Ilahduttavat uni-muistelmat

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

Ilahduttavat uni-muistelmat

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 18 Heinä 2017 22:24

Hei,
ajattelin, että kun pääsin taas oman lapsuuteni kotiin - jossa alunperin kiinnostuin joogasta. Se oli Napsterin kautta, en tiedä muistaako kukaan. Hain silloin hakusanalla shamanism. No siellähän oli se Mircea Eliade:n "Shamanism, the archaic techniques of ecstasy."

Asunto jossa alunperin kiinnostuin joogasta on myös asunto, jossa olen viettänyt lukuisia tunteja palauttamalla itseäni 15km lenkeistä.

Oon tullut tosiaankin paikkaan misson mulle tosi hyvä karma. Tosson mun yhden yön unet. Mieti....
Mulla oli viisivaihteinen PV, joka kulki nelosvaihteella 80km/h.
Sanon sitä seuraavaa unea klarinettiuneksi, vaikka se alkoi Piparsista. Siellä hellan kohdalla oli työpöytä. Jostain syystä kaikkiin tuolien jalkoihin oli lisätty viiden sentin lisäkorko. Muistan vielä esineitä, eli työpöydällä oli jotain, tuijottelin jonkin raskaamman esineen jalkoja joita on vaikea kuvailla.

Vittuunnuin melkoisesti idioottimaisesta tuolikorkeuden lisäämisestä ja lähdin vetämään. Huomasin että isä oli taas vaihtanut autoa.

Tässä käy ilmi kyvyttömyyteni tahtoa itselleni iloa tuon aivan maagisesti päättyvän unen kirjoittamisesta ylös. Osaan kuvitella sen. Esteenä näyttäisi olevan ajatteluni negatiivinen vire. *

Taisin nähdä jotain myös ennen peevee-unta. Harmikseni en muista mitä tein siinä.
1. tai toinen uni alkoi sillä, että tunsin olevani myöhässä uuden kouluni ensimmäisestä nimenhuudosta. Ehdin juuri ja juuri paikalle. Pulpetteja oli liikaa ja pulpettirivit olivat pitkäiä sekä lähellä toisiaan. Oviaukosta oli avoin väylä luokan eteen ja sen oikealla puolella oli vain muutaman pulpetin rivejä.
Valitsin paikan vasemmalta puolelta heti keskikäytävän vierestä eli keskeltä luokkahuonetta.
Käytävän toisella puolella samalla etäisyydellä luokan edestä istui mustahiuksinen nuori nainen, joka käytti tummaa meikkiä. Katseemme kohtasivat. Kuulin luokan vasemman seinän vierestä S. Schubakin puhetta.

Ok. Se uni jossa hengasin Ilpon ja parin muun kanssa taisi olla sama missä mulla oli todella himmeä taskulamppu. Taskarikohdassa olin yksin pimeässä asumiseen tarkoitetussa rakennuksessa.

Rinteessä istuskelun, köysi- ja venekohtauksen, rinkikeskustelun sekä sitä seuraavan hedonistisen sängyssä pyörimisen ja oman tilannerikkomuksen jälkeen olin klarinettiunen päättymispaikassa.

Minulta kysyttiin, tiedätkö mikä tämä on?
Maassa oli Vihreä kahden kenkälaatikon kokoinen esine. Se muutti muotoaan muutaman mekaanisen liikeen jälkeen joksikin, jota muut kutsuivat klarinetiksi. En ollut osannut unitilastani ja hämmennyksestä johtuen vastausta, joten nolostuin tietämättömyyttäni.

*tässä alkaa klarinettiunen loppuhuipennus.
Tilannetta on vaikea kuvailla. Nuori ja kaunis neiti lauloi pop-melodian säestyksellä minulle. Musiikki tuli ilmeisesti klarinetista. Sain koskettaa hänen kiharaisia vyötärölle asti pitkiä hiuksiaan. Katsoimme toisiamme hyvin syvälle silmiin. Olimme sylikkäin maassa, minä alla ja hän lauloi: "Petin siskoni veljen" , "Ajatukseni menivät hääyöhön asti." Tyttö oli kuitenkin jättämässä minut - vaikkei meillä ollut muistaakseni yhteistä menneisyyttä. Muistin todella hyvin melodian ja kertosäkeen kun heräsin. Tunnelma oli eroottinen.

guiding_image
Viesti:

Re: Ilahduttavat uni-muistelmat

ViestiKirjoittaja guiding_image » 23 Tammi 2018 22:15

:read2: mo
This: https://www.is.fi/digitoday/art-2000001283205.html
Siis onks teil koskaa sellasii päivii et ku joku muutos alkaa muistat unen / vision? Auttaa varmaa vähentää televisio..
No heheh
Siis en sanois tätä ellei se ois mulle monta kertaa. Mut jos miettii et kun mä katson liikaa televisioo jne unien muistaminen lobu. Kun 15v jantteri alkaa kelailemaan asepalvelukseen astum..inen. lähteeks se lenkille? Ite lähin ja 3100 cooper. Max 18kk harjoittelua. Ryypänny 6 v. Harjoittelua? Pystyny lopettaa röökin ja kofeiinin ja lihansyöminen. Kestä se kestä nainen kestä!! Okei...
Suora lähetys ilman haippia. Tuo linkki koska näin yhes ostarin pöntös DLC:n tarran. Muistaaks kukaan siis dlc oli yks ekoi internetliittymän tarjoajia Suomessa.
Mut anywei mullon sellasii päivii mitkä periaattees menee niitte unien mukaan joita näin. Se ei tunnu deja vû:lta. Sit taas mullon päivii kuin nyt, etten nähnyt unia mutta ehkä todellisuuden.
Oon kyl käyny Tenzin Ghyatson opetukses kerran. Koska haluisin sanoo et haluisin et jokainen päivä ois sellanen upea. Ja jonka aikana muistini melkeinpä syöttäisi minulle intuitiivista filmiä yöstä, jonka aikana nukuin tietämtättömänä and you know the bullshit.
kuningaskobra hyökkää myrkkyhampaat ulkona suoraan päin naamaa. Tai esi-isä johon btw pakko samaistua näyttää omaa suuta hampaineen jotka on kumisia ja kun kita aukeaa hampaat ovat vielä toisissaan purukumin tavoin ja taustalla on mustaa ja ymmärrät että nyt on talvi ja syöt kuolemaa ja sen sellasta pikku kivaa....

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 25 Helmi 2018 16:40

Mun täytyy korjata tämä mitä sanoin. Gyalpo Tenzin Gyatsoa en ole nähnyt. Minä sekoitin asian. Khyalpa? Oon jo aikaa sitten tiedostanut virheeni. Sori miten mä sanon tän ku aistit ei oo - siis mä ajattelen koko ajan vaa mun isoi opettajia. Siis yks juttu mitä mie haluaisin olisi että joku buddhalaisista ystävistä pyytäisi minua uni-joogaa opettavan mestarin seuraan.

http://www.biokustannus.com/unijooga.html
Minä olen nähnyt unia joista ei voi puhua. Tahdon mestarin. Itse asiassa ostin Mr. Wangyal Rinpochen kirjan. Mutta elämäni olijo siinä vaiheessa residivismiin taipauvaisten vanhempieni alainen.
Residivismi meinaa rikosten uusintaa.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 22 Maalis 2018 21:42

Uni jossa keulin kolmosella kantvikin suoralla. Toinen uni jossa kaks teini muijaa vittuili - keulin pv:llä kolmosella.

Space station uni. Toivoton tilanne. Tiesin et joku dogi tulis sen ainoan tiimin jäsenen luokse sinne pimeeseen huoneeseen. Siel oli joku 360 astetta pyörivä mini-valo josta näkyi kun ulko-ovi aukesi. Outoa sillä tuntuu kuin olisin ollut sekä maassa että avaruusasemalla. Maassa pääsin kauniin naisen mega-urheiluautoon ja pakitimme ulos (ja eiköhän just joku ajanut meidän takaa vanhalla corolalla niin että naisen piti hidastaa)
Hyi vittu mikä oikeesti maku mullon suussa... sellanen palanut sähkö

Itse en muista että suussa palaa sähkö.

Palaa sivulle “Kahvila”