Kundalini

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

Kundalini

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 11 Touko 2017 11:34

Tuonnoin tulin ajatelleksi,
että miten sitä hallitaan. Tässä ei ole mitään joogista. Koska Patanjalin jooga-suutrissa kerrotaan, miten, miten loputon miten joogin mielessä herää ymmärrys käsityksistä asioista teemoista sankareista ja idari:ksr:dsna miksi ja miten
No huh emmää kai nyt ota ittheäni viel sauvon murteenku tohon

joo
tuhansien järvien maa, kuulikko?

Topic: Kundalini
Olin kerran yhen Suomessa kundaliini-jogga opeta rättipään terapiassa shantilla ja opetus oli että sun pitää hyväksyä itsesi
että sillei. se on harha että koitat edes hallita sitä
se on lapsellinen harha fo3v4h

edit. vois vetää tangentin tohon aiheeseen musta. unohdin jo. mut jos pystyt unlock ton 4 kertaa miten ja viel pistää Patanjalin siihen eteen niin tää ei oikeesti oo sulle
sen jätkän ois pitänyt sanoa tää ei oikeesti oo sulle. mut se ei ite pystyny hyväksyy omaa itseää
"mut miehän käsittelen tässä kundalini-käärmettä tai . ihan vitun pitkä hiljasuus . " eli runkkaat. okei. en tarvii enää edes ulkopuolisii kannabinoidei ollakseni pöllyissä. Tarviin vaa viinaa et pydeen
voi vittu
aika hidastuu niin vitusti. tuntuu melkein ku ois unessa. mietin äsken jotain pippeli-miekkailua. ei mut kundalini-meditaatio-jooga. good luck
tällä planeetalla ei vaan oo aikaa venaa et sä istut peukku perseessä 5000 vuotta
:lurk: :help:

edit2
mä en pysty enää selittää tost pidemmälle. ehkä mulla jäi joitain asioita huomaamatta. eiku ei. sä et saa aloittaa kumhakaa ennen ku :director: mitä?
medi-yoga (ja nyt sataa sataa ropisee piri piri pom= kakkakikkareita mun päälle)
Siis koska se tavallaan vetää sut uudelleen lapsuuteen ja alat uuden elämäs siellä taas. Mut elät samaan aikaan tätä elämää. Ja sun täytyy osata kohtaa ne paskat mitä sieltä nousee tai oot kuollu. Tajuutsä'+! sun se miksi synnyit ei oo kuollu,
Okei
tää menee tosi hankalaksi selittää. helvete! på svenska! Se alkaa syntyy koko ajan uudelleen tai siltä se ehkä näyttää. Ja täs tulee se miks oon idari ja miks sanon (ei saa sanoa samasssa lauseessa ja ---- myös vaikka kuinka hyvälle kuulostaisi)
onks kukaan muuten ennen käyttäny playboy hymiötä kai mä sit :read:
vittu!!

edi4
ei siitä oo vittu mitää hyötyä tehä kumbhakaa josset osaa asanaa mitä vittua?! :coffee2:

ksr_dsna
Viesti:

Re: Kundalini

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 20 Joulu 2017 21:04

Pitäisköhän nostaa tää aihe ylös? Huh..
MediYoga kyl toimii hyvin. Siin on joku 5 kumbhakaa ja se koko systeemi on muutenki Ruotsis sairaalois (sä oot tosi julkkis sä oot tosi tunnettu).
Itel nyt vaa sattuu olemaan sellanen sairaus onko se sitten päässä vai selkärangassa, että jossen tee päivittäin mediyogaa niin herään siinä 0:50 ihan vitunmoiseen psykossii- psyko-osiin ja kato ei siinä mitään ei mua vedä kundaliini-joogi aski röökiä jos ymmärrät vedin 3 vuotta askin punaista marlboroa päivässä...
ja et se jotenki haittaa kundaliinia, no en usko. Ajattele vaik jotai Taavi Kassilaa. Sehän vaa kyykkii siel Amritapurissa tittelillä sannyasi. joohei
Nii et kandee tehä MediYogaa. paitsi et mun neitsyys kunfaliiniin meni jossain astanga-leirillä. mut ite olin sillo jo chantannu mantraa. Ku jotenkin se on vaan niin saatanan vitun hullua. siis elämässäin, tehny mantraa niin paljon et kun piti syödä liharuoka, syödä iltapala, syödä vähän lisää siinä 12-18 välillä, niin meikä vaa paukutti Äiti Amman mantraa. painoin 63 kiloa ja tein 5-6 krt päivässä zazenii ja kaikkee.
painan 90 kiloa ja nyt kyl pystyy sanoo, etten uskalla polttaa röökiä. -Mieti viel yli 20:senä tänne mun lapsuudenkotiin on pitäny soittaa kytät ku mun mutsi ja sen mies riiteli niin pahasti et ois sattunu,.
samaan aikaan mun astanga-guru selittää et sillon uusi harrastus ja se aikoo hankkia motskarin.
oon jopa saanu intuitioita, että mullon selkäranka täysin auki. prana virtaa esteettä

Palaa sivulle “Kahvila”