bloopers

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

bloopers

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 08 Syys 2017 23:45

matkalla sängystä tähän päätteen eteen pers-istumaan oikeasti ts. kuolleen miehen asennosta unohdin jo 3 asiaa
pitäiskö syödä jotain? Harmi ja pirun etevä kunnei oo mitä mässää.
Toisaalta ei oo ryhtiä eikä lihaksikasta kroppaa. mitä mä selitän?
Kait mä vaan ehdollistuneisuudettomuudesta. toisin sanoen. a niin kuiin aapinen.
Tajuutsä käyttäytymisestä jotai - ai oot kokkelipäissä. Eiköhän lähetä Andeille.
terveisin. söin eilen eiku tänään kananmunan.
tota sä et pysty enää ottaa. en minäkään. tahdon vain pranayamaa

mut ku kukaan ei opeta sitä
Aika suoraan tuli. REhellisesti. hah! ootko nähny tytärtä suomi-viina tai kossukännissä. On muuten aikamoinen näky

ps-. fail in sitoumus tai uskon tunnustus kautta antaumus

ksr_dsna
Viesti:

Re: bloopers

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 12 Loka 2017 13:49

Etkö vois jo...
phpBB [media]

ksr_dsna kirjoitti:ootko nähny tytärtä suomi-viina tai kossukännissä. On muuten aikamoinen näky

Jos sun isälliset tai äidilliset, no tavallaan turha puhuu jätkänä noista siis sehän on huló-esteisuuttani yli äryäiden.
vittu et varamaan mene sanomaan että nyt mie perkel vien sut kotiin ja lukitsen sun sinne. Josset millään tajunnu.
ei täs voi muutaku laitta tän linkin: ja pee ässää et työ ensin huvi sitten
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi7rNf8g-vWAhVFU1AKHbSjCT8QFgglMAA&url=http%3A%2F%2Fircquotes.fi%2F&usg=AOvVaw19-ql3uCWHu2wgdSTL-SSu
ja miks aina oon ihan tulipalokiireessä kirjoittamassa tänne. Siis aina. Mieti, ette ehkä tiedä kuka Ilpo on, mut se joutu tulipaloon. Hyi helvetti kuulin ku se puhu siitä sillon Eerikinkadulla jollekin tuntemattomale ja olin ite vaa sille et hari bol tulin just Chaitanyan temppeliltä ja mun eläm ä oli siin vaihees muutenkin tosi sekaista
No seuraavana päivänä ku menin aamutunnille nii ehkä tajusin jotain :D tai jotain :D
pps. en muista yhtään mitä oon äsken sanonu,. eli siinä todiste että oon aivan syntymäpilvessä ilman pilveä. oon sun ystävä

Palaa sivulle “Kahvila”