Päivän ajatus, jos semmoista on

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
guiding_image
Viesti:

Re: Päivän ajatus, jos semmoista on

ViestiKirjoittaja guiding_image » 21 Joulu 2018 09:05

MarkoH kirjoitti:Jään pitemmäksi aikaa tauolle kirjoittamisesta...

phpBB [media]

Siis okei
Siellon aivossa sellane vaikee
https://youtu.be/mkHbtn48UvU
Mä oon itse asiassa kuullu
Tuon
Ettei foorumii enää jaksa
Mie
Oon vitun hullu ja mie jaksan

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 23 Joulu 2018 01:27

Mielisairaaloissa on kokemukseni mukaan kivaa ja hulluna on kiva olla. Mutta se ei tietenkään ole koko kuva ja totuus. Jos se olisi, olisin valinnut hulluuden tämän "tavallisuuden" sijaan. Mutta äärimmäisen itsekäs valinta se olisi, muun muassa. Kiksejä saa muualtakin, vaikkei ne niin päräyttäviä aina olisikaan hullun huveihin verrattuna. Ja vaikkei saisikaan... ei sillä niin väliä. Sillä joka kokee on väliä, mitä koetaan riippuu sitten elokuvasta, pelistä tai unesta tai miksi tätä sanoisi, ja vaihtuu joka tapauksessa jatkuvasti, ilman pysyvyyttä. Jatkuva muutos koetaan missä? Onko muutosta ilman muutoksen näkijää? Näillä koaneilla minä jatkan, ja muut saavat määrittää olenko terve vai hullu, ihan kuten tähänkin asti on tehty. En pelkää mielisairaalaa, mutta mitä minä vielä siellä tekisin? Onhan siellä toki samanhenkistä seuraa, mutta se on toisaalta hyvä, toisaalta paha, koska kaikki käytännössä ruokkivat toistensa psykooseja... Liian monta hullua samaan pulloon laitettuna saattaa pitkittää sairaalajaksoja, ja toipumista elämään yhteiskunnan toivomalla tavalla. Mutta yleensä elämä tietää ja antaa sen mitä tarvitaan jaksamiseen, olitpa sairaalassa tai vapaalla. Vain jos väität vastaan, et ehkä jaksa.

Kirjoittelu vapauttaa voimavaroja sekin, se antaa ehdottomasti enemmän kuin ottaa. Joten jaksan. En aina tietenkään, mutta jotkut asiat on hyvä paljastaa muille samalla kun ne on hyvä paljastaa itselleen. Oppia ego kaikki.

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 24 Joulu 2018 13:33

Mielettömän hyvää joulua kaikille ja onnellisuudenkin ylittävää uutta vuotta!

Toivoo Marko

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 27 Joulu 2018 02:10

Okei.
Sai just permabännit
Hamppufoorumists
Laittakaa teki
Mun ip forever bänniin
Keksin kyllä keinon
Esim mun olkapää oli 6 vuotta aivan romuna
Ja siis tein paljon katumus kumarruksia
Mutten jotenki päässyt niihin ennen kuin olin
Istunut zazen joku 10h. Eikä se olisi ollut mahdollista ilman Markus uku Laitista
I mean I am a sucker for these big gyus in Finland. Uku. Ilpo. U know the drill
Haha. En edes kysyny keitä tunnet Amman porukoista.
Nyt joku hullu ex-juoppo joka ok riik9nu lakia vuosikymmenet alkoi liikkua tuolla yläkerrassa.
Muniraja-das
Muistinhan mä sen. Muniraja
https://youtu.be/bxku9o8UuMk
Advhadutadandra das

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 27 Joulu 2018 02:27

MarkoH kirjoitti:Mielettömän hyvää joulua kaikille ja onnellisuudenkin ylittävää uutta vuotta!

Toivoo Marko

Näin on.
Muistan ku oltiin isän asunnolla ja olin saanu
Soskusta jonkun erotuksen

Siitä mitä 4k jätkien palkasta viiään
Nl enivei
Ostin rakettei ja patoi 150e

Mut nyt sillon syöpä
Isäl. Ja se silti antaajoululahkaksi 50e ja 100e lahjakortin
Et revi siitä sitä vitun permabännii helvetti

https://youtu.be/n9wQbJ7WOUQ
No
Ei se oo sun vika

Edith
Saatanan saatanan saatanan vittu

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 27 Joulu 2018 05:16

Mulla oli silmät niin mustana vihasta äsken, etten muistanu. Hamppuforum perpetually banned
https://youtu.be/rwASt9kBcYw

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 27 Joulu 2018 13:41

May all beings be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May all creatures be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May everything that breathes be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May all persons be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May everything counted as individuals be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May all beings that are illusory and impermanent be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May all creatures that are impermanent like line drawn on water be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May everything that breathes and that are momentary, fleeting and illusory be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May all persons that are dependent on causes and conditions be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

May everything counted as individuals that are impermanent like a flash of lightning be free from enmity, injury, and disturbance, and may they preserve themselves at ease.

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 28 Joulu 2018 23:24

En tiennytkään olevani Kim Katamin fani... no ehkä se ole sitä vieläkään, mutta ilman ennakkoluuloja tämä video onkin mukavaa kateltavaa. Ja harjoitus jota tuossa käydään läpi vaikuttaa lähes nerokkaalta.

phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 28 Joulu 2018 23:52

Okei,
Hyväksyn mitä MarkoH sanoi ja aion katsoa Kim videon.
Mutta kuten minut tunnet. Juon ensin vähän
Ja saavutan joogan - mikä on tasapainoa.
https://youtu.be/GoxJP306ZE0I

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 29 Joulu 2018 00:19

Onko olemassa tasapainoa ilman tasapainottelua. Jotain niin selkeää, yksinkertaista ja luonnollista, ettei se ota mitään.

Palaa sivulle “Kahvila”