Katujen zen -kirjaan liittyvät tapahtumat ja jutut

Ryhmät, yhteisöt ja yksityishenkilöt voivat ilmaiseksi ilmoittaa tulevista tapahtumista.
Uku

Re: Katujen zen -kirjaan liittyvät tapahtumat ja jutut

ViestiKirjoittaja Uku » 03 Huhti 2013 20:48

Tulevana lauantaina 6.4. klo 12 Katujen zen rantautuu konkreettisesti Pieksämäelle, kun Uku vierailee Pieksän Kirjassa höpisemässä kirjastaan. Pieksämäki Rock City, Spankhill, on mukana myös itse kirjassa. Jos olet lukenut kirjan, tiedät kyllä. Rok rok!

Lisäinfoa Facebook eventissä

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 04 Huhti 2013 16:38

Radio Helsingin haastattelu eiliseltä 3.4.:

Markus Laitinen on Harri Niemen ja Tuuli Hongiston vieraana puhumassa kirjastaan Katujen Zen.

Kuuntele täältä.

Radio Trombit FM:n haastattelu 26.3., jossa löpisin kirjastani ja touhuistani.

Trombit FM:n toimittaja Tommi Manninen kokeilee zazenia (istumamietiskelyä) Markus "Uku" Laitisen opastuksella maaliskuussa 2013.

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 07 Huhti 2013 16:16

Tiistaina 9.4. klo 17-19

Leppävaarassa asuva nuori kirjailija julkaisi kirjansa Katujen zen maaliskuussa. Kirja kertoo Ukun oman elämän karikoista ja käännekohdista ja siitä miten niistä selvittiin. Tule ja kuule naimisissa olevan perheenisän tarina ja katujen zenin kapina.

Sellon kirjasto, nuorten osasto Pointti, Espoo.

Pikkulinnut kertovat, että paikalle valuu myös Ylen kuvaaja ja toimittaja.

Täällä pari lukijapalautetta.

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 09 Huhti 2013 20:36

Kiitos kaikille nuorille, jotka olitte tänään paikalla Sellon kirjastossa Espoossa kuuntelemassa läppää Katujen zenistä ja katujen zenistä. Olette inspiroivaa sakkia! Paikalla olivat myös Ylen toimittaja ja kuvaaja, joten tilaisuudesta pamahtaa arvatenkin sitten myöhemmin matskua töllöön. Ilahduttavaa myös huomata, että Katujen zen on rantautunut toden teolla pk-seudun kirjastoihin: 37 varausta ja 21 kappaletta lainattavissa. Mahtavaa! Kiitos teille kaikille, olette huippuja!

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 14 Huhti 2013 21:40

Yo!

Täällä tuoretta lukijapalautetta kirjastani.

Päivän sitaatti Katujen zenistä sivulta 130:

“Jos emme voi tehdä parastamme arjessa, missä me sitten voimme? Elämä ei voi perustua Lepakkoluolassa runkkaamiseen.”

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 15 Huhti 2013 23:13

Jesus krist!!! Kuinka paljon kirjoja on mennyt noin kokonaan, jos kehtaan kysyä?

Metta,
Thanavuddho
:violent2:

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 16 Huhti 2013 21:30

thanavuddho kirjoitti:

Jesus krist!!! Kuinka paljon kirjoja on mennyt noin kokonaan, jos kehtaan kysyä?

Metta,
Thanavuddho

Jaa-a, ei mitään hajua. Oon sen verran hassu, että mua ei ees kiinnosta. Mä vain teen parhaani ja nautin matkasta. :)

Mut kiinnostusta on kivasti. Yks uus tapahtuma:

olen Maailma kylässä -festareilla Amazon-lavalla Rautatientorilla lauantaina 25.5. klo 1840-19 puhumassa Katujen zenistä. Lisätietoja täällä.

Henkinen vallankumous, pää pois perseestä ja oman elämän barrikadeille positiiviseen kapinaan!

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 18 Huhti 2013 21:44

Olen huomenna perjantaina 19.4. äänessä Radio NRJ:llä klo 10:35-10:50 välillä. Asiaa Katujen zenistä ja ihmeellisestä elämästä. Jos missaat spektaakkelin, ensi viikolla kuultavissa ämpeekolmosena.

Radio NRJ

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 24 Huhti 2013 22:11

Uusimmassa Voi Hyvin -lehdessä (4/2013) on arvostelu Katujen zenistä. Jee jee! Lisäksi tämän kevään radiohaastattelut ovat nyt kaikki Youtubessa kuultavina, uusimpana viime viikon Radio NRJ:n haastis.

Arvostelu ja videot löytyvät täältä.

Get up, stand up, don't give up the fight!

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 02 Touko 2013 13:41

Tänään YLE TV1:llä on asiaa Katujen zenistä ja minusta Puoli seitsemän -ohjelmassa klo 18.30. Juttu uusintana huomenna perjantaina 3.5. klo 05.55 ja 11.10 sekä nähtävissä 30 päivän ajan Yle Areenassa. Nähtävissä myös sitten hieman myöhemmin Youtube-kanavallani.

Positive Vibrations!

Palaa sivulle “Ilmoitustaulu”