät kohottautumaan idioottejen kulttuuri-ikonien vaikutusvallan ylitse, kuten ehkä jopa T. Selänne itse. Mut sehän on hyvä ettei kukaan (vielä) oo keksiny sen leuasta jotain puuliiterisanoituksia.
ehkä Ridge Forrester joku päivä
Okei, mun on välillä vaikee seurata noin nopeeta ajatusta. Voihan vitsi kun jossain mainitsit Ayahuascan. Olisi aika hienoa, jos voisit ottaa selville, että miten esim. Kanadassa nämä kaverukset saavat tuottaa rituaaleja? Onkohan se jokin Cree-intiaanilaki, että saa harjoittaa uskontoaan. En osaa sanoa. Diggaan kyllä toiminnasta. Toisaalta eikös se rituaali tule sieltä sademetsistä? Mielenkiintoista materiaalia.
Kuten:
phpBB [media]

Palaa sivulle “Kahvila”