ohoi

Ole hyvä ja esittele itsesi.
etsivä
Viesti:

ohoi

ViestiKirjoittaja etsivä » 11 Huhti 2013 18:18

Moi,
mie oon parikymppinen poika Lahdesta. Oon täss asunu jonku puoltoista vuotta,mut edelleen tunnen oloni aika lappeenrantalaiseksi (missä siis asuin ennen Lahteen muuttoa jonku 10 v).

Nautin paljon kukista,auringosta,musiikista,soittamisesta,teestä,maalaamisesta,piirtämisestä,ruuanlaittamisesta,luonnosta,hiljentymisestä,istumisesta,liikkumisesta,lukemisesta,uudesta. Ja paljosta muusta.

Oon tehny zazen meditaatiota jonku 7-8 kuukautta, buddhalaisuudesta oon ollu kiinnostunu oikeestaa ylä-asteesta asti mutt vakavammin sen harjottamiseen aloin suhtautuu joku vajaa vuosi sitten. Pitäs saada toho se rutiini,yleesä istun joka aamu (ja välil myös illal) mut sit joku päivä saatanki keksii jonku tekosyyn ja jätän istumisen väliin.

Oon yleesä aika iloine ja positiivine mutta välil on myös tieteki "huonompiiki" päivii. Luonto on tosi kaunis. Tulee välil kyyneleet silmii ku kattelee jotai kukkasta tai taivasta tai puita. Luonto muistuttaa miuta siitä, ett kaikki tulee menee loppupeleis viel hyvi vaikka subjektiivisesta näkökulmasta vois tuntuuki ikävältä.

Santeri
Viesti:

Re: ohoi

ViestiKirjoittaja Santeri » 12 Huhti 2013 08:31

Hei etsivä,

Yleesä istun joka aamu (ja välil myös illal) mut sit joku päivä saatanki keksii jonku tekosyyn ja jätän istumisen väliin.

Minäkin keksin näitä tekosyitä. Tämä on aika yleinen ongelma.

Metta,
Thanavuddho
:violent2:

Palaa sivulle “Esittelyt”