About Cessation, a.k.a. Nirvikalpa Samadhi

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

Re: About Cessation, a.k.a. Nirvikalpa Samadhi

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 05 Helmi 2017 23:44

no ainoo mitä voin tähän sanoo, et sun kroppa ei todellakaan ajattele et nyt tuli nirvikalpa
sen jälkee ego potkasee, et sä oot kuolemassa

no istu siinä joku parikytä vuotta
tee rahaa sille yksinhuoltajaäidilles joka kituu jossai vitun vanhainkodissa

sua varmaa nappaa iha helvetisti tulla
pätee
kävin nirvikalpassa

voi jumalauta

nister:nisti

ViestiKirjoittaja nister:nisti » 06 Helmi 2017 00:17

se ei oo ego-trippi. mistä voit tietää kuka siihen on päässy? buhaaaaahhhahahahaaahhh hhhaaaa!!!
mistä voit tietää kuka siihen on päässy? buhaaahhhahahhhaa haa
mistä voit tietää kuka siihen on päässy? bu
stä voit tietää kuka? hh
tä voit tiet...
ävoit----
joo anna ku mä kerron. ensinnäki, heti ku se alkaa, kuvittelet olevas Jumalan poika. sit tajuut et ei! mitä MÄ äsken vedin?
tajuut ettei enää voi perua sitä tajutonta THC satsia jonka kiskasit keuhkojen kautta verenkiertoon. seur. namustelua kun vielä atma koittaa tulla esiin -- egos vetää ässän hihasta ja sanoo, mä oon jeesus

no siinä vaiheessa jos ei ala hälytyskellot soimaan niin... katos tajuukko? eka ego hälyyttää et nyt on jotain tapahtumassa, eikä se pysty toimimaan asian todellisen luonteen kanssa, joten se käyttää säälittävyys maximus kortin, mikä antaa sille sekunnin enemmän aikaa kuvitella, että "mä" todellakin olen Jeesus...
niin no kuka tahansa järkevä ihminen sanois siinä vaiheessa et hetkonen, enpäs muuten ole. ja siitä se helvetti vasta alkaakin..rukoilen, että jos joskus pääset tuohon - niin sun munuaiset kestää sellasen 8 vuoden burn-out tilan ja et sullon tarpeeks järkee päässä tajuta, että tarviit apua.

phpBB [media]

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 19 Helmi 2017 15:58

Nyt tulee jotain niin saatanan rumaa.
"Minä olen Kim ja minä olen käynyt Nirvikalpa samahdissa."
Minä olen Johan ja minä kyllä tiedän.
Koska minäkin olin siellä...

Palaa sivulle “Kahvila”