Astrologia

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

Astrologia

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 13 Huhti 2017 22:05

Mitä "jengit"
no ei millään pahalla mutta kyllä näin on:
http://ilmatieteenlaitos.fi/saturnus

astreo.-fi_:ss'
oho. kirjoitusvirhe. ei jaksa korjata :D
Mulla on kaksiosainen ongelma Seppo Tanhuan osoitteessa astor.fi
ei vittu... tää jätkä vaa luuskauttaa koko karman lain oman omnipotenssin alle
tai.. sitte en tajunnu ja oon sen hallinnassa . win k wink

eiku en tiä. se jätkä puhuu et on aivan sama mitä teet universumi ei voi tuoda eteesi mahdotonta .jiotain. vittu valintatilannetta saatana tai jotain et kaksiosainen siinä mielessä et ihan sama mitä teet se tuo sut tasapainoon
opnkohakn mulla saatana lukihäiriö
muute...off the record.. tiiätsä sen katsomi.fi "pitääkö olla huolissaan" nii kaverin isobroidi on tehny sen logon. Jäppi
Se kans ohjas Syke neljännen tuotantokauden pari ekaa jaksoo-mistä jossain niissä- näkyy lopus ku se on Iina Kuustosen kaa baaris juomas viinaa ja sit natsaa!!!

ksr_dsna
Viesti:

Re: Astrologia

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 15 Huhti 2017 21:46

Perus moka, mut kriittinen fail kuitenkin
Holding wrong view

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 15 Huhti 2017 23:23

Siis astraali-tai jollai ylemmäl mega-hallucinogeenisellä "tasolla"
mut toi on periaattees sama kuin väittäis, et se kalkkarokäärme on injectoinut sinuun myrkyn terävien hampaidensa kautta. Mut se ei oo tapahtunut.
Tai siis. En oikeesti tajuu, Terence sanoi että astrologia on tiede joka on beyond criticism. Niin että tää menee nyt henkilökohtaisuuksiin, mistä en pidä! Ollenkaan! Tämä on typerästi tehty jopa minulta.
Siis käytännössä Seppo Tanhua väittää, ettei millekään asialle voi mitään - mutta hän ilmaisee ajatuksensa tavalla, joka voi/saattaa(ehkä mahdollistaa pirullisen käsityksen)/kautta De måste vi göra mentaliteetin lukijassa.
tiedätsä miltä tuntuu ku jotku vanhan liiton isot jätkät alkaa miettii sun tappamista? siinä vaiheessa, Seppo Tanhua, pelasta minut
phpBB [media]

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 22 Huhti 2017 21:02

ksr_dsna kirjoitti:"pitääkö olla huolissaan" nii kaverin isobroidi on tehny sen logon. Jäppi
Se kans ohjas Syke neljännen tuotantokauden pari ekaa jaksoo-mistä jossain niissä- näkyy lopus ku se on Iina Kuustosen kaa baaris juomas viinaa ja sit natsaa!!!

Noi on konkreettisii asioita.
Eikä mua(kaan) nyt sillee kauheesti häiritse jos joku uskoo jotain Seppo Tanhuan kirjoituksia. Ite pidän kuitenkin kontrollin illuusiosta. esimerkiksi jos päätän että pesenkö hiukset vaiko vedänkö kaljuksi taas, voin tyydyttää mieleni sillä tulevaisuuden projektiolla, jossa minulla vielä on nämä hiukset. Mutta en sitten tiedä, voihan se olla ettei sellaista tulevaisuutta ole. Joku keulii liikennevaloissa tonnikaksatasel Banditilla kuuttasataa ohimoon... Niin oliko sillä väliä että päätin mennä parturiin koska hiustenleikkuri on finaalissa eikä jaksa kerralla leikata kuulaa..

Mut siis tää on tyypillistä New Agea ja vaikka tuntuukin kuin matkisin TerenceMcKennaa, joka muuten osas laittaa niille aikoinaan aika helvetin hyvin jauhot suuhun....
niin...... Se juttu on että minä en yksinkertaisesti uskalla syödä viittä kempulaa sieniä ja polttaa sen päälle pari jointtia. Koska tiedän että mitä sen jälkeen tapahtuu on mahdotonta. Enkä vaan uskalla. Mutta se mahdollisuus on olemassa..
Toinen juttu mikä on nykyään aika pinnalla omas elämäs on epäröinti. Mut se vaan johtuu ettei oo syöny hyvin. Et aika konkreettinen
'edit'
by the way noi juutuubin mainokset kohta saa piiskaa tai jotain koska ei jaksa...
Mut yritän viel tiivistää mun pointin. Viis grammaa kuivattui sienii on aika helvetin iso määrä. Jos ne just kuivattui siinä on ehkä jotain 7-10. Kuka on ees kerralla syöny niin monta? Ku pureskelee oikein kunnolla ja oikein maiskuttelee ;D sit pari jointii budia. Siinä vaiheessa ei voi väittää kenellekään, että on olemassa vain mahdollisia valintoja.
*
Sillä hetkellä jokin muu tekee kaikki valinnat. Mut jengi, taas, jengi kuvittelee et ne efetkit on jotenkin yhtä hauskoi kuin lähtis polttareihi, isolle klubille kaupunkiin tai jotain. Ihmiset niin helposti nykyään mieltää ne efektit joksikin sosiaalisen helpottuneisuuden ynnä muun vastaavan levelille.
Tämän viestin todellinen tarkoitus on kuitenkin nostaa esille ja kritisoida sekä tuoda esiin mahdollisuus niin mauton mutta niin tosi, eli de-bunk. En tiedä onko se debunk. s*
*se johtuu siitä, ettei sulla enää ole valintoja siinä vaiheessa. Ainoa järkevä asia mitä voi tehdä on mennä pimeään hiljaiseen huoneeseen makaamaan lattialle ja odottaa ensimmäistä aaltoa
et sä voi siinä vaiheessa enää tehdä valintaa et lähen tosta viel koneelle ja pyydän vaimoo keittää kahvit ja soitan frendille et tuu maalaa ens yönä
sä et vaan voi. ja se on mahdottmuus. eli surrender. eli ishwarapranidhana.
koska sun ego lentää säpäleiks seinälle saman tien ja mikä onni sen teki jokin huumaava aine, eikä esim Ace Ventura tai jotain ihan kreisiä. Koska silloin pitää soittaa mielisairaalaan. Katsomos on muuten Ace Ventura pet detective en tiedä kuinka kauan mut siinä on kyl hyvä alotus ku se joutuu tragedian jälkeen... Mut onhan siellä Luokkakokous ja Muumilaakson tarinoita niin on mistä valita
ite en ainakaan uskalla käydä tätä valintatilanteen mahdottomuutta vastaan muulla kuin mitä äsken sanoin. E--ei.
edit2
ja siis mä en ollu se joka kertoi että tuollainen valinta on olemassa. Se on joku Maria Sabina shamaani joka oli tai sitte Gordon ja Valentina Wasson jotka löys psilosyybini-sienen vasta joskus 50 luvulla.
ja tää
phpBB [media]

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 24 Huhti 2017 22:57

Oon miettiny paljo tota mitä sanoin. Etteikä mee eetoksen puolelle, niin.. critical error huomattu. Totaalinen fail is inevitable. Confirmed critical error. Proceed to selitys.
Okei! Selitän. Mieti, mun unelma oli aina päästä matikan professoriksi. Oliko paatosta?
Mut mitä halusin astrologiasta sanoa on tämä. Jos pääset Amman lähelle ihan siihen vierelle istuu alat tajuu sun astrologiset hommat ihan itestään. Ja koska nyt kun myöhemmin mietin sitä, se kuulostaa mun pään sisälle tältä. All my restrictions are removed. Alan tajuamaan miten planeetat vaikuttavat elämääni koko ajan.

edit. Ja vannon etten muuttanut mitään. Toi "hommat ihan itsestään" on niin iso hitti mulle nyt. Hit to the itsetunto. En jaksa selittää. Piti avautuu jostain Ilpon suhteesta sen opettajaan mutten mä taida.
Tiedätsä mun elämä on niin outoa. Tänään aamulla esim näin insight, jossa oli todella monimutkainen setti siitä mitä on .... En edes muista enää mistä. Muistan vain, että se oli complete selitys siitä aiheesta. No ihan sama..

Sillo ku olin siel Hollannis Utrechtis. Kelaa. En ees muista siitä mitään.
Mun viimesen viiden vuoden juomisen muistikuvat on vaa tekstinä jossain. Jäin tosiaan ihan yhteiskunnan ulkopuolelle. Siks kaatelen ostoskärryjä ja vetelen himmeitä fail-turpia kyläkaupan kassalla tyyliin Camp Kill Yourself. Mulla ei edes vittu ole kavereita. Enkä edes oo vittu vetäny mitään saatana!! Lihaa syön jonku ekhä saatanatuhatviiskyt promillee dieetistä. Mulla ei edes seiso enää. oon vitttu 31. arvaa saatana pelottaako?

Frgtpswd

ViestiKirjoittaja Frgtpswd » 24 Heinä 2017 11:35

[background=]https://goo.gl/images/mNinbM[/background]Kuinka äkkiä osaa nähdä toisen ihmisen aurinkomerkin? Musta tuntuu nyt samalta kuin next day after His Holiness Dalai Laman opetustapahtuma took it's place jossai Barona Areenalla.
Hehe. Näin siel Ukun ja Petrin. Kumpikaa ei kyl moikannu mulle mut kai mä oon muitten mielestä hullu.
No sitä silmällä pitäen. Posket punottaa kosanderin juomisesta. Otsasuoni pullistelee:

[HALUAISIN LÄHTEÄ ULOS]
alko jo
Robootti roboo
Pianisti (pianoo)

Kulmikas (nuudeli)
science typically matters
voi olla miten käyttäydyn häiritsee sua
uni 14.9 nainen jolla laaj pupillit kävelyllä kohtisuoraan omasta suunnastani
-tarjosin tai annoin jollekin hampurilaista ja olin jo antanut sen käteen kun otin pihvin pois välistä (mahd selittäen omaa toimintaani)

'under pocket-watch under tree'

a part of what you can see all the time
/end
Mullon Evernote täynnä tollasta. Toivon että kykyjenetsijä head-hunter kustantajalle vastuussa kirjastojen materiaaliin huomaisi tämän ja tarjoaisi sopimusta. 4real

ksr_dsna
Viesti:

imagination

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 27 Joulu 2017 20:22

Mielikuvitus. Because oon jo näköjään tehny yhen turhan, taas, ketjun. No, siis minä en muuta kuin seuraa nettiä, ja selvinpäin siis ihan vain paria - list25, biisonimafia & kwr - kanavaa youtubessa. Ajattelin että olisi hienoa puhua tollasen kehnon intron jälkeen vaikka vähän mielikuvituksesta. Mahdollisuus miten Saturnus liittyy tähän on tietenkin, no ei nyt olemassa, mut vahvasti mukana. Se mahdollisuus...

Siis mie rybosin tuossa 4päivää enkä melkein syöny mitään. Se mitä tapahtui oli, että mieli tavallaan stop. Tai ei mieli, koska ei minun mieli. Mutta jokin erittäin mystinen ja kuvitelmallinen, jossain mieleni saavuttamattomissa.
:D

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 02 Tammi 2018 23:17

hups melkein jo sanoin että vanhemmilla on jotain väliä. Eipä taida olla. Mut se mistä tavallaan yritän syyttää porukoit ku niillon molemmil jupiter ja mars kääntyny mua vastaan omis elämis eli --- Käytännöllisellä tasolla he saivat täydellisen vapauden kehittyä yksilöinä. Heistä sai vapaasti kehittyä yksilöitä, itsenäistä väkeä tuolla jossain, omista asioista huolehtivaa sorttia. Vanhemmatkin olivat tyytyväisiä.

Ei tossoo kyl mitään järkeä, mut se on hyvä stoori. Se miten paljon vapaata tahtoa käytät pentuasi vastaan muodostaa teiän välille aika raa'an linkin.
Saatan tosin olla väärässä heidän synnyinkarttojen tuomista vahvuuksista. Mut ne vahvuudet on kanavoitu lasten voimien -ensin narsistisesti omaa itseään hyödyttäviksi (hei kaikki saa olla vanhempia) - ja toiseksi sekä lopulta koko sukua painavien asioiden kieltämiseksi. Loput saat päätellä itse

shr edit. Mullon ollu pari yötä nk. boundary dissolution tilaa, jossa intuition voi jo melkein heittää päin seinää ne visiot vaa tulee behind closed eyelids niitä tulee vaa koko ajan ja välil feilaa ja yhdistää ajatuksen siihen. Joskus se kuva jonka näet korreloi niin täydellisesti sun ajatukseen, jota et edes huomaa ajatellees ennen sitä kuvaa et, ajattelet "Tän täytyy olla selvänäkemistä." Sitähän se ei kuitenkaan ole. Mun pitäis oikeesti kirjoittaa näistä jutuista jotain muistiinpanoja ja funtsia niitä ja tehä rii-sörzhii. Mut ne on nii himputin outoja, et ku ne kokee ne vaa ottaa jotenkin totena ja heti vaa tulee toinen. Toinen asia on taas että kun lopulta hirmuisen hiestävän makailun jälkeen käy kylillä ja ostaa kaljaa ja juo niin sama asia alkaa tapahtua uudestaan, eli boundary dissolution - mutta vain tällä kertaa mentaalisella tasolla.

Sitä ns rajojen väljentymistä voisi vaikka kuvailla sillä, että sä tiedät niin uskomattoman hyvin mitä joku toinen tuntee susta. Ja huomaa tää tää ei oo mitää hehkutusta, tää on kärsimystä koska mun täytyy aina ottaa huomioon että mä oon sen toisen ihmisen kärsimyksen kohde. öö- toi nyt ei menny oikein. koska ideassahan on, että me ollaan kaikki toistemme jokaisen onnen syy. mut kelaa ku ne vetää sen ihan toisinpäin ja egoismissaan vaa käyttää kaiken ns. en mä jää tästä kiinni kuitenkaan energian sua vastaan vaik niillon oma elämä
ja puhun materialisteista, joiden ajatus jumalan kieltämisestä on_ jumala ei voi tietää miten monta karkkia tässä maailmassa on koska osa on mun suussa

Palaa sivulle “Kahvila”