Mitä kuuluu tänään?

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
Dharmis42
Viesti:

Re: Mitä kuuluu tänään?

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 06 Joulu 2017 02:35

"Se kaikki oli paskaa." - Se tunne kuin.

edit: Miltä se tuntuu?

Kuva

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 06 Joulu 2017 02:46

Eikö tämäkin paska foorumi ole elänyt elämänsä. Johto irti ja bitit taivaaseen.

Paska foorumi.

Haista vittu.

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 07 Joulu 2017 12:01

equanimity:
all beings are heirs to their actions
their happiness or unhappiness depends on their actions
their happiness or unhappiness does not depend on my wishes

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 13 Joulu 2017 13:22

tyyneys/tasapainoisuus:
kaikki olennot ovat tekojensa perillisiä/perijöitä
heidän onnensa ja onnettomuutensa aiheutuvat heidän teoistaan
heidän onnensa ja onnettomuutensa eivät aiheudu minun toivomuksistani

_____
Säe perustuuu Joseph Goldmanin Equanimity/upeksha -luentoon (Youtubessa). Sen voisi kääntää monella muullakin tavalla; "happiness and unhappiness" voisi olla suomeksi onni ja suru, tai onnellisuus ja suruisuus, yms... Vaikka "unhappiness" ei yleisesti ymmärtäen ole onnettomuus, se on tässä yhteydessä parempi kuin suru.
Equanimity(Brahamavihara) -aiheelle on lukuisia muitakin -lähteitä, kuten Alexander Berzinin The Four Immeasurables in Hinayana, Mahayana and Bon, Buddhaghoshan Path of Purification, ja Edward Conzen Buddhist Meditation.

Dharmis42
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dharmis42 » 16 Joulu 2017 02:52

sininendraakki kirjoitti:tyyneys/tasapainoisuus:
kaikki olennot ovat tekojensa perillisiä/perijöitä
heidän onnensa ja onnettomuutensa aiheutuvat heidän teoistaan
heidän onnensa ja onnettomuutensa eivät aiheudu minun toivomuksistani

Mutta se mitä tapahtuu minulle ei ole minun tekojani? Muna vai kana?

Se mitä tapahtuu minulle, miten siihen suhtaudun, sitä se suhteellisuus on.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 20 Joulu 2017 20:22

https://youtu.be/Aooy7iw-7cY
Turham päivänen linkki. Siis itel on kännis usein sanasta riipaatenkieylmiģyestinnghuossssteinl
Eli puhuminen menettää merkityksen. Puhuminen ei menetä merkitystään. Pelkkä puhuminen? Mitä merkitystä?
Ei menetä puheen tekijää. Mutta turhasta puheesta...kuka voi menettää syntyjen juuret eli avidya

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 23 Joulu 2017 19:54

Mua pelottaa. Tajusin just et mun lapsuudenkodin asukkaat siis äiti ja isäpuoli vetivät itsellensä tähän asti täydellisen aistien tyydyttämisen voiton yli muiden aistivien olentojen.
Mua on jo 10+ vuotta häirinnyt. Mut koska ite oon vajakki en tajuu tätä tilannetta. Homma meni öbaut sillee et isä&äiti - meillon niin helvetin paljon kovempi itsetunto ku sulla 4-5 kg rääpäle etkä sä koskaan saa etkä tuu saamaan tahtoas läpi. "Me ehdollistetaan sut siihen ettet koskaan saa tahtoas läpi."
ET KOSKAAN!
öö tiedätköhän ystävä miten vaikea tuosta tilanteesta on saavuttaa brahmacarya?! sun koko elämä on valmistettu toisen ihmisen halun toteuttamiselle.
etkä sä edes saanut päättää otatko osaa tän Suomalaisen 100 v. yhteiskunnan upeksanaan.
voin sanoo yhden asian tässä mitä melkein kukaan jos kukaan pystyy. Oli hyvä tos pari vuotta sitte ku asuin Tornion Krunnin opiskelia-kämpil . Ai ?
saatan ollaki psykoosissa et tajuun mitä on jatkuvuus ja miten joogit pitää maailmaa yllä. Ideana jees mut se määrä suklaasyöjiä joita täytyy kohdata ja pikkutarkkuuden huomioiminen mut kuitenkin takertumattomuus kun aivo kävelee jotai ehkä 100 ihmistä vastaan yhes päiväs. Ja unelma on erakoituminen... Mut se hullu on siinä ettet sä tiedä miten sä manipuloisit muita koska ideanahan se on aivan tyhmä ja todellisuudessa jos tajuat että ideana se on thmä tajuat myös että yhtäkkiä mä tajuan mitä toi ihminen ajattelee.
"you become your thoughts" -Buddha
itse just yrittäny ajatella et miten kaikentietävästä mielestä voi sanoa tuon. just nimenomaan kaikentietävästä mielestä. hmm...ainakin tähän asti oon ehkä vähän pässinä tai sillei seurannu nuita sanoja. Mut on ne kans vaikuttanu. siihen pisteeseen, et pitää olla tarkkana ku muitte ajatukset vaikuttaa omaan mieleen ja pysymättömyys sehän se mut on pelastanu periaattees joka kerta
phpBB [media]

ksr_dsna
Viesti:

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 27 Joulu 2017 23:10

Varo! Varokaa! Yks juttu mitä ilmeisesti huusin eilen yöllä unissani.
phpBB [media]

Sosiaalihyvinvointi, huumausaineiden väärinkäyttöapu ja (Suomessa lääkärit eivät uskalla)
Mieti, haet yhteiskunnalta apua ja sulle valehdellaan päin naamaa.
Millases yhteiskunnas me oikeesti eletään, et mutkin sai keploteltua pakkohoitoon vain koska harjoitin henkistä harjoitusta, siis hiljaisuutta.
Ne kaikki viranomaiset valehtelee sulle päin naamaa. Ja ne jotenkin helvetin oudosti kuvittelee olevansa pyhiä et ne saa valehella sulle päin naamaa. pitäskö kertoo pari esimerkkiä.. 3
voisin kertoo 2 lisää
mut näköjään https://youtu.be/V0BcFH85lDE
I'll tell you. Bear with me!
Ne valehtelee sulle ensin että sä oot myyny hasista. Tai yrittäny myydä ketä vittuu kiinnostaa ku se viranomainen valehtelee sulle päin naamaa. Sen takii en enää juttele tästä edespäin viranomaisille ilman nauhuria. Itsekriminointisuoja sun ei oo pakko sanoa mitään. Ja siitä päästää seuraavaan. Mut laitettiin pysty-eristykseen koska en vastannut kysymykseen, Tämä tapahtui Suomessa. Hoitoonmääräämispäätös M3 johti kuukauden pakkohoitoon ja -lääkitykseen. Kiinniotto tapahtui vappuna 2014. Mulle valehdeltiin päin naamaa, että josset lähe suosiolla me otetaan väkisin.
Lääkäri, joka mukamas oli tehnyt hoitoonmääräämispäätöksen, Inkoo, Saara Keso, ei ole edes olemassa. Tiedustelin asian Inkoon Lääkäriaseman johtajalta. Eli kyttä valehteli suoraan päin naamaa ja pakotti kyytiin. Suomessa 2014
Oletko kenties koskaan kuullut sanontaa, ettei ole toista sanaa. Tästä asiasta ei ole toista sanaa.
Ne kaikki on virkansa puolesta vaikeina ja ne epäilee että sä aiot satuttaa niitä. Sen takii ne valehtellee

Mut sulle on valhdeltu josset tajuu et suomeski "It ain't hard enough when it gets corrupt." ups. piti sanoo, et "Doesn't matter how hard it gets, when it gets corrupt."

Do you really think I went to this shamanism business without a shit-load of hashish and the faith, that Finnish society will never have my back? You know, it's me who is Ukko Väinämöinen, Me whois going to takoa Sammon, it's me who is Pohjolan akka. you won't get ego-closure, a belief that I've held for more than12 years. And just for the record, I went into this business with Terence McKenna who died in 2000 so you better not try to talk to him. well if you're a channeller and you believe in Atlantis and maybe you believe you're an ET
So much better for you to not seek help. They'll lie. They think you brought some hash from Zeta Reticuli.

Santeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Santeri » 17 Tammi 2018 21:09

phpBB [media]

Palaa sivulle “Kahvila”