Jakke

Ole hyvä ja esittele itsesi.
Jakke

Jakke

ViestiKirjoittaja Jakke » 13 Helmi 2013 17:31

Moi!

Meikämando on epäbuddhalainen, kuolleita eläimiä syövä, elämää ja kuolemaa henkivä ilmiö. Jonkinlainen murtumaton prinssi, välillä parrasvaloissa ja välillä työtön. Tyttöystävän mielestä mulla on upee body, omasta mielestä mulla on särmikkäät leukaperät (menee hyvin yhteen leveiden hartioiden kaa). Ystäviä mulla on kaikista sosiaalisista luokista, ja luokattomista luokista. Olen jonkinlainen oman tien elitisti (vapaa koira), synnyin pieneen kylään Padinkiin pohjoispohjanmaalle, muutin nelivuotiaana helsinkiin, ranskalaiseen kouluun nollaluokalle. Sieltä ranskaan, josta matka jatkui afrikkaan ja 11 vuotiaana jälleen takas suomeen pohjanmaalle. Tässä vaiheessa olin jo leimaantunut Senegalissa Wolof-heimoon, ja Wolofien sosiaalisiin normistoihin. Välittömästi päästyäni takaisin suomeen, aloitin oman taiteilun musiikin parissa. Muutin pohjanmaalta takaisin helsinkiin 2001, ja aloitin opinnot elokuvaäänisuunnittelun parissa metropoliassa 2003. 2010 jatkoin maisteriopintoihin teak:iin keskittyne teatteriäänisuunnitteluun. Tällä hetkellä kirjoitan gradua joka käsittelee idän vaikutuksia äänisuunnitteluun, ääntä joka kuuluu yhden käden taputuksesta. Toisinsanoen taidetta tienä tunnistaa itsensä maailman sekamelskasta, ja tämän hiljaisen tiedon/varmuuden siirtämisestä taiteeseen.

Santeri
Viesti:

Re: Jakke

ViestiKirjoittaja Santeri » 15 Helmi 2013 06:02

Hei,

No ilmankos. Palaset loksahtavat kohdalleen. Onnea gradun kanssa.

Metta,
Thanavuddho

Palaa sivulle “Esittelyt”