Maassa maan tavalla

Ole hyvä ja esittele itsesi.
Maa
Viesti:

Maassa maan tavalla

ViestiKirjoittaja Maa » 24 Helmi 2013 11:43

Tervehdys! Olen 26-vuotias äiti, etsijä, sekä ihminen. Syntymälahjana tälle kierrokselle minulle on siunaantunut pohjaton uteliaisuus syviä vesiä kohtaan sekä Jeesus-syndrooma eli kutsumus omistautua palvelemaan jotain itseä suurempaa ja auttaa muita ihmisiä.

Ammennan paljon buddhalaisuudesta, mutta ammennan muualtakin. Yksinkertainen meditaatio ("pelkkä istuminen" ja myötätuntoharjoitukset) ovat harjoituksistani tärkeimmät.

Monella tapaa olen tieni alussa, en voi sanoa ymmärtäväni ja tietäväni kovinkaan paljon. Silti olen yllättynyt ihmisen kyvystä löytää vastauksia sisältään kun vain osaa ja uskaltaa katsoa. Tällä hetkellä ensisijainen missioni on löytää omassa elämässä ja sisuskaluissa sellainen vakauden, viisauden ja onnellisuuden taso josta käsin voisin oikeasti auttaa muita. Tähän on vielä jonkin verran matkaa ja toivoisinkin löytäväni ympäristön joka tukisi näitä tavoitteita paremmin kuin entiset kuvioni.

Hiljaisuus on paras ystäväni, mutta myös keskustelu muiden ajattelevien olentojen kanssa auttaa pysyttelemään valppaana, arvelen.
:mrgreen:

...
Viesti:

Re: Maassa maan tavalla

ViestiKirjoittaja ... » 24 Helmi 2013 14:06

Tervetuloa!

Santeri
Viesti:

Re: Maassa maan tavalla

ViestiKirjoittaja Santeri » 04 Maalis 2013 09:42

Hei,

Ja tervetuloa!!