Päivän ajatus, jos semmoista on

Yleinen keskustelualue ja olohuone henkisille etsijöille.
guiding_image
Viesti:

Re: Päivän ajatus, jos semmoista on

ViestiKirjoittaja guiding_image » 01 Elo 2018 13:10

Muistan about tuon tauon. Se vaati tunteja istumamietiskelyä.
Kun istuin zazenia ja möhläilevä opioidiriippuvainen kämppis alkoi imuroimaan ja luin suoraan sen ajatuksista:"This is the essence of imurointi."
Sessioni päätyttyä rennosti kysäissen oliko tuo sinun ajatus minkä vastaus oli kyllä.
Tajusin et zazen voi jäädä
Ainakin hetkeksi ennen kuin tajuan taas jotain uutta. Siis nyt mä meen hirveeksi! Se tauko ei meinaa mitään. Se ei meinaa että meditoit. Muistan kyllä miltä se tauko tuntuu ku sen ekan kerran saa. Sehän on koruton tajusin just kaike. Mut oma henkilökohtainen kokemus on että keho tulee kyllä lopulta jos elää hyvän elämän kipuun jossa tuo hetki taas lyö.
Venaa. En meinaa et meiät on kaikki jossai deterministises kristillises pelastettu. Monen toive jää lähtöruutuun
Siis en nyt jaksa viinapäissäni taas muuta ku puuttua kyrilliseen eiku todellisuuttamme vaivaavaan petoon. Sä sanot mietiskely. Mä sanon meditaatio.
Me ollaan 225 miljoonan valovuoden päässä esim kun kysyt multa mitä nainen haluaa ja väität että mietiskelet
Itello pää täynnä shaktia enkä tiedä. Sori

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 01 Elo 2018 19:41

Minulla oli kans sellainen ajatus että jos vaan *hetkeksi* voisin pysäyttää ajatusten virran, tajuaisin kaiken silmänräpäyksessä, kaiken sen mitä tyhjänpäiväinen ajattelu oli kätkenyt taakseen minulta piiloon. Universumin salat, jotka kuitenkin ovat itsestäänselviä jos ne vain pääsisi näkemään puhtaasti ilman mielen turinan turmelevaa vaikutusta. Jotain syvää jonka olin unohtanut. Vain hetki sitä nektaria ja kaikki olisi selvää. Olin pahasti väärässä! Muutos tapahtuu hyvin hitaasti, ja ajatuksettomat olot vaikuttavat lähinnä tylsyyden huipentumalta, värittömältä ja ei-ollenkaan-kivalta ja jännittävältä. On selvä kiusaus ylenkatsoa niitä, niin selvä että ylenkatsominen tapahtuu lähes automaattisesti. Mutta kuka ylenkatsoo, kuka näkee tilanteen värittömyyden, mistä tylsyys nousee?

Mieltä ei ajatuksettomuus kiinnosta. Se ei saa siitä otetta, eikä se sitä kokeiltuaan ymmärrä edes miksi pitäisi.

Kuitenkin kärsimys opettaa jatkamaan, välillä koitetaan jotain muuta, ja petytään, ja sitten palataan taas ruutuun 1 tai 0. Yhtä seikkailua siis. Jos vähänkin positiivisesti katsoo. Ja seikkailu ei toivottavasti ole liian vakavaa, niin vakavaa että siitä tulisi oma ongelmansa, nykyhetkestä tulee ongelma joka tulisi selättää, mutta miten selätät nykyhetken? Se on aina siellä missä minäkin. Antaudun sille tai taistelen vastaan, siinä se on. Omana ittenään.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 01 Elo 2018 20:57

Mahtavaa retoriikkaa. Aivan upea.
Oma todellisuus. Makaan 3 päivää selkä aivan sairaana. No nothing. Nolla. Se mä oon. Sen verran viel kiintymystä maailmaan on - https://youtu.be/XPmBnnon0Ek

Ja etsin yhä merkitystä sanoille:"If you can't control me then I can't either."

Puhun ja pihisen astraaliprojektiosta. Se on totta ja olemassaoleva mahdollisuus. Mutta sen kokeminen on täysin eri kuin tämä
Sillä aikaa
Kokekaa mun pedofiilisen kieroutuneen ja superegon jatkuvasta rustentavan paineen aiheuttamasta ääliömäisyyksistä.

Tiiviste vähän vuotaa. Itse olen mies joten rakastan oikeesti nuorii tyttöi. Et edes tajuu. Ei pedofilia meinaa että raiskasit.
Rakastaa lapsia. Ja tyttölapsia. Wtf! Etkö muka itse? Vai täytyykö sun mennä jonkun kultttuurillisesti hyväksytyn käyttäytymisfiltterin läpi
Että voit
Yksinkertaisesti rakastaa

Tää on se just mitä kulttuuri tekee. Sulle. Kuka oikeesti keksi pienet ihmiset?
Anteeks oon kyllä viinakännissä...
Ei.. Ku sun pitää olla iso mies joka omistaa kaksi autoa ja kolmesataa tuhatta euroa että sun vaimo edes uskaltaa tässä maailmassa tehdä lapsen. Ja tässä meidän kultturissa voit sen jälkeen sanoa että rakastan pientä tyttölasta.

Siis. Mun kurkku teki äsken oudon äänen. Logiikka ei ihan välttämättä ollut sun strong suit.

Kroatia Kenia ja Bangladesh
Ja heti . Meidän pitää rakastaa
Flippasit... se mitä yritän sanoo et ainakin meillon Suomi
Ja mehän rakastetaan meiän nuoria ja avuttomia tytskyi. Okei jos sullon joku muu idea? Esim et ne pitää hallita ja niiden kulkemista rajoittaa zekä vapaudet polkea..
Niin oletko yhtään sen parempi kuin Saddam Hussein??

Do you know how easy it is to trigger cognitive imaging where I'm not a part of myself?

Palvokangas
Eikä se ole kuin joku hakukone johon nirboitat Jenna Sauna ja sen jälkeen tulee kuvia joita voit tulostaa

Yritin täs vaa nöyrästi sanoa et meiän pitäis rakastaa meiän jälkikasvua pyyteettömästi. Unconditional love
Mut meiän kulttuurissa jos sanot sen oot pedari.

No ei siinä!! Mitään! Aletaanko tappaa saatana? Sitäkö te vitun dominaattoriegot oikeesti haluatte? Sitäkö

Olkaa hyvä ja vapauttakaa mini tyttö joka oli sulle merkityksetön

Se luottaa teihin niin vitusti ja
Väärä odotus
Pettymys

Älä anna sen mennä siihen
Viimeksi muokannut guiding_image, 01 Elo 2018 21:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 01 Elo 2018 21:11

Ai niijoo vissiin unohdin sanoo
Et mullon punainen vyö
Vittu mullon oikeesti sormet kurkus siinä miten paskasti me kohdellaan
Suomen poikia synnyttäviä äitejä kun ne oli pieniä
Hyi!! Hyi!!!!!

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 01 Elo 2018 21:27

Että mä oon niin vitunmoinen uhka teiän lasten tulevaisuudelle
Kuule
Ai niin mutku sie et muistanut että me ollaan olosuhteista kärsiviä olentoja.
Ei... ku nä ego-dominaattorit puskee tahtonsa läpi ja jättää nöyrtyvät buddhalaiset ojanpenkkaan. Koska "jossei mun tyttärestä tule samanlainen ego-dominaattori kuin mie, niin."
Joo sori mä tiedän että tää meni liian pitkälle. Wau. Tosi paha.
Mun elämä sun elämästä anyday. I promise

MarkoH

ViestiKirjoittaja MarkoH » 01 Elo 2018 21:51

Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas tyttärentyttärestä...

Toivottavasti huomenna sataa. Ois mukava kuunnella sateen ropinaa pitkästä aikaa. Sitä kokee olevansa jotenkin turvassa jonkin syleilyssä, kun ympärillä on muutakin kuin pelkkää ilmaa. Kuumaa ilmaa. Huh.

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 01 Elo 2018 21:58

Sun hirvein kauhukuva on:
Antaa toisen ihmisen tehdä jotain mitä minä en pysty hallitsemaan... joo
Emmä tiedä. Ehkä jollai hienosyisellä tasolla yritän
Mutta oon about pystyny hyväksymään ettei toista ihmistä voi hallita.
Katsomos MTV on sarja Aallonmurtaja jos kiinnostaa. En sano kuin että mielikuvitus on rajana
Jos täs elämäs jotai pitää hallita se on Itse. Not a wave of selves, I.
Kehotan lukemaan mun blogii ja fundeeraamaan, et jos sä kiduttaisit mua kuoliaaks niin kauan kestäisi että vuodan.
Voin hyvä ystävä kertoa sinulle yhden asian. Minun vähäpätöistä tiliotetta seuraamalla tuhlaat aikaasi. Ihmiskauppa on totta....

sininendraakki
Viesti:

ViestiKirjoittaja sininendraakki » 03 Elo 2018 10:08

Näin kerran metsässä keltaisen liikkuvan limasienen joka oli lähtenyt ylittämään metsäpolkua. Polku oli aika leveä, noin metrin levyinen. Myöhemmin pohdin miten limasieni oli mahtanut arvioida omat voimavaransa suhteessa edessä olevaan hiekkaiseen polkuun??
https://www.vastavalo.net/fuligo-septica-fuligo-septica-paranvoi-244530.html

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 04 Elo 2018 21:13

Ei oo oikeesti kivaa olla
Krooninen alkoholisti
Ja syy miks puhuin noist pedofiilijutuista
On että söin lihaa
Menin väkivaltaiseksi.. sika ei ehkä tajuu tätä - mutta mun keskushermosto ei kestä kofeiinia
Eikä passiivista tupakansavua.
Yritän päivä päivältä lamaannuttaa mun keskushermostoa alkoholilla.
Ei oo oikeesti kivaa.
Jos edes polttaisin kukkaa menisin niin totaalisesti sekaisin.
Mut yks juttu mitä tiedän on et kaikki on suhteellista

guiding_image
Viesti:

ViestiKirjoittaja guiding_image » 04 Elo 2018 21:56

phpBB [media]

My handz are full

Palaa sivulle “Kahvila”