semaine entre deux

Keskustelua buddhalaisuudesta.
Banning
Viesti:

semaine entre deux

ViestiKirjoittaja Banning » 27 Maalis 2020 10:05

Tegen de tijd dat we de top van Ellingwood Point bereikten, de met de titel genoemde puintorens die we reisden, de zonnestralen die door de door de wind meegesleepte wolken sijpelden en de vrouw aan mijn zijde vervulde me met vertrouwen in de wereld en vertrouwen in mijn pad .

We bleven niet lang hangen. We wilden naar Blanca Nike Air Max 2017 Mujer Peak reizen voordat de door de wind meegevoerde wolken omhoog bloeiden en stormen bedreigden.

Een uur later stonden we op de in mist gehulde Blanca - een tijdige herinnering dat er iets moois zit in wat niet te zien is. Na een paar foto's op de Nike Air Pegasus 83 Femme top, volgden we onze stappen over de bergkammen en langs de 'couloir of doom'.

Deze specifieke couloir zag eruit alsof een assortiment rotsblokken uit een helikopter was gevallen en elke rotsblok een willekeurige plek op de helling uitkoos om te stoppen. Deze grote stenen droegen bij aan de uitdaging en rustten op losse korrelige rotsen en vuil, zodat je met één stap een paar meter naar beneden kon glijden.

Allison en Kim op Ellingwood Point.
Terwijl we naar de met gras begroeide weide aan de voet van de couloir liepen, zonk Kim op de deken van weelderig groen naast een meanderende beek. 'Ik heb een snack nodig.'

"Ik ook." Ik plofte naast haar neer en schoof mijn helm af. "Het is mijn verjaardag vandaag." Ik schepte een handvol chips in mijn mond.

"Wat!! Waarom heb je me dat niet verteld? " Ze sloeg op de zijkant van mijn arm.Nike Air Max Classic Bw Homme

'Ik denk dat ik gewoon in de bergen wilde zijn.' Ik staarde terug naar de couloir, die leidde naar de toppen waar we zojuist bovenop stonden.

"Ik snap het. Maar, gelukkige verjaardag! '

Rond deze tijd werd orkaan Kim opgewaardeerd naar een storm van categorie 2 en terwijl we terugreisden naar de trailhead, vielen vragen over mijn leven in en nabij me omver.

Ik bleef stevig staan ??terwijl ik mijn levensverhaal langs het pad gooide.

Ik heb het liefdesverdriet van een mislukte collegiale loopbaan opnieuw onder de aandacht gebracht. Vertelde haar over mijn strijd met boulimia, de strijd die ik de schuld gaf van de gebroken droom, de strijd die ik sindsdien diep in de archieven van mijn geheugen had begraven.

Ik vertelde haar hoe mijn angst voor een ander liefdesverdriet me op een pad duwde dat niet het mijne was. Ik vertelde Nike Internationalist Femmeover het tien jaar durende streven naar een partnerschap tussen advocatenkantoren, waardoor ik niet zeker wist wie ik was. Ze vertelde haar hoe ik me zorgen maakte dat ik, na jaren in het vertrouwde te hebben gehuld, het drijfvermogen zou missen om te Nike Air Presto Donna riskeren, om te falen.

Ik kan me niet precies herinneren hoe we elkaar begonnen te volgen (of wanneer ik begon met zo'n ernstig zijdeel), maar we realiseerden ons al snel hoeveel we gemeen hadden: voormalige verslaggevers, [iets waarover ik niet zal bloggen], proberen afvallen, geweldig zijn. We werden snelle gchat-maatjes en praten waarschijnlijk bijna elke werkdag.

Toch had ik haar nog nooit persoonlijk ontmoet! Ze is deze week tussen de banen in NYC en we hebben elkaar eindelijk ontmoet voor de lunch in Eatery.

Ik besprenkelde het over wat granen van koekjesdeeg (in mijn mix: 1Nike Air Pegasus 83 Hombre/3 kopje haver, 3/4 schep eiwitpoeder, 3/4 kop amandelmelk, een halve banaan, besprenkeld met lijnzaad) en probeerde heel hard om de kom niet te likken .

Ik heb dit net op Twitter gevraagd, maar zijn er boeken of blogs die je de laatste tijd hebt Nike Air Max 90 Herren gelezen en die je hebben ge?nspireerd? (Meer bepaald leest een inspirerende carrière?) En, wie in je leven (of wie in de blogwereld) inspireert je?

Een paar boeken die me hebben ge?nspireerd: Unlimited van Jillian Michaels en Running on Empty van Marshall Ullrich.

Palaa sivulle “Dharman pyörä”