Brian Ruhe?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
sininendraakki
Viesti:

Brian Ruhe?

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 24 Helmi 2018 11:45

En ole theravadan enkä "rotu"-buddhalaisuuden kannattaja, silti on Brian Ruhen asiassa hyvääkin:

phpBB [media]

sininendraakki
Viesti:

Re: Brian Ruhe?

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 07 Maalis 2018 11:45

Ei ole tullut paljon vastauksia, aihe on kuitenkin olemassa, vaikka sitä ei ole mainittu missään suutrassa. Brian Ruhen puhetta aiheesta on kolme osaa (youtubessa), olen katsonut niistä kaksi ensimmäistä. Yleensä kukaan buddhalainen opettaja ei mainitse extraterrestiaaleja tai mitään heihin/niihin liittyvää. Brian Ruhe on poikkeus, hänen näkemyksensä ovat järkeviä ja perusteltuja.
Ufo- & extraterrestiaali -maailma on nykyään jo varsin kaukana ns. "normaalista tietoisuudesta". Miten tämä eriytyminen ja ihmiskunnan suurten massojen jälkeenjääminen on tapahtunut? Nyky-yhteiskunnassa ufo-tieto on "brahmaanien" eli pienen valtaeliitin hallitsema tiedonalue. Jos haluaa tietää jotakin hämmästyttävää tämän väitteen tueksi, voi katsoa esim David Wilcockin sivulla olevaa videota miehestä ("Paul" eli Emery Smith) joka on suorittanut 3000 alien ruuminavausta!! Täällä: https://divinecosmos.com
Yllätys, yllätys: videota ei ole enää Wilcockin etusivulla, löytyy kuitenkin Youtubesta nimellä Cosmic Disclosure Inside the Secret Space Program with David Wilcock

phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 15 Maalis 2018 17:45

Luin vasta nyt. Ovatko miehet maistissa
Onko taas liian pimeä
Itse en kyllä pelkää. Itse olen arvostanut itseäni. Ja sehän on härkä ja pahis. Mut tuo ufo mistä aloitin tämän.
Käytän alkoholia psykoosirajoilla mutta yhteiskunta onneksi rationaalisesti estää ettei muunnu asvaltiksi esim. https://youtu.be/m_NY_D2ujUI
Siis mullon sellane fiilis et aisti-info jäi johonki kauas. Käytännössä liplatellen lipl-liplatellen tuossa ottanut rauhan tilassa muutamia asioita vastaan.
Yks on mielikuvitus. Uskon kait että ihmiskunnalla on edessä jotain muuta kuin teinien perjantai mäkin pihalla. Se se vasta on!
Tämä nyt on vain tällaista hullun suopio kun näkhee. Eli suurimmaksi osaksi nautin alkoholista vasta kun keho alkaa parantumaan, siis kehoni nytkii rentoutuessaan. Alkoholin vaiutuksessa olen kuin sesto tai spar. Lol ei nykkai. Mutta on mulla ruma talvirode.
Ei tästä vain tuu mitään muuta kuin tällaista. Mut kuvani pimeällä taustalla, kuoleman jälkeisen feissin iskien minulle toiselta puolelta syvän violettia silmää omasta tahdosta riipumatta saa kyllä ajattelemaa pysymättömyyttä. Uskon Terence McKennan puheisiin ja uskon että tulevaisuutemme on jotain kundaliinijoogan ja atman väliltä. Itse asiassa on outoa että pelästyin visioa, mutta se tosiaan oli oma itseni vinkkaamassa silmää jollain violetinpurppurasti säteilevällä silmäniskulla.
Ihmiskunnan historiassa näitä hörhöjä. Hyvä aihe oli paha fiilis tästä mut nyt on jees ku sain opportunity

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 07 Huhti 2018 11:34

"Hörhö" on osa ihmiskunnan suurten massojen hallintaa. Todellinen tieto on olemassa, mutta se ei ole avoimesti saatavilla. Se on ylemmillä ja salatuilla tasoilla. Asiaa kuvataan hyvin esim Emery Smithin haastattelussa. Vaikuttaa siltä että salattu tieto on kehittynyt käsittämättömän etäälle siitä mitä julkisesti on olemassa tavalliselle kansalle ja tavalliselle tieteelle. Useimmat ihmiset pelkäävät naurunalaiseksi tulemista, jonka vuoksi "hörhö" asenne on niin tehokas väline. Kukaan ei sano mitään, ei uskalla sanoa mitään aiheeseen liittyvää.

ET-tiedon portaille nouseminen edellyttää erilaisten "clearance" tasojen saamista, joita oletattavasti on olemassa myös Euroopan valtioiden järjestelmissä, eikä vain Yhdysvalloissa. EU:n tämän hetkinen presidentti Jean-Claude Juncker on ilmeisesti vahingossa viitannut puheessaan keskusteluihin joita hän on käynyt vieraiden sivilisaatioiden, kaukaisten planeettojen, edustajien kanssa!

Mikään tällainen ei ole tarkoitettu suurille massoille. Suuret massat pysyvät tietämättöminä ja uskovat aiheen olevan vain "hörhöille".
Nykyinen järjestelmä on sidottu tiukasti "clearance"-initiaatioihin/vihkimyksiin, niiden alapuolella ihminen on vain valheiden vastaanottaja.
Linnunrata-galaksissa on enemmän kuin 100 000 000 000 aurinkoa, on järjen vastaista ajatella ja uskoa että elämää ei ole muiden aurinkojen piirissä ja niiden vaikutusalueilla.

Palaa sivulle “Kahvila”