zou je een minuut willen nemen

Keskustelua buddhalaisuudesta.
Banning
Viesti:

zou je een minuut willen nemen

ViestiKirjoittaja Banning » 18 Tammi 2020 10:40

Kara Goucher [02:26]: Ik ben trots op, ik denk dat veel dingen. Maar waarschijnlijk heb ik in 2007 de bronzen medaille gewonnen op de wereldkampioenschappen op de 10.000 meter in Osaka. Het begon eigenlijk een ... in 2004 hadden we twee medailles op de Olympische spelen in de marathon. Een zilver voor Meb Keflezighi en een brons van Deena Kastor, maar we hadden nog niet echt een heropleving in de baan gezien als Amerikanen. Toen ik de Osaka won, sindsdien bij elk groot kampioenschap, hebben we op een afstandsevenement een soort medaille gewonnen, of het nu de 1500 of de 10K is. Daar ben ik trots op. Ik heb gehoord, weet je, mensen zeggen ... Shalane Flannigan Ik heb haar horen zeggen, weet je, ik zag Kara die medaille winnen en ik dacht waarom ik geen medaille win, ik ben net zo goed als zij. Dus daar ben ik een beetje trots op omdat ik voel dat het een beetje verheven is op de manier waarop alle Amerikaanse hardlopers keken naar de manier waarop we concurreren. In plaats van alleen maar te proberen de wereldkampioenen en Olympische Spelen te bereiken, dachten we erover om hardware naar huis te brengen.

Matt Orlando [03:25]: Juist. Voor mij is het verbazingwekkend hoe getalenteerd het Amerikaanse Olympische team over de hele linie is. En niet om cheesy te klinken, maar het maakt me zeker trots om een ??Amerikaan te zijn als ik naar Olympische sporten kijk en het is geweldig dat je deel kunt uitmaken van de hele sfeer.

Matt Orlando [03:43]: Dus we hebben allemaal onze favoriete races. Voor mij is Nike Free Rn Distance Femme het Virginia Beach Rock N Roll halve marathon. Wat was je favoriete race tot nu toe, of je favoriete koers, en welke speciale uitdagingen vormde die koers of race?

Kara Goucher [03:57]: Ja, weet je, ik ben het soort persoon dat verliefd wordt waar ik ook ben, en ik kies mijn races heel specifiek. De meeste races die ik doe, hebben dus echt een diepe betekenis voor mij. Ik heb het geluk dat ik op een punt in mijn carrière zit dat ik echt kan kiezen wat ik wil doen. Toen ik in 2008 de marathon van New York City liep, was dat mijn eerste marathon en dat was heel bijzonder voor mij omdat ik in New York City ben geboren. Het was een heel soort cirkelmoment voor mij, terugkomen en mezelf gewoon ontdekken als marathonloper daar. Het was zo'n enorme dag voor mij. En toen werd ik verliefd op de marathon van Boston, slechts een paar maanden Nike Air Max 90 Homme later toen ik daar liep. Vooral na alles wat er vorig jaar is gebeurd, hou ik gewoon zoveel van Boston. Het zijn allebei echt uitdagende cursussen. New York is ... Ik denk dat New York een van de moeilijkste banen ter wereld is. Je kunt nooit echt in je tempo komen. Je maakt altijd een harde bocht of gaat over een brug. Dat vind ik er leuk aan. Ik denk dat het echt wegneemt van de mensen die er zijn die gewoon snel kunnen rennen. Het gaat meer om een ??algehele atleet en een algehele technische hardloper. Boston is hetzelfde met de heuvels en de manier waarop de baan is aangelegd. Je kunt niet zomaar wegrennen van iedereen. Je moet echt nadenken over wat je doet en plannen zodat je energie hebt na Heartbreak. Je staat op Heartbreak en je hebt nog 10K te gaan. Je moet in staat zijn om strategisch te zijn, zoals, hoe ga je daarna Nike Air Max Command Hombre rennen. Ik hou van dergelijke cursussen, die veel uitdaging voor hen hebben.

Matt Orlando [05:20]: Dat leidt eigenlijk geweldig naar de volgende vraag. Dit is een andere door de lezer ingediende vraag van Twitter-gebruiker @RunLadyLike. Ze wilde weten wat jouw racestrategie is om door de moeilijkste en meest uitdagende delen van een race te komen.

Dit is zo raar, maar ik droeg vorige week een nieuwe, beha, en toen ik hem uittrok om te gaan slapen, had ik een serieus schuren. Van een normale beha. Blijkbaar was de beugel serieus in mij gegraven en schaafde ik me als een gek. Um, wat ?? Ik was echt nerveus dat dit voortdurend ge?rriteerd zou raken tijdens de marathon, maar ik Vaseline-d de rotzooi ervan, en hoopte op het beste.

Mijn race-shirt was hetzelfde gesneden shirt dat ik droeg voor de Helft van de Grete die mij de Nike Cortez Hombre schoften opriep. Dit maakte me een beetje nerveus, maar ik had hetzelfde shirt voor Marine Corps het jaar ervoor gedragen, en het was prima, dus ik droeg en hoopte op het beste, maar had toch een beetje angst in mijn achterhoofd dat het zou me opnieuw schuren.

Palaa sivulle “Dharman pyörä”