Midnight sun

YouTube-videot, elokuvat ja muu audiovisuaalinen materiaali.
ksr_dsna
Viesti:

Midnight sun

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 04 Touko 2017 12:27

Kandee yytsii
https://www.katsomo.fi/#!/jakso/3300516 ... risontissa
:shock: //shock
Funaa nyt vähän. Lähen puol seiskalt himast kävelee kohti uimahallii ja aurinko paistaa jossai 30-40 astetta maanpinnasta. Jos voi ehkä vähän irtautua topiikista, niin Lapin Kirjastot oli just kaks viikkoo kiinni. Sinne tuli uus openSource koha-järjestelmä. Elikkä tietojärjestelmä on vaihdettu.
Itel ainakin eniten kolahti toi, et sami-yhteisössä on ollu naisilla pahat paikat. Kato ku. Miehet on ihan järjettömis agreis - sananmukaisesti, järjettömissä - karhun tappamisen jälkeen. Kato toi. Naiset pelkäs aika helevetisti sitä. Ne miehet on ollu ihan järjettömis agreis.
Koska pointti on, et karhuthan on isoja kissoja. Ja vitun äkäsii. Nää läpät on esi-isiemme perintöä kind of. Sillä aikaa kun Europpassa istui pallilla ilman suihkua varmaan pariin viikkoon jätkät, joilla on valkoinen peruukki. Meän esi-isät lähti mettästämään karhua.
Ai nii, nyt mä muistan mitä mun piti sanoo. Shamanismi perustuu tavallaan toisen elävän olennon mielen ymmärtämiseen. Viidakon jaguaari, pantteri tai jokin, sen täytyy ymmärtää mitä saalis ajattelee. ajattele sitä. Sen on pakko tajuta mitä sen saalis kokee. tai jotain.
Karhu on periaatteessa kissaeläin. Ja tiedätkö muuten mitä. Ennen buddhismia oli bön-po. Ne oli jotai siperian ihmisiä. Lämpöpatteri ja juusto galore.
Ja nyt mitä? Istut siinä etkä tee mitään?! viidesosa koko maailman populasta kattoo täl hetkel televisioo. Yrittäisit edes
phpBB [media]

ksr_dsna
Viesti:

Re: Midnight sun

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 12 Elo 2017 00:35

phpBB [media]

on se oikeesti outoo miettii, et ku ton jätkän selkä iskeytyy tatamiin
niin tää alko vaan
Toisaalta, oon täs miettiny paljon sitä, ett' Krsna on korkein nauttija.
Mut mitä mä nyt tajuun tosta nii
kaverilla on aika nopeet refleksit
jayleiskunto

ksr_dsna
Viesti:

Re: Midnight sun

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 12 Elo 2017 00:47

ittee on aina kiinnostanu toi ylimieli
tai ylitunto
oon nähny tekoälyn jo 2014-15
phpBB [media]

Palaa sivulle “Kotiteatteri”