Myös kaiken sen mitä et halunnut?MarkoH kirjoitti:Minä oon oikeestaan saavuttanut elämässä kaiken sen mitä olen halunnutkin.

Myös kaiken sen mitä et halunnut?MarkoH kirjoitti:Minä oon oikeestaan saavuttanut elämässä kaiken sen mitä olen halunnutkin.
Dharmis42 kirjoitti:Myös kaiken sen mitä et halunnut?
Joskus se mitä haluaa onkin se mistä haluaa eroon?MarkoH kirjoitti:Dharmis42 kirjoitti:Myös kaiken sen mitä et halunnut?
Ei, ei suinkaan. Tilanne ei ole läheskään niin paha. Eihän siinä olisi mitään järkeä, eihän?
Dharmis42 kirjoitti:Joskus se mitä haluaa onkin se mistä haluaa eroon?MarkoH kirjoitti:Dharmis42 kirjoitti:Myös kaiken sen mitä et halunnut?
Ei, ei suinkaan. Tilanne ei ole läheskään niin paha. Eihän siinä olisi mitään järkeä, eihän?
Ikäänkuin se mihin kiinnittää huomiota vain kertoo siitä todellisesta halusta, joten näin katsoisin sitä. Joten hypätä yli sen muodollisen näkymän ja iskeä juuri siihen, kuten sanoit todelliseen haluun.MarkoH kirjoitti:Mitä sinä todella haluat?
Ei ehkä lopeta tupakointia, mutta kertoo juurikin todellisesta halusta. Kelata siitä lisää, en tiedä kuulostaako tämä järkevältä? Luo vaan lisää kelojaMarkoH kirjoitti:Mutta tupakointi josta ei opi mitään, tuntuu täydelliseltä ajanhukalta.
Dharmis42 kirjoitti:Ikäänkuin se mihin kiinnittää huomiota vain kertoo siitä todellisesta halusta, joten näin katsoisin sitä. Joten hypätä yli sen muodollisen näkymän ja iskeä juuri siihen, kuten sanoit todelliseen haluun.MarkoH kirjoitti:Mitä sinä todella haluat?Ei ehkä lopeta tupakointia, mutta kertoo juurikin todellisesta halusta. Kelata siitä lisää, en tiedä kuulostaako tämä järkevältä? Luo vaan lisää kelojaMarkoH kirjoitti:Mutta tupakointi josta ei opi mitään, tuntuu täydelliseltä ajanhukalta.
Se todellisuus mulle ja sulle on aikalailla kiinni siitä mitä kukin haluaa? Suhteellista...varmasti kaikki haluaminen on suhteellista. Myös se mitä ei halua.MarkoH kirjoitti:Mitä sinä todella haluat?
Dharmis42 kirjoitti:Se todellisuus mulle ja sulle on aikalailla kiinni siitä mitä kukin haluaa? Suhteellista...varmasti kaikki haluaminen on suhteellista. Myös se mitä ei halua.MarkoH kirjoitti:Mitä sinä todella haluat?
Sä haluat todellisuutta? Miten?
Uskossa on se vaikeus, että se totuus on jotain mitä ei voi todentaa. Tarkoitan omakohtaisesti todentaa jotain. Ettei se usko olisikin vain halua uskoa johonkin tiettyyn itseluotuun totuuteen.MarkoH kirjoitti:Ilman uskoa totuuteen emme olisi päässyt edes alkuun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija