Zen ja tupakanpolton taitamattomuus

Keskustelua buddhalaisuudesta.
MarkoH

Re: Zen ja tupakanpolton taitamattomuus

ViestiKirjoittaja MarkoH » 01 Tammi 2015 17:14

Dharmis42 kirjoitti:
MarkoH kirjoitti:Ilman uskoa totuuteen emme olisi päässyt edes alkuun.
Uskossa on se vaikeus, että se totuus on jotain mitä ei voi todentaa. Tarkoitan omakohtaisesti todentaa jotain. Ettei se usko olisikin vain halua uskoa johonkin tiettyyn itseluotuun totuuteen.

Niin. Siksi emme ainoastaan usko, vaan myös harjoitamme.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 01 Tammi 2015 18:29

MarkoH kirjoitti:Niin. Siksi emme ainoastaan usko, vaan myös harjoitamme.
Harjoitamme tupakointia? :lol:
phpBB [media]

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 01 Tammi 2015 21:39

Dharmis42 kirjoitti:
MarkoH kirjoitti:Niin. Siksi emme ainoastaan usko, vaan myös harjoitamme.
Harjoitamme tupakointia? :lol:

Ei kun me vaan harjoitamme :)

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 02 Tammi 2015 20:05

tommi kirjoitti:...päättää että jokin asia ei ole hyväksi ja sitten vain tottelee tuota päätöstä. Jos taas asenne on sellainen, että "minun ei tarvitse totella ketään, minä itse teen tätä omaa juttuani", niin on enemmän alttiina kaikenlaisille päähänpistoille ja muulle mielen levottomuudelle.

Ei kannata välittää siitä mitä ajattelee siitä mitä muut puhuu.

tommi
titteli: über geek
Viesti:

ViestiKirjoittaja tommi » 02 Tammi 2015 22:34

MarkoH kirjoitti:
tommi kirjoitti:...päättää että jokin asia ei ole hyväksi ja sitten vain tottelee tuota päätöstä. Jos taas asenne on sellainen, että "minun ei tarvitse totella ketään, minä itse teen tätä omaa juttuani", niin on enemmän alttiina kaikenlaisille päähänpistoille ja muulle mielen levottomuudelle.

Miksi ei kannata?

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 02 Tammi 2015 23:14

tommi kirjoitti:
MarkoH kirjoitti:

Miksi ei kannata?

Kokeile mitä tapahtuu.

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 06 Tammi 2015 12:56

phpBB [media]

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 11 Tammi 2015 06:12

tää kuulus oikeestaan tuonne Vitsi-ketjun jatkeeksi, mutta kun asia on tavallaan tärkeä, ja koskettaa läheisesti noita tupakoinnin kiistattomia terveyshaittojankin, niin kopion sen vielä tännekin:

Tasa-Arvoinen Tupakkalaki Suomalaisittain

Minusta kaikki KKOVAT Huumeet Pitäisi Ehdottomasti Kieltää, Kuten Ne On Jo Kiellettykin!!! Jättäisin Vain Alkoholin Ja Tupakan Entiselleen Koska Ne Ovat Terveyteen MYÖS (varsinkin Mielen-T) Suotuisasti Vaikuttavia Ainesosia. Tai ehkä Voisi hienovaraisesti Pyrkiä Ben Z:n keinoin kohti Vähemmän Tupakoivaa Suomea. Ei Siis Täyskieltoa. Tällöin Tupakointi olisi Edelleen UberCooll;) kuten Sen Tulee Ollakin. Ja Terveysintoilijatkaan Eivät Tuntisi Oloaan Uhatuksi. Kaikki Voittaisivat. Menihän Tasa-arvoinen AvioliittoLakikin Läpi, Miksei Sitten Tasa-Arvoinen TupakkaLaki??? Nykyinen Laki Sortaa Tupakoitsijoita Pahasti, ja Suuntaus On Yhä Vaan Tiukempi. Tupakoitsijat Ahetaa Aina Vaan Ahtaammalle Jonka Jälkeen He Eivät Enää Koe Olevansa Tervetulleita Yhteiskunnalle. Mitä Sen Jälkeen Tapahtuu? Kuka Osaa Sanoa? Koemmeko Uuden Suomalaisen ISISin Tulemisen, Ja Mitä Se Taas Merkitsee, Meille Kaikille? Onko Kellään Enää KIVAA? Miettikääpä Sitä, Minä Menen Saunaan Ottamaan LÖYLYJÄ.

NEW ORDER!!!

-------

meinasin tehdä hyvinvetävän kansalaisaloitteen mutta tulin hulluksi ja peruutin sen viime henkäyksellä. ehkä joku muu ottaa siitä mielekkään duunin. kuten — henkilön Harri kanssa.

kannatan ajatusta vilpittömästi ja suurella tunteella!!!

saa lainata!

JA SITTEN TULIN JÄRKIINI!!!

JA SITTEN TULIN VIELÄ ENEMMÄN JÄRKIINI::::

en halua minkäänlaista julkisuutta saati sitten kuuluisuutta tämän aloitteen johdosta. asia on mielestäni tärkeä, mutta minä haluan olla tavallinen juntti perusmarko jota kukaan ei ole tuntevinaan. eikä tunne. koskaan. ei edes historiankirjoihin saa nimeäni laittaa ilman lupaani. ja sitä ei tule. koskaan. eikä edes ennen sitä, tai sen jälkeen. tai sitten en sanonut yhtään mitään, enkä pistänyt mitään aloitetta alkuun. kiistän siinä tapauksessa kaiken ja väitän ettei mitään ongelmia ole! koskaan ollutkaan, eikä tule! tämä on totuus, mutta minä en väitä sitä totuudeksi enkä valheeksi enkä miksikään välimuodoksi enkä kummaksikaan ja en siis sanonut sitä ensimmäistä enkä viimeistä kertaa enkä siinä välissä. got it? t. "savolaine kiarous"

ps. ylitin itteni. vain savolaisittain.

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1068

SMOKING IS DANGEROUS TU YOUR HEALTH!!!

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 11 Tammi 2015 06:13

ja sitten viimein saunaan... ja sen jälkeen vielä pientä "näpertelyä" pari päivää.

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 11 Tammi 2015 06:36

ps. tuon lakialoitteen Tasa-Arvoisesta Tupakkalaista Suomalaisittain voi kaikin mokomin lainata ja omia omiin nimiinsä, kuka vaan kokee asian tarpeeksi tärkeäksi. vaikka joku tupakoitsija, tai miksei vastustajankin. minäkin koen, mutta en vaan VOI tehdä sitä. ja Oikeaa Buddhalaisuutta voisi olla sekin että tyrkyttäs tuota sanomaa jokaiselle vastaantulijalle kuka vaan vastaan tulee filosofiasta, elämänkatsomuksesta ja Uskonnosta riippumatta. kunhan vaan JOKU tekisi sen. onko kellään Jörn Donnerin sähköpostiosoitetta tähän hätään esim.? tarvitsemme nyt apuja tämän sanoman levittämiseen. ehkä. kyse on Isoista Asioista.

Jumala meitä auttakoon jos kokee aiheelliseksi. Rukoilkaamme.

Tämä ei siis ollut Vitsi-ketju.

Palaa sivulle “Dharman pyörä”