Päivän ihmeellinen YouTube-video

YouTube-videot, elokuvat ja muu audiovisuaalinen materiaali.
guiding_image
Viesti:

Re: Päivän ihmeellinen YouTube-video

ViestiKirjoittaja guiding_image » 27 Heinä 2018 00:22

No hei mä teen susta väärän rikosilmoituksen
Se uhkasi mua. Koin että henkeni on vaarassa. Ja kyttäpartio vie sulta yksilönvapauden.
Ja toimittaa sut vappuaattona Lohjan päivystykseen. Valehteltuaan että Inkoon Sara Keso teki susta virka-apu pyynnön. Mitään saara kesoa ei edes Inkoon terveystoimessa edes ole olemassa. Siis vittu
Mun otsassa lukee Born to raise Hell
Saa tulla aika vitunmoinen litania anteekspyyntöjä ennen kuin muutan kurssia. Vittu pitäis melkein nimetä se kyttä... mutten viitsi helevetintulen aiheuttaneen kytän nimeä julkisanoa. sä et tajuu. Kun mä laitan mun mielen johonkin tavoitteeseen se on ja pysyy
Ja hell-fire. Ei ehkä täs elämäs. Mut haudon kostoa ja sit kaikki lapset ja naiset saa tietää mihin helvettiin
Ja sä naurat ku mä puhun helevtintulesta
phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 27 Heinä 2018 00:43

Etsä ymmärrä? Kun yksilönvapaus on mennyttä niin se on mennyttä
Sä et sitä koskaan saa takaisin. Se määrittää loppuelämäsi. Mun yksilönvapaus ei merkinnyt tuolle kytälle eikä tk-lekurille mitään. Tiedätsä todennäköisesti jos edes yrität puhua syy-seurauksesta niin ne vain vilpittöminä nihilisteinä kieltää oman osan. No katotaan saatana. Meillon täs ikuisuus aikaa. Jotkut tyypit ei tajuu et mä oon aina ollut joogien ja aitoon uskoon tulleiden henkilöiden puolella. Enkä kiellä Buddhalaisuuttakaan. Mut voin sanoa sen että kun yksilönvapaus menetetään....sä et saa sitä koskaan takasin. Koska sun todellinen identiteetti on ikuisuudessa ja se on loistava ja se on kaikkea määrittelemätöntä. Kauhee tyyppi minäkin olennn
phpBB [media]

Yksilönvapaus.

Flippasin

ViestiKirjoittaja Flippasin » 03 Elo 2018 22:10

Jotkut sanoo et kosto on kaunis
https://youtu.be/CJGE3KKin6Q

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Elo 2018 19:46

phpBB [media]

"No en mie sittä kehtaa laulaa..."

guiding_image
Viesti:

Re: Päivän ihmeellinen Y

ViestiKirjoittaja guiding_image » 10 Elo 2018 22:30

Kannattaa syödä aika tukevasti ennen kuin katsoo tämän.. Taas Swenujen good ol' GR täl kertaa auton kans. Ja kauniit on äänetkin

phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

Re: Päivän ihmeellinen Y

ViestiKirjoittaja guiding_image » 04 Syys 2018 20:12

Itse katson ihan vain Maria Wern C-Moresta. Huh. Rankka reissu Tallinnaan takana. En edes käynyt maissa koska lähtöselvitys olympiaterminaalissa. Juoksin länsiterminaaliin. Helsinki oli tosin mielenkiintoinen ja paska kokemus. Mielenkiintoinen koska ihmiset. Paska because et tunne mitä ne sanoo. Kalenteri mun näyttää Vayradharaa.. Milarepa on siinä selityksessä. Milarepa. Kagyu tradition... The Buddha Vajradhara

Mä oikeasti uskon että tällä on jotain merkitystä. Ja postaan sen uudestaan. Mut mähän en oo sama keskushermosto sillai koskaan.
phpBB [media]

Mulla alkaa kyynelet valuu kun sanon Milarepa. Selvitykseksi. Kalenteri on jostain Biokustannuksen järkkäämästä tapahtumasta (joissa en enää käy koska uskomaton häpeä miten käyttäydyin). Vayradhara Buddha kalenterissa vuodelta 2011.
Mä häpeän
Ja jos joskus saavutan valaistuksen
Häpeän myös kaikkea mitä sanoin foorumeissa.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 06 Syys 2018 21:11

phpBB [media]

Mä tarkoitin sillä guiding imagella sitä että jos katsoo kuvaa niin se alkaa ohjaamaan asioita.
Tämä video ohjasi itseäni istumaan Kiasman eteen Mannerheimin patsaan viereen. Oluelle. Ja jotain merkillistä tapahtui - koska imitoin kuvaa.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 06 Syys 2018 22:53

It will guide you bc you are trying to find an image

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 07 Syys 2018 22:04

phpBB [media]

guiding_image
Viesti: