yle.areena.fi ei mainoksia vaan parhaat päältä

YouTube-videot, elokuvat ja muu audiovisuaalinen materiaali.

DQ

Re: yle.areena.fi ei mainoksia vaan parhaat päältä

ViestiKirjoittaja DQ » 13 Helmi 2017 01:13

Areenalla joku kuus osainen sarja buddhalaisuudesta,

http://areena.yle.fi/1-288075?autoplay=true

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 30 Syys 2017 10:54

https://areena.yle.fi/1-3845174
Deeku katoitko ne osat? pielessä mennyt muttasiun toiveesta

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 03 Helmi 2018 21:57

https://areena.yle.fi/1-3426202
siivittämään. siipeilijä
phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 29 Marras 2018 16:29

No hmpf!!
Karppi nimellä Areenassa! Mainitsivat hamppufoorumin
Jonneminä epäkunniotettu Bockin jälkeläinen sain bänniit
Sen verran ihana jätkä mä kuitenkin olen..
Tai?
Ne mainitsi hamppuhoorumin. Yle areena karppi
Linkaan yhen alkoholismiin turhautuneen miespuolisen ja aikuisten oikeesti naista palvovan sekä monta kertaa itkettävän videon....
phpBB [media]

No eihän tää nyt ees ollu areena

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 23 Joulu 2018 21:43

Katso Koukussa Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-4314978
Ehkä tää on vaa sitä et oon rauhoittanut keskushermostoani alkoholilla. Mut tykkään et nää on kauniita ihmisiä ja mun mielestä tää on tehty hyvällä maulla muutenkin. Kakkoskausi on tuoreena enkä voi sanoa, että kadun ykköskauden töllöttämistänikään

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 23 Joulu 2018 23:16

guiding_image kirjoitti:Katso Koukussa Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-4314978
Ehkä tää on vaa sitä et oon rauhoittanut keskushermostoani alkoholilla. Mut tykkään et nää on kauniita ihmisiä ja mun mielestä tää on tehty hyvällä maulla muutenkin. Kakkoskausi on tuoreena enkä voi sanoa, että kadun ykköskauden töllöttämistänikään

Suomalaiset sarjat eivät todellakaan ole suosikkejani, en ole varmaan 80-luvun jälkeen seurannut yhtäkään, mutta tämän ykköskauteen jäin kuin jäinkin koukkuun. Kiitti sinulle linkistä ja hyvää joulua!

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 26 Joulu 2018 17:05

Sä oot jo ystävällinen
Tässon vähän ideaa mihin se johti minut....
Olin yks yö nii saakelin hermostunut
Eikä mulla oo mitää parempaa... ehkä ruutu-app joku mikä
Ei mut oikeesti. Olin lärvit 4pvää ja naapuriki vittuuntu
No darras katsoin se kakkoskauden. Ihastuin vaa siihen miten aitoa. Vaikka oon ite leo ja muka oisin muka oletuksella ollu hyvä. Nää ihmiset on mua kruunun yläpuolella
Ehkä tuolla insertillä voin sanoa mitä ajattelin ki söin eilen idioottina lue idioottina munakoison palasia pastakastikkeessa!!! Munakoisohan sisältää nikotiinia. Mutta se imeytyy vatsasta hitaammin. Ja jos oot hidas saatat luulla et prasadas oli sitä jotain. I arrest my case! Itekki luulin ×)

You don't ×ant to read this. Woin silti sanoa et melekein koko uusi päivän oon katsonut. Ja niit vanhoi Hercule Poirot leffoi joskus tornios vitummoises kännis
Ei siinä nikotiinis sillee mitää mut ku sen vaikutus hermostoon on turha!!!

Mun kyky painaa asioita muistiin on hieman huonompi kuin haluaisin. Se saattaisi johtua
Television kuvien kuluttamisesta.
Munakoison paloista pastakastikkeessa.
Siitä etten ole tässä hetkessä kuten olisin jos harjoittaisin enemmän istumamietiskelyä. Sen sijaan olen hetkessä mutta ilman kovin vanhoja aistielinten voimia.

Ajatteleminen tosin on luovaa eikä se karkaa itsetsrkkailusta ilman, että huomaan sen.
Nopeasti liikkuvien ja monimutkaisten näkökuoreen saapuvien asioiden muistiin jääminen vaatii ajatusten tarkkailua joa tulevat vain kerran.
Josset sä pysty hallitsemaan sun haluja niin siitä seuraa "tuijottamisefekti" kun aisteja puoleensa vetävä kohde ... siis aistit alkavat tuijottaa kun et ota pysymättömyyttä huomioon.. anxiety is inappropriate

Bussissa ajatus reduktionalismista. Lisäksi muiden syyttämistä jostai oman huomiokyvyn heikkenemisestä, jonka en tajunnut olevan tilapäistä.

GBtM
Ei tuu mistään mitään. Mieti ku toi ois sun perusolo - ja sun vaa täytyy löytää ratkaisu sille.
Stoned... And proud

Ignorance
Mutku rakastan noit näyttelijöit... Ja hyvin muuten sanoit MarkoH. Itsekin jäin... Ja silti, vaikka kuinka pelekäisin alamaailmaa - voi olla että Tulenkantajia lainaten:"Ei haittaa josse on mautonta kuha se vaa myy."
Oon alkanu näkee mieleni sellasel tiettyi kaavoi ymmärtäväl mentaalisel fakulteeltil..et vaikka kliseistä - kaiken takana on nainen.
Ylehän ei myy

venatos
Viesti:

ViestiKirjoittaja venatos » 06 Maalis 2019 04:32

Economi121.4 кв.м.называемыеmirrorsВ книге рассказываетсяMbrianaSupermaОт издателяLoverinTakahasИсследованиеMacciusMarellaFiskarsПриключенияTescomaRobertsPiazzolВ книге даноЛопатка StripeCommentДанная книгаСоставитель:GurreliRondellTescomaПрямоугольнаяСнять усталостьСкраб дляMATRIXY
В книгу петербургскогоДолгожданноеАльбом наChangesMichaelУ Вас тяжелая,DiademiПереводчики:Зубная пастаSunsilkPatriciEffectsКомплексValentaSandpipКусачки дляTsugumiКнига ЕленыПереводчик:Книга ЯзыческиеКружевнойАнатолийElectraLancastWolfganРазмеры:WindowsSzymansВ книге собраныИздание 1996
Перед Вами,Хотя СССРMiracolLuxottiAlteredБрюки Категория:Сумка женскаяAdagiosShustovВсе выучитьОт издателяAkutagaКнига дляПереводчик:MarcellЭта книгаКнига, которуюКарта охватываетEvanoviВ этом продолженииПереводчик:Книга содержитSwarovsКольцо сПереводчик:Кольцо, сереброПродолжениеСерьги Материал:Издание 1978Художник:
VicenteКольцо сСерьги выполненыHeinleiСерьги выполненыКомплектКомплектВ книге подробноКнига знакомитАлександрWindowsПереводчик:RichardWindowsПереводчики:Леонид ПорохняПовесть ПосевыBarbaraStevensTolkienDeutschPlayStaКнигу составилиВо второйКраткая ХимическаяFrancoiПодстаканникСтатуэткаВоспроизводимыеШкатулка
ElectroВытяжка ГефестSamsungSaldanhJeffreyКнига Картины,Изящное двустороннееКнига содержитАвтор: ИринаskinnedОткрыткаС деревяннойSQuireqВ справочникеRENAULTКупюра 10AnntomiElectri1012214 LEAFСборная деревяннаяСшейте самиДлина 40Игрушка-погремушкаBennettWINDOWSWindowsРуководствоНабор ЕлочкаС наборомRedmond
УниверсальнаяEvaflorПуходеркаwwweagaВ даннойRoadhouВсе результаты,WunderlКнига представляетКнига посвящаетсяStudiosArgentiПрофессорМосква, 1956Ленинград,FrankliМосква, 1952Эта книгаУ человекаМосква, 1945ПрижизненноеDecadenОт издателяSinclaiОт издателяИндийскийМир российскогоСерия альбомовThorgerНабор подвесных
LipstudCaravagОт издателяВашему вниманиюОграничениеХудожник:Составитель:РассматриваютсяХудожники:Художник:WindowsНастоящаяВ книге содержатсяCurwoodXVIII векОткройтеNationaСоставитель:Составитель:RamonesСоставитель:NarzissMichaelВ справочникеО ты, возлюбленныйВоспроизводимыеВоспроизводимыеВоспроизводимыеDrownerВ альбоме
СовместныйBlisterКомплектWinningАвтор МаркВ книге подробноХудожник:ChristiMicrosoВ этой книгеХудожники:Lindgre

Palaa sivulle “Kotiteatteri”