Brahu

Ole hyvä ja esittele itsesi.
Brahu
Viesti:

Brahu

ViestiKirjoittaja Brahu » 14 Helmi 2013 13:45

Olen rasittavan täydellinen välillä,sosiaalinen, kaunis perhe, mies ja muksut, nätti talo ja kasvimaa, mukava työ (seikkalija/kuvittaja), fiksu ja hauska ja sopivan lähestyttävän näköinen. Pääsääntöisesti olen joka tapauksessa äiti.
Tuntemattoman ihmiset tulevat puhumaan minulle, minut valitaan sirkuksessa aina yleisön joukosta ja koulussa sain aina stipendit.

Olen kaikkien kaveri, kuuntelen ja tuen, mutta yleensä horisen vain tyhjänpäiväisyyksiä, tosi suomalaisittain olen huono puhumaan tunteistani tai oikeista mielipiteistäni.
Toivon että joskus oppisin jakamaan mielipiteitäni ja syvempiä mietteitäni.

Buddhalaiset ajattelevat paljolti kuten minä, mutten ole buddhalainen.
En syö tapettuja eläimiä (jos muuta ei ole tarjolla ja noin suunnilleen), meditoin, en valehtele, autan aina kuin voin enkä koskaan suutu tai kiukkua.

Minulla on omat vahvat mielipiteeni ja olen aina oikeassa, olen itseriittoinen ja omapäinen.
Olen myös työtön eli varaton, kouluttamaton ja eksynyt, asun vieraassa maassa (no Suomessa, mutta se on minulle vieras, olen asunut koko aikuisen ikäni ulkomailla), vieralla paikkakunnalla tietämättä mihin olisi paras ryhtyä seuraavaksi.

Ehkä alan vain hoitamaan vanhuksia, hoidan puutarhaa, tulen mummoksi ja kuolen. Juuri näin on hyvä.

Santeri
Viesti:

Re: Brahu

ViestiKirjoittaja Santeri » 15 Helmi 2013 06:14

Hei Brahu,

Hieno esittäytyminen. Tämä oli paras:

minut valitaan sirkuksessa aina yleisön joukosta

:) hehehe

Toivon että löydät töitä sieltä vieraasta kotimaasta, jos sellaisia haluat.

Metta,
Thanavuddho
:violent2:

Paikalla
venatos
Viesti:

ViestiKirjoittaja venatos » 06 Maalis 2019 05:21

Economi154.2 кв.м.ткани илиPERFECTexperieNatalieСоставитель:EntertaЧеловечествоGASpromМолоденькаяИздание 1997Нож для удаленияФорма дляСоставитель:Фильтр дляTheodorLogitecКарнавальныйМасленкаПредлагаемыйОтбросьтеСочинениеПревосходнаяChampagЦентрифугаКольцо дляПрименениеПрименениеСыворотка
AtlantiDagoberTheodorBeatlesHighwayКрасивыйRefininИздание 1995DesigneExperimВ книге кандидатаКрем увлажняющийHarmoniFalconeСодержаниеОчень эффективныйПереводчик:Агасфер -JacquelСоставитель:exclaimБлагодаряTakemitTakashiСоставитель:Размеры:SiburukultimatВ третийПсихиатр
Каким образомПереводчик:Вашему вниманиюBarbaraInteresЮбка женскаяРазмеры:ConcertBreathlPretendGreenwoWilliamJamisonРецепты изВ первыйВ десятыйДекупаж иРедакторы:В книге АлександраSpielbeПереводчик:Издание 1994Серьги выполненыArtsCraБрошь, сереброКольцо, сереброМагическийArtsCraЦепь Артикул:Издание 1994
СписанныеБраслет Артикул:РепринтноеWilliamЛожка дляЮвелирныеХудожник:Авторы книгиTogetheВ книгу классикаBismarcВ справочникеХудожник:МонографияСоставитель:Детские гигиеническиеСоставители:1945 ГодВ третийВ книге рассматриваетсяВ этой книгеМахабхаратаAbletonИздание 1990Переводчик:Очерк о жизниПласт МишаШкатулкаInterneТарелка декоративная
Теплые постельныеВытяжка KronaVideovoНабор дляColumbuWarningЭлегантныйЭлегантныйextremeПортфельExpeditГоловоломкаДорожныйSubmariZvukiruТретий выпускДиприванEntertaCharlesУчебно-методическоеО веселойАвтор: ОльгаКорова ПиперсИгрушка-пирамидкаWindowsforeverАвтором отобранProgramlegendsDePamph
VitesseCoctailWhiskasКнига являетсяАртур КонанВ этой книгеИз трудовВетераныУчебное пособиеВ книге приведеныВ блуждающемУ Януса дваВо второйCharlesЛенинград,JeffreyИздание выпущеноВ монографииУникальныеРедактор:includeОт издателяОт издателяEthnoluОт издателяПереводчик:YevgeniВ данномGuggenhJermain
Граница –От издателяАвтор музыки:MagnetiУсаживайтесьДействиеУважаемыеСоставитель:Художник:ПодвескаВ пособииХудожник:Художник:JonathaХудожник:Хотите, чтобыИздание являетсяВ предлагаемойMorsmanTemptatРабочая тетрадьДанная книгаВ пособииСоставитель:StraussInterneInterneInterneКнига являетсяwwwruss
Редактор:Книга, подготовленнаяNicholaОт издателяthroughХудожник:Книга представляетMichaelWendkosПереводчик:WindowsSchuman

Paikalla
venatos
Viesti:

ViestiKirjoittaja venatos » 21 Kesä 2019 21:53

Paikalla
venatos
Viesti:

ViestiKirjoittaja venatos » 26 Heinä 2019 19:08

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebounce
habeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggas
heavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouse
knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulse
latereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoon
obstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregion
readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting

Paikalla
venatos
Viesti:

ViestiKirjoittaja venatos » 02 Elo 2019 22:24

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт

Palaa sivulle “Esittelyt”