vuodenajat - ne elementit

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

vuodenajat - ne elementit

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 23 Joulu 2017 21:17

Heh,
ois kyl hauskaa kuulla mitä muut päässy ikään jos korkeaan asti ja pohjolan asukkina.
Siis itselläni vasta 30 vuotiaana alkoi näkemään miten paljon pimeys vaikuttaa. Siis hei kaveri, ajattele.. Minulla meni 30 vuotta, että aloin ymmärtämään mitä talvi tekee.
Mut siis astanga-joogassahan on se jutska, et jos täydellistää asanan, niin ulkopuoliset vaikutukset voi jättää historiaan. Haha! Voin todistaa.

siis tässon yks ehkä vaikee ja ainakin itelle vaikee niellä. Paastoo pimeimpänä vuodenaikana.. dääm. Ei kyl huvittais.
En tosiaan usko, että olen ainoa joka on ymmärtänyt elementeistä jotain. On silti tyydyttävää lopulta päästä käsitykseen, että talvi-vuodenaika tosiaan aiheuttaa toisenlaista käyttäytymistä.
Paljo parempi ku ei söis lihaa... Jos nyt jotain edes söis. Siis ku tiibetinbuddhalainen lääkintätiede sanoo, ettei pitäis viettää aikaa lautarakennuksissa tai siis sellasis rakennelmissa, joissa tuuli ulvoo läpi.
Huh, en ees muista miks aloitin tän. Mut se on ehkä tyyliin et pidä huoli terveydestäs ystävä. mä kuolen kyllä tähän hommaan kohta

edit. luonnon kiertokulku, elä, kuole, synny, menesty, kuole. synny. tajuuksie kui vaikee sitä reinkarnaation ideaa ees on esitellä täysin materialistiselle )kuolemattomalle( ihmiselle. Ohan siinä se tietty romantiikka, et mie oon aina elementeissä. Minä sanon siihen täällä foorumille koska ei uskalla läheisille sanoa (itsetuntoni on tapettu lapsesta asti)
se on varmaan talvi täällä Suomessa kä mittää. Suosittelen uimahalli jutskia. Vaikka kyllähän itsellä alkoi jo olla että on jo nähnyt ehkä tapreeksi nakuja eläkkeellä olevia farssoja

guiding_image
Viesti:

Re: vuodenajat - ne elementit

ViestiKirjoittaja guiding_image » 10 Helmi 2018 17:42

Pudotin tos just 10kg. Elopainoa
Pää ei tykkää koska siis... hehe. Asiaan kuuluu melkein olla kävelemäs koko ajan.
Mieti 10 kiloa neljässä kuukaudessa. Ehämmää oo muutaku kävelly uinu joogannu kävelly ja laskenu hengitystä.
Tavoite on toinen 10kg pois.
Sä et oikeesti tajuu. Kun mä herään tääl asunnosss niin ennen kuin edes ehdin liikkua mua vastassa on ideologinen berliinin muuri.
Seuraavaks pitäisi piettää oma itse terveenä. Ja kello on about 3.00
Sit alan miettii et helveta ku oon onnellinen koska tipahdin eilen jo 21.00
Siinä vaiheessa alan jo tajuu et täällon kämppä täynnä onnellisuuteni estäjiä
Egoja
Jotka tekevät mitä vain ettei minulla
Ole hyvä olla.

guiding_image
Viesti:

Re: vuodenajat - ne elementit

ViestiKirjoittaja guiding_image » 22 Helmi 2018 20:12

Moej
Just jännä tois eilee. Kävelytin kroppaa pitkän aukean läpi. Oli aamu. Aurinko paistatti. Torjuin astraalikeholla koska kävelin vivekassa. Eli patanjali abhysa vairagya johtaa viveka siis erottelukyky.
Toisien sanoen, olemassaolo on kärsimystä. Mut se missä ite olin on että kaikki on kurjuutta. Kun kävelin.. Jopa kusenkeltainen citymaasturi-Ford jonka ajajan mielentilan hetkellä fetishismi-objektia palvomassa käyneen miehen (sielu puuttuu) .no siis tajusin miten kateellinen se halus muiden olevan. Se siis halus että mä oon kateellinen ja se pamahtaa vastaan tuossa. Normi päivä...

Esim porukka ei tajuu et keväällä - no joo spekuloiden aurinko polttaa. Se lämmittää siun silmien verkkokalvoista normaalin toiminnan neuronit tjms. Mua oikeesti harmitttaa todistaa kö kaikki hehkuttaa 0800 oi oi miten valoisaa mutta 1730 ku pitäisi ymmärtää mitä oli talvella meneillään joudutaankin ehdollistuneisuuteen elikkä mayaan.
Niin ne menee viel enemmän sekasin kuin ne koskaan talvella edes oli. Koska ne ei tiedosta. Koska ne haluaa nauttia. Nauttia olemassaolosta.

Edit. Se tuli vaan on se. Sun pitää oikeesti ymmärtää se.
phpBB [media]

Palaa sivulle “Kahvila”