Samyama on languge

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
MarkoH

Re: Saivartelu. Asetti jokaiselle henkilökohtaisen rajan

ViestiKirjoittaja MarkoH » 10 Marras 2018 00:57

guiding_image kirjoitti:Haluaisin hidastaa kokemusta ja yrittää ottaa selvää mitä ne merkitsevät elämäni suurimalle halulle kirjoittaa hulluin kirja mitä on.

Tsemppiä tuolle halulle. Suunta ainakin on oikea siihen nähden.

guiding_image
Viesti:

Ännu bättre... Kläder

ViestiKirjoittaja guiding_image » 17 Marras 2018 05:55

Ajatuskuljettimen zippaus
Mellbergs krig är ett erbjudande "on all fours."
En cyklist kan havat dö av den
Lähettikö hän pienen kituuttajan, kummien kuluttajan?
Diet: That readiness is dissolved to hit the GABA.
Download ILETTATEJEER

Jengillä on ehkä vaikea käsittää mistä tää juttu tulee. Oon yksin enkä käytä SoMea. Teen puhepaastoa. En lue kirjoja juurikaan. Eikö kuulosta ihan koiran elämältä? Ai niin ja pelkään että tämä toiminta aiheuttaa mut syntymään koiraksi seuraavassa elämässä. Näin äsken jopa unta koirista. Sitten Joku hullu syötti mulle sen lihaa ja se oli vielä elossa! Sitä ennen olin Lapissa saamelaisten kanssa ja vaikka mitä tapahtui. Puukot heilui. Paransin hyökkäyksestä toipuvaa perhettä. Katsottiin karttaa ja mietittiin miten pääsisi Amerikkaan, mesta näytti ihan Siperian itärannikolta. Enkä edes tajunnut että se on unta vaikka pihalla lentelee hervottoman kokoisia maan ulkopuolisia taistelualuksia.
Olikohan nyt fiksua kirjoittaa tänne ennen aamuharjoituksia? Outo halu muuten kirjoittaa kirja! Eikö!? Miksi minä sellaista? Saisin luultavasti vain uhkailua ja kanteita sekä hullun maineen. Itse asiassa olen ajatellut että minut on jotenkin kirottu ja että kirja unohtuisi sadoiksi vuosiksi johonkin ja löytäjä vapauttaisi minun noidan henkeni - koska niitten velvollisuus on opettaa se eteenpäin. Ja tulisi itse noidaksi.

guiding_image
Viesti:

Re: Samyama on languge

ViestiKirjoittaja guiding_image » 22 Joulu 2018 05:48

Sä valitsit väärän paikan homostelulle
https://youtu.be/laJGVq1VdxI

Palaa sivulle “Kahvila”