Patañjali

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
ksr_dsna
Viesti:

Patañjali

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 19 Touko 2018 12:51

http://www.sacred-texts.com/hin/ysp/ysp04.htm

yks juttu joka mulle uusi,
vastakohtien ajattelu on välttämätöntä kun harhaisuus on hienosyistä

ksr_dsna
Viesti:

Re: Patañjali

ViestiKirjoittaja ksr_dsna » 19 Touko 2018 13:08

Hienosyiset harhat voidaan tuhota. eiku
Hienosyiset harhat
ku sullon enää pari nihkeetä halun ripettä ja vain desire to live
koska! ne manifestoituu sulle todellisuutena. Eli et ole ulkoisessa maailmassa. Olet sisäisessä maailmassa, ja harhat joita näet ovat IHAN OIKEASTI ulkoisen maailman harhoja. Näet vain ne sisäisinä.
Silloin tarvitsee miettiä vastakohtia, ettei mieli herpaannu.
Hienosyiset harhat ovat vain mielen projektioita eikä niihin pidä uskoa. joten käytä epäilyä.
hehe. jooga oikeesti valmistaa sut mentaaliseen hygieniaan.
https://youtu.be/ET1-6Bef9xU
vastakohta joogan sielua riipaisevalle puhdistamisvoimalle, get down and dirty. Ei se kyl noinkaan toimi
ne ei oo abstraktioita. sen kertoo Patanjali toisessa luvussa
editoin tän, ymmärrätsä millanen maa 'Suomi on. Ja Sapmi. Suomen Lappi., Ja Saami. Ymmärrätsä oikeesti sen, että meän Suomi. Sodat, oho. meni oTopicciin
Siis ku meikä teki joogaa mulle sanottiin mee jätskille. No hei sen jälkeen iso jätski ja vain paskaa sataa. Mullei oo ees hajuu mitä jotku Petri _Räisiänen tai Juha Javanainen miettii. On that note
näin siel Annankadun raflan edessä yhden naisen. Sillä oli mindfullness. Se ei edes tiennyt että se ajattelee kehoaan koko ajan. Se oli vetäny otsalohkon prosessointikapasiteetin maksimiin, eli tappiin, mut se ohjas sitä ruumiin käyttöön, mikä on mun mielestä väärin. Se oli täydellisen mindful kaikissa liikkeissä. mutten tajuu miks se ohjas joogan antamaa energiaa ulkoiseen maailmaan...
https://areena.yle.fi/1-2351381?autoplay=true
Kun harhat ovat hienosyisiä, vastakohtien ajattelu on keino. Meinasin sano ajattelu ja ainoa. :occasion9:
toi just selittää mun alzheimerin., en muista mitä kirjoitin viisi sekuntia sitten.
Tiesittekö muuten että Jooga Koulu Shantissa on sellasii oppilaita, et ne kirjoittaa töhryjä vielä myymättömiin kirjoihin?
Oli tosi paskamainen selittää mummulle, että Ne Taavi Kassilan runokirjassa olleet irstailut olivat kateellisen joogan tekijän irstailuja. Arvaa oikeesti oliko kiva? Joku menny kuulakärkikynällä kirjoittamaan panomies, panomies. Sitte vaa menin ostamaan sen kirjan isoäidille lahjaks ja

edit, joku tais* muuten äsken jäädä auton alle
*taisi, taitaen, kuin taidoton toiminta

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 21 Touko 2018 20:49

Avidya vihahalu väärä itseys
Ehkä runo
Nyt ku en ostanu Alkosta 40% Tenneessee Honey 0,5 l

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 21 Touko 2018 21:13

Te ette ole läheskään niin puolueeton organisaatio kuin te väitätte.

Kahteenkymmeneen viiteen sataaan metriin.
Vaihtaa vasta ihan vähän aikaa.

Pelle

ViestiKirjoittaja Pelle » 23 Touko 2018 16:19

Yks patanjalin sutrista käsittelee oman itsen vapaata ajattelua.
Mä ehkä sanoin jossain topiikissa että tajuan kouluampujia
Eiku sanoin ettei mulloo omaatuntoa. Mä pystyn sen vuoksi eläytymään siihen.. käsiase ja
Ku tajuutsä. Se on vapaata ajattelua ja se rauhoittaaa mieltä.
Koska koko vitun yhteiskunta ja kaikki instituutiot on luotu sun vapaan ajattelun rajoittamiseksi.
Big words. Voitko kuvitella miltä tuntuu
Se error on! Poliisi ei tajua, se ei osaa kuvitella menevänsä kouluun ampumaan ihmisiä.
Sen sijaan poliisi ottaa kiinni viattomia ja väärän rikosilmoituksen perusteella vie psykiatriseen mielisairaalaan.
Mut Patanjali sanoi että yks keino rauhoittaa mieltä on ajatella niin kuin haluaa. Ei että vittu mä teen vittu mitä mä haluan, mikä on tavallaan se mitä mä teen. Anarkiaa
phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 10 Kesä 2018 18:52

Mieti. Kim Katami bännäs mut jooga.meditaatio.fi stä
Nyt kun sä luet tätä, sun omassa henkilökohtaisessa todellisuudessa.
Suomi.
Enlightenment.. niin kaukana. Itse luotan ja uskon mahayana-buddhist friends 4ever
phpBB [media]

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 12 Kesä 2018 06:33

Yoga Mala
Muistaakseni alkaa sanoilla:"Jooga on epäitsekästä toimintaa."
https://goo.gl/images/YzjWRX
Ego palasiks. Eikä mitään. Ei edes seuraavassa elämässä

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 01 Elo 2018 16:54

Heh. Nyt kun luen tukevassa hermostoa lamaanntuttavan alkoholilääkityksen alaisena
En tajuu miten mulla voi olla noin paljon mentaalista tuskaa. En muista sitä...
Käytännössä millään mitä sanoin ei ole mitään väliä. Ainoa mitä siinä sanotaan on mun sen hetkinen hermoston tila. Btw. Robert Anton Wilson.
Ai nii joo tää on Patanjali. https://goo.gl/images/Bub9QZ

Joskus heräsin siihen et - vaikka olin vielä unessa - iso käärme sähis ja hyökkäsi. Siinä maailmassa ei ollut taustaa eikä ulottuvuuksia. The ääni kun se otti mun pään ja sekunnin sadasosassa hyökkäs ja
Huh! Wake up! Nehän sanoo et mitä pahemmasta painajaisesta heräät sitä luovempi on sun tulevaisuus...

Oon tosi kiitollinen että netissä on mesta mis voin rauhassa ilmaista omia fiiliksiä. Mistä kirjoista nyt milloinkin kuvittelen tietäväni jotain.

Joo. Mitä jos sanoisin mun persoonallisuus on käynyt läpi monia muutoksia? Luuletko ettei sun? Yks syistä miksen usko pysyvään minään. Mut jotain siellon kulttuuristen naisia vihaavan ja yhteiskunnalista ylivaltaa nauttivien -roistojen tai/ehkä defenssivisten -
Loputtomissa (nyt huomaa mä alan jo palvomaan niitä)

Teidän rakenteeltaan ja toiminnallisesti luotettavien
Yhteiskuntajärjestelmien

*voit jatkaa tosta*
Mitä mä tiedän on aika piettää huoli omasta itsestä..

Eikä juosta tuolla kännissä niin kuin minä. Trollaaja

Palaa sivulle “Kahvila”