Katujen zen -kirjaan liittyvät tapahtumat ja jutut

Ryhmät, yhteisöt ja yksityishenkilöt voivat ilmaiseksi ilmoittaa tulevista tapahtumista.
Uku

Re: Katujen zen -kirjaan liittyvät tapahtumat ja jutut

ViestiKirjoittaja Uku » 03 Touko 2013 08:47

Eilinen juttuni Puoli seitsemän -ohjelmassa nyt katsottavissa Yle Areenassa 30 päivän ajan. Alkaa kohdasta 20:05. It's all about the attitude!

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 07 Touko 2013 20:38

Olen perjantaina 10.5. klo 08.35 vieraana Radio Yle 1:n Ykkösaamussa puhumassa kirjastani Katujen zen ja muusta ajankohtaisesta.

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 14 Touko 2013 01:34

Hei,

Uku kirjoitti:Olen perjantaina 10.5. klo 08.35 vieraana Radio Yle 1:n Ykkösaamussa puhumassa kirjastani Katujen zen ja muusta ajankohtaisesta.

En huomannut tätä. Arvaa repesinkö tänään kun latasin Yle Ykkösaamun podcastin?

"Ja lopuksi tapaamme miehen joka selätti päihderiippuvuuden..."

Dude on joka mediassa näköjään. Kuuntelen aika usein tuon Ykkösaamun podcastin.

Metta,
Thanavuddho
:violent2:

Uku

ViestiKirjoittaja Uku » 27 Touko 2013 20:55

thanavuddho kirjoitti:Hei,

Uku kirjoitti:Olen perjantaina 10.5. klo 08.35 vieraana Radio Yle 1:n Ykkösaamussa puhumassa kirjastani Katujen zen ja muusta ajankohtaisesta.

En huomannut tätä. Arvaa repesinkö tänään kun latasin Yle Ykkösaamun podcastin?

"Ja lopuksi tapaamme miehen joka selätti päihderiippuvuuden..."

Dude on joka mediassa näköjään. Kuuntelen aika usein tuon Ykkösaamun podcastin.

Metta,
Thanavuddho

Hahhaa, hauska! :)

Mut tosiaankin hurjasti on taas tapahtunut kaikkea kirjan tiimoilta! Kaikki ajankohtaiset haastattelut ja lehtijutut sun muut löytyvät aina täältä. Katujen zenin asenne leviää vahvana, ja se on hienoa! Valta takaisin ihmisille!

Viime lauantaina olin Maailma kylässä -festareilla kertomassa kirjastani. Paikalla oli paljon ihmisiä kuuntelemassa löpinääni Rautatientorilla Amazon-lavalla. Sain rustata omistuskirjoituksia huonolla käsialalla ja tavata hienoja ihmisiä. Kiitos kustantajalleni Likelle sekä Rosebudille, Maailma kylässä -festareille ja kaikille paikalla olleille!

Huomenna tiistaina 28.5. olen Sellon kirjaston (Espoo) lavalla Sonja Peschkowin haastateltavana. Myynnissä myös kirjaani. Lähiaikoina on myös tulossa lehtijuttuja kirjasta ja minusta, mutta niistä sitten lisää joskus.

Stay Strong, Stay True!

Palaa sivulle “Ilmoitustaulu”