Kahvilassa... tapahtuu

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
näkösuuri_resepti
Viesti:

Kahvilassa... tapahtuu

ViestiKirjoittaja näkösuuri_resepti » 31 Loka 2020 07:54

:sad4: Olen vaarassa sortua ihan ihme tulkintoihin siitä mitä jooga tarkoittaa. Mieli kehittää epätoivossaan nihilistisiä merkityksiä ja koittaa oikoa kaikki mutkat suoriksi. Omien joogailupyrkimysten vajaavaisuutta löytyy vaikka muille jakaa.

Inhoan että joogan pitää kilpailla markkinoilla ja henkilökohtaisessa elämässä olla vastustamassa kielteisten ominaisuuksien kehittymistä. Vahvimmat ja rohkeimmat tekevät sillä uraa. Hulluimmat ja rehdeimmät putoavat systeemin ulkopuolelle. On kuin joogasta olisi tullut hyvinvoinnin ammattilaisten työkalu.

Kun sanoin että aivoni yksinkertaistavat sitä mitä jooga on, tarkoitin että se on hirveää katsoa vierestä kun ihmiset etsivät hyvää fiilistä. Olen itse keskivaikeasti masentunut ja joudun päivittäin etsimään elämälle uutta sisältöä. Asioiden toistaminen tuntuu pahemmalta joka kerta. Mieli on niin sanotusti maassa.

[Kahvit ja leivät pöytään. Nyt iski nälkä. Hungri]
Oikeasti minusta tuntui pidemmän aikaa että olen karkuteillä, joogan auktoriteeteiltä. Tulos oli tietenkin että nytkin on niin yksinäinen olo että... vain Galaxy S6+ kaverina ja Evernote auki. Minut on jotenkin ehdollistettu siihen että vain jymy-menestys saa onnistumisen tuntumaan joltakin. Ja luvattomuus, nytkin keitin 5kuppia mokkaa .. Mikä saa jonkun Reijo Mäen toistamaan sitä kirjan luomisen kaavaa? Tahtoisin nimittäin kokea piilotetun kaavan, Jumalan taas.

Siinä advaita vedantassa vaan ei ole hölkäsen pöläystä tähän päähän menevää. Kun ei ole mitään erillistä teosta josta se pitäisi oppia. Kaikki on se. Tämä on kuitenkin vain kahvin aikaansaamaa CNS-stimulaatiota. Eli kuinka saavuttaisin sen, joka ei muutu Jumalallisesta, vaan on vakiintunut totuuteen? Ai niin se Philip K Dickin kirja täytyy palauttaa.

Se kun ihminen käyttää elämänsä parasta vuotta toisensa jälkeen mentaalisen keskittymisen saavuttamiseksi. Sen sijaan että tekisi mitä itse tahtoo. Katsoo muita kuin he olisivat projektio oman mielen kokemasta Jumalallisuudesta. Ja kuvittelee että sillä on jonkinlainen divinatoorinen merkitys tehdä se aistienhallinta sillä tavalla. Eikö olekin jo aika yleisesti ottaen simplifikaatiota - mutta miten muuten selittäisit sen mitä kokeneet (>10v.) Joogit suojelevat kun tekevät differentiaation hyväenteisten ja pahaa maailmassa toimittavien henkilöiden välille..?!!

Repsahti hermo ja sanoin. Ei. Asia ei voi olla noin mutkaton että täytyy suojella itseään syntiseltä seuralta. Kaikkihan on Krishnaa. Oman mielen lika ja sulkeutuneisuus. Siinä on se mikä kuormittaa@Ja-rankasti.net

Minä vain olen kriittinen sen suhteen mitä häsbään. Tänäänkin tällaista tekstiä, joka ei kiinnosta ketään. Koska on olemassa minua paljon enemmän oivaltaneita ja kirjoituksiaan pitkäjänteisesti hioavia sika-kunnianhimoisia oikeita kirjalijoita. He jotka sietävät yksinäisyyttä, omaavat grand vision ja ovat elämän tasolla joka ihan huimaa. Ne eivät saletisti juo työttömyysturvaa sellaisena Mega-Trance neljän päivän schizo-putkena, niin kuin minä. ^^ kiäh

Mutta elämä pitääkin elää silloin kun on vielä myötätuulta ja kirjoittaa jos välttyy reumalta, sitten vanhuksena. Koska silloin on muodostunut sitä visiota jota jengi nykyään joogapiireissäkin oikein nesteet kohisten odottaa saavansa. Harmi että kenenkään muun visio ei paljoa kostuta. Onkin tärkeää luoda sitä taidetta että muut pääsevät näkemään ja ottamaan mallia, kopioimaan ja jopa varastamaan. "Good artists copy, great artists steal." -Picasso

Mutta millainen päivä sulla on ollut? Sadetta piisasi ja tuulien sekä kohtalon puoli-jumalat olivat puolellasi ainakin kun luit tän.

[Kävelin 85min uimahalliin saunomaan kunnolla]
Tajusin että minulle tulee hyvä olla kun toivon toisille hyvää. Masennus ei muuten anna sitä kaikki on hyvin oloa. Kahvin vaikutus loppui altaassa ja tilalle tuli pelkoa. Sain käännetyksi. Nyt

[Seur. Pvnä]
Mä en vaan haluu olla hauska tuolla tavalla. Se Gaian intelligence. Kelaa kun sen vois kokea selvänä samalla tavalla kuin sienissä. Onneksi enää kolme yötä niin saa viinaa. Ei siitä turhasta itsekurista ole mihinkään ellen ole pelkästään melkein oikeassa. Alkaa muistikin palautumaan. Se juttu on siinä kun minun ajatukset ovat sen verran ainutkertaisia ja ohuen ohuita - toisin kuin täysin aineellisuuteen ehdollistuneen ajattelijan - että ne eivät piirry muistiin vaan ne täytyy muistaa siinä samassa tunnetilassa missä se ajatus syntyikin.

näkösuuri_resepti
Viesti:

Re: Kahvilassa... tapahtuu

ViestiKirjoittaja näkösuuri_resepti » 01 Marras 2020 06:38

Vähän outo. Muistan että jossain lääketieteen Buddhaa
Tai jotain ihme harjoituksia kuvailleessa kirjassa oli.. Sanottiin, että kaikki ilmiöt ovat puhtaita.
Siis katso. Pesin just hiukset ja perse pitää puhdistaa. Mut siis niin. Saippualla.

Nojoo. Sodium laureth sulfate
Mut pitää kyl sanoo kahvista yksi asia. Se aiheuttaa central nervous system stimulaatiota. Ainakin omasta mielestä se aiheuttaa myös sen, että nouseminen sängystä tuntuu vaikeammalta joka aamu. Tai ettei jaksa.

Toisaalta on hyvin mahdollista saada symbioottinen suhde kahviin. Se maadoittaa. Mutta siis hei. Äiti Ammalta kysyttiin että voiko/saako kahvia juoda. Ja vastaus oli että vain yksi kuppi päivässä. Go figure. Amma on Mahatma suuri sielu. Että niin. Oon kokenut mun karmaisevimman tuskan poistumisen hänen halauksessaan.

guiding_image
titteli: Enclave moron
Viesti:

Re: Kahvilassa... tapahtuu

ViestiKirjoittaja guiding_image » 16 Marras 2020 10:42

Parhaita paloja se raapii tuolla takapihalla, Jackie-musti
Mä en koskaan päädy sun ruokapöytään
Kun normaalit päivätajunnan kiinnikkeet plörähti
Tajusin et just tätä haluan

Mutta shamanistisesta elämästäni
Trollina
Kauheuksina

Äiti
Kali Ma menee sen pinnankin alle
Eikä rapsuta eikä mene
Itse menet

Hehe!! Istun kahvilassa 4kaljan kännissä
Ja kirjoitan hyvin nukkuneena...

Jotkut vaan saa sen klangin itseilmaisuunsa
Itsellä on lähinnä meemit sydäntä lähellä

Tiesitkö että meemi wtf
On itse asiassa avoin korjausaloite
Mutta onko tämä anti-sosiaalista käytöstä?
Olla muiden edessä aina peukalot tulessa kosketusnäytöllä?

Palaa sivulle “Kahvila”