param-atma

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

param-atma

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 06 Loka 2017 19:37

Oon nähny sen selvinpäin kahesti. Se tuntuu siltä ku ois ihan sienissä. Yhtäkkii vaa kaikki muuttuu riippuvuussyntyiseksi. aistitkin - ne jotka ns todistaa sitä. Ei ollu ees vaikee. mitähän nukut 5h yössä etkä syö kiellettyi ruokii. iisii. Muttei jostai syystä karmaa. koskee muuten kahvia. eikä kandee olla latenttien pedofiilien kans tekemisissä, niin kuin minä.

guiding_image
Viesti:

Re: param-atma

ViestiKirjoittaja guiding_image » 03 Heinä 2018 09:38

Voisin viel vähän yrittää kansallisesti selittää mikä se on.
Siis sullei oo vaikutuksia etkä oo kieltänyt kaikkea. Eikä sekään ole vaikutus.
Voin sanoa tän viel..mua pelottaa. Välillä näen tän kaiken Milarepan perintönä. Sen takii haluun vaan mennä vuorelle. Ja siellä syön vain nokkosia kunnes muutun vihreäksi.
Sori mut mä sanon tän. Yksin vuorella kunnes
Tää koko paska kulttuuri syö itteltään lattian alta ja hukkuu loputtomaan helvettiin
Helvettiin jonka syvyyttä ei voi mitata. Oon sitäpaitsi alloholipäissään nähny vilauksen ihan oikeasta helvetistä. Sitä ei pysty sanoilla kuvailemaan. Mä en edes tiedä miten mä pääsin siitä koskaan pois. Yli-sielu on paramatma.
Sitä ei voi koskaan ymmärtää. Voit tuntea maapallon siis Gaian. Ylisielun olemus on täysin ymmärtämätön ja joku viisas joskus sanoi että on olemassa
Krhm. Asioita joita yksikään ihminen ei voi tiedostaa. Ohan toi sinänsä nöyrä ote. Mä sanon tän kaiken herjan päätteksi vielä että paramatma on kokemus. Sä koet sen sun fyysisessä kropassa. Se ei ole abstraktio. Siitä voit olla varma. Helvetti. Näet lihansyöntikään ei enää vaikuta
1 juttu viel. Sun pääkopassa on aika mustaa. Tiedätsä? Siellä sisällä. Pyörii 40 biljoonan neuronin kone joka ei lepää ja joka tuottaa N,N-DMT
Ja nelkyt biljoonaa neuronia... Tekee tästä elämästä elämisen arvoista (mähän sanoin etten oo pessimisti).

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Marras 2018 01:07

Aina kun sulle tulee iso nautinnon paikka.
Ajattele param-atmaa
Muute sun mieli ohjautuu
Kauniisti sanottuna ihan

Yritän täs pelastaa frendei karmasta

Päin vvv
Tai ehkä jos oot finski nii
Ylimielen luval

Päin Sorjosta
Katso Sorjonen Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-2895529

Tosi kova. Mut miten kova jos saan tässä pikkasen itsesääliä tuoda esille.
Enhän minä. Kun 2014 tuli M3 hoitoonmääräämispäätös

Vannoin about anarkian koska kiinniotto oli laiton. Ja se on s-postissa sekä paperilla.....

Et menikö päin Sorjosta? Kato miten nopee se mun gaöaxy S6 edge + oppii noi sanat
Ja autisti olen. No problem. Mut Kulpakko ja Faija Å. Holmlund saattappi saada ison selityksen käräjillä jos ne tähän vastaa.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Marras 2018 01:21

Sen takii mä en halunnu
Nimetä
Koska voi olla että tulee sellane 3
Harleytä käymään
Heti ku nimi tiedetään
Nii sun ovelle
Vitun pelle!
Ai hoitoonmääräämispäätös
Inkoon tk:sta
Lekurilta jonka e-maililla varmistin
Ylilääkärin sana on mun s-postis ettei sen nimistä ole.
Ei siellä kukaan mitään hoitoonmäärämispäätöstä ole tehnyt.
Näinon

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Marras 2018 01:26

Et sä
Pysty sovittlee sitä.
Koska sä et oo Herra Suomen Presidentti Martti Ahtisaari.

Ne jalkaväkimiinat

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Marras 2018 01:42

Tiedätsä
Paljon Suomen maassa hakataan valelääkäriä ennen kuin se kuolee. Mies tai nainen

https://youtu.be/V0BcFH85lDE
Mulla on edelleen se M3 ja alle 5vuotta plus nehän tietää se väärän rikosilmoituksen
Ja Väärän kiinnioton.

Palaa sivulle “Kahvila”