Mikä on oikeasti hauskaa?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
MarkoH

Mikä on oikeasti hauskaa?

ViestiKirjoittaja MarkoH » 12 Joulu 2019 17:57

Minusta tämä pikkukaveri on hauska. Olen katsonut monta näitä videoita. Tähän verrattuna Ismo Leikola on vitsi.

phpBB [media]

sininendraakki
Viesti:

Re: Mikä on oikeasti hauskaa?

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 15 Joulu 2019 22:48

Valitan, minulla on hyvin erilainen käsitys "hauskuudesta", minusta jotkin Not The Nine O'clock News jaksot on hauskoja, esim :
phpBB [media]

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 16 Joulu 2019 15:32

sininendraakki kirjoitti:Valitan, minulla on hyvin erilainen käsitys "hauskuudesta", minusta jotkin Not The Nine O'clock News jaksot on hauskoja, esim

En tiedä mitä sinä näit tuossa laittamassani videossa, mutta minä näin siinä elämäniloa, ja se on minusta hauskaa... Etukäteen käsikirjoitetut sketsit eivät sitä yleensä minusta ole. Mutta improvisoitu hauskuus on minusta hauskaa, sillä jotkut ihmiset vaan ovat hauskoja. Silloin hauskuudessa on jotain sydämellistä.

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 16 Joulu 2019 16:35

Darts-sketsissä hyvän suorituksen tekee tapahtuman selostaja, hän luo siihen oikeanlaista tunnelmaa ja jännitystä. Viime kesänä näin rantakahvilassa TV-ruudulta dartsin maailmanmestaruusottelun Japani vastaan Skotlanti, tai osan siitä, se oli aika pitkä kamppailu. Darts on vakava asia jossakin päin maailmaa. Skotlanti voitti maailman mestaruuden 2019, japanilaiset ovat myös todella hyviä. Ihailen hyviä näyttelijöitä.

Toinen hyvä sketsi on mielestäni Neljä miestä Yorkshirestä, siitä on youtubessa kolme erilaista versiota: Alkuperäisversiossa on pelkästään Monty Pythonin vakiojäseniä, toisessa versiossa on mukana Marty Feldman, kolmannessa Rowan Atkinson:

phpBB [media]

guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 31 Heinä 2020 18:29

Hävettää myöntää | Aivan mielisairasta | Ja ne runotkin maaliskuulta
https://mercurial-blonde.blogspot.com/2020/04/
Klesa | K-LLL | Esa
Tuo voi oikeasti olla hauska. Pitää vain osata heittäytyä lukemiseen sillä attityydillä, että riskirajoillahan tätä on tehty. Ja hyvä ihminen!! Lue sitä ja hän sanoo itselleen täysin vakuuttavalla äänenpainolla: "Keep the best, leave the rest." Sorjosen oikeesti - anti-psykoottisen lääkkeen käytön ja sen lopettamisen (jouluna 2019) aikaista omistautumista käytännössä vain sille, että kirjoittaa Evernoteen ylös mikä siinä astangajoogasta lankeamisessa (2012) oikein rassaa. Kun ei hämmästyttävää kyllä pysty mitenkään muistamaan sitä aikaa kun ... Niin mitä aikaa? Sitä adrenaliiniaikaa

Palaa sivulle “Kahvila”