pont sur la rivière était en place

Keskustelua buddhalaisuudesta.
Banning
Viesti:

pont sur la rivière était en place

ViestiKirjoittaja Banning » 26 Maalis 2020 11:16

Fulltime werken, flexibiliteit kan een groot verschil maken. Janssen getuigt: “Ik leef volgens mijn to-do-lijst. Zonder dat weet ik zeker dat dingen niet op tijd zouden worden gedaan. Ik heb het geluk dat ik een eigen bedrijf heb en Nike Air Vapormax Femme vanuit huis werk. Ik heb veel flexibiliteit met mijn dag. Ik kan dingen doen op momenten die mij uitkomen; zoals boodschappen doen op het midden van de dag, rennen nadat de kinderen naar school zijn gegaan. Dit betekent ook dat ik 's avonds veel werk. Ik werk een beetje voordat de kinderen ook 's ochtends op zijn. Ik knijp het altijd en overal in. ' Bowen is het daarmee eens: "Soms zijn er lange uren dicht bij de deadline, maar de aard van reclamebureaus is dat ze een los schema mogelijk maken, zodat ik op woensdagmiddag kan rennen en het niemand echt iets kan schelen."

Hayes heeft, hoewel ze niet thuis werkte, meer flexibele uren kunnen bedingen waardoor ze tijdens de lunch een paar dagen per week kan hardlopen of eerder naar huis kan voor een run na het werk. 'Het is waar dat flexibiliteit en onze takenlijsten ons soms veel Adidas Zx Flux Damen meer op wervelende derwisjen kunnen laten lijken dan verzorgde professionals - en dat ik misschien in tranen ben gereden toen de brug over de rivier omhoog was toen ik aan het rennen was om mijn zoon van school, tussen een spervuur ??van vergaderingen en een "lunchrun" - maar af en toe een meltdown of een telefonische vergadering terwijl we nog bezweet zijn van een run zijn onze geheimen; niemand in de echte wereld hoeft het te weten. '

Ik had echt geen idee waar ik vanmiddag over moest bloggen. Ik Nike Air Force 1 Herren heb tot nu toe alleen mijn huis verlaten om met Bailey te wandelen, ik heb nog niet getraind, ik heb niets spannends gegeten, ik heb geen blogwaardige openbaringen gehad. (Of een andere niet-blogwaardige openbaring.) Ali suggereerde dat ik zou nadenken over een paar leuke dingen die eraan komen, en ik ben al in een iets beter Nike Air Max 97 Donna humeur.

Ik ga morgen een ballonvaart maken voor een blogger-evenement met Hershey. (Ja, zoals de chocolade.) Ik ben even bang en opgewonden. Vliegen in een groot, stevig vliegtuig maakt me bang, dus ik weet zeker dat dit ook zal gebeuren. Maar doe één ding per dag dat je bang maakt, toch? Ik heb het gevoel dat het de angst zeker waard zal zijn.

Ik ga vrijdag zeilen met Ashley en Bo. Een paar maanden geleden was er een Groupon, en ik kocht het volledig met de bedoeling alleen te gaan en op zoek te gaan Nike Air Max 270 React Hombre naar leuke zeilende jongens, voordat Ashley me vertelde dat haar en Bo ook een Groupon kocht. Ze hebben vernomen dat ze voor mij wingman en lady zullen spelen.

Ik ben verheugd om deze zaterdag 13 mijl te lopen. Zo lang heb ik niet gelopen sinds ik in april de More / Fitness Half heb gelopen. Dertien mijl is een ongelooflijk legitieme Adidas Ultra Boost Damen afstand, waardoor ik het gevoel heb dat ik echt aan het trainen ben voor een marathon, en niet alleen veel ren. Die lange termijn zal natuurlijk worden gevolgd door een bagel en vervolgens een aantal fantastische verjaardagsvieringen in de buitenlucht voor vrienden.

Palaa sivulle “Dharman pyörä”